fa
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

رفتن به کانال در Telegram

Researcher and trader 🧑🏻‍💻@mimjvp Instagram.com/Miladjvp لینک اطلاعت دوره آموزشی بهمراه ستاپ شخصی اینجانب 👇 https://t.me/BourseTm/6301

نمایش بیشتر
8 058
مشترکین
-3224 ساعت
-1847 روز
+1 11430 روز
آرشیو پست ها
اجرکم عند الله :(
اجرکم عند الله :(

بیانیه سپاه: چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات فیبوناچی ایران واکنش نشان دهد کال مارجینش خواهیم کرد.

فیبوناچی اسرائیل و رسم کردم موشکا خورده بالای ۷۸ درصدش 😂 شورتشو بگیرید :/

شخم زنی تل آویو در حال انجام ... کشاورزای عزیز تخم محصولتون رو بردارید الان پول تو کشت محصول تو تل آویوعه😂

زدیم، میزنیم

ویچ
Anonymous voting

دیروز سهام متعادل شدن اکثرا با این حال یبار دیگه نظر سنجی میزارم بزنید

این نظر سنجی رو همتون بزنید 👆

ایندفعه میزنه !

#آباد این سهم رو هم دوس دارم اگر بیاد ۷۰ ت ک خودم میزنم زیرش نیومد هم مبارک صاحابش
#آباد این سهم رو هم دوس دارم اگر بیاد ۷۰ ت ک خودم میزنم زیرش نیومد هم مبارک صاحابش

#خرینگ چقد بخر بخر راه انداختن اونموقع حالا رسیده به قیمت مشخص شده یه نکته برام مجهوله چون چپ دیتا نداریم نمیدونم کفی ک ازش ا
#خرینگ چقد بخر بخر راه انداختن اونموقع حالا رسیده به قیمت مشخص شده یه نکته برام مجهوله چون چپ دیتا نداریم نمیدونم کفی ک ازش اومده بالا جای مطمعنی سفارش برداشته یا نه زمان بدیم ببینیم چطور پیش میره

#خگستر دوتا ناحیه فروش داره واس کف جدید
#خگستر دوتا ناحیه فروش داره واس کف جدید

جلسه کافه ترید امین همتی پیشنهاد میدم گوش کنید.

اینم دریافت بنوس یکی از اعضا ک ترید هم باز کرده (لوریج یک) هست ۱۵۰ تتر این همه بنوس گذاشتم دیگه باید سرمایه اولیه جور کرده با
اینم دریافت بنوس یکی از اعضا ک ترید هم باز کرده (لوریج یک) هست ۱۵۰ تتر این همه بنوس گذاشتم دیگه باید سرمایه اولیه جور کرده باشید

همکاری و سبدگردانی تعداد محدودی از پورتفو ها با شرایط ویژه 👇 t.me/mimjvp

اگر سوالی حرفی داشتید زیر این پست بنویسید راهنماییتون میکنم 👇 https://www.instagram.com/reel/DAbxfkjOBPx/?igsh=bnY3MWN6em1uYXlh

خوشحالم تو این شرایط بالای ۶۰ درصدتون نقد و نیمه نقد هستید جدا از ضرر مالی استرس و فشاری هست ک تو این شرایط وارد میشه و خوشحالم بابت اینکه از چند روز پیش آگاهتون کردم نسبت به این شرایط امیدوارم همگی شاد و سلامت باشید محدودیت دامنه نوسان هم بنظرم دردی رو دوا نمیکنه ولی برای کسایی ک فول سهم هستن شاید فشار و استرس کمتری وارد کنه.

دامنه نوسان بورس و فرابورس مثبت و منفی یک درصد تعیین شد 📌پیرو برگزاری جلسه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه، مقرر شد؛ براساس بند ۱۱ ماده ۷ قانون بازار اوراق بهادار، با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار، دامنه نوسان همه نمادهای سهام و حق تقدم سهام و صندوق‌های سهامی مختلط قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس به مثبت و منفی یک درصد محدود شود.