Milad | بورس فارکس کریپتو
رفتن به کانال در Telegram
Researcher and trader 🧑🏻💻@mimjvp Instagram.com/Miladjvp لینک اطلاعت دوره آموزشی بهمراه ستاپ شخصی اینجانب 👇 https://t.me/BourseTm/6301
نمایش بیشتر8 058
مشترکین
-3224 ساعت
-1847 روز
+1 11430 روز
آرشیو پست ها
استوری توضیح دادم
و اینکه دو دیقه دیگه یه ریلز آپلود میشه حتما به اشتراک بزارید مرامی:)❤️
یه موضوعی هست به نام هانت ک جدیدا مارکت خیلی مویی و صفر پیپ هانت میکنه و میره👆
در موردش تو استوری اینستا توضیح میدم
Instagram.com/boursetm
Repost from N/a
بگید ک فعال شدید 🤦♂
من خودم نشدم
چارت این روزا فقط هانت میکنه کاری به جای درست نداره کثافت
اون خط ک انداختم یه پوینت هانت کرده ریخته
من خودم لوریج صد زده بودم عوضی جامون گذاشت :(
+2
این چنتا نمونه از تحلیل اهرم ک ملت رو مجاب به خرید کردن و هر روز خدا منم منم میکنن مخصوصا این چارت سفیده ...
خب دقیقا از همونجا تا به امروز ۳۰ درصد شارپ ریخته !!!
خب حداقل بیا آپدیت بده کجایید پس؟!
ولی آخرش اینا ادم خوبن و میندازن گردن دولت و ... میگن ما میخواستیم بره بالا نذاشتن ملتم میگن اره دیگه اینا میخواستن حمایت کنن دولت نذاشت و نمیدونم از این حرفا 😂
چنلای بورسی دیکه چرا از بورس چیزی نمیگن ؟!
یه دوستی پیام داده بود شما بعد ۴ سال بازم تحلیل ریزشی میدین !😁
بله اشتباه کردم از وقتی گفتم میریزه سهام حداقل ۳۰ درصد ریخته و ادامه داره...
شما خب بخر چیکار به حرفای من داری
چیزی ک زیاده چنل بورسیه تا دیروز بخر بخر ایینجا کفه بود الان رفتن مرخصی😂
Repost from N/a
#DXY W
با توجه به چارت شاخص دلار ک بنظرم یه همچین مسیری طی کنه چون از بالا جای درست برنداشته.
از این رو روی #انس بزودی انتظار یه ریزش خوب دارم.
چون دیگه دیتای چپی برای طلا نداریم از این شاخص استفاده میکنم برای تشخیص مسیر.
این ساختاری ک داخل کادر قرمز کشیدم تو همه مارکت ها انجام میشه ک بهش میگن ساختار نقدینگی.
روی دلار هم همین انتظار رو داشتم ک حداقلش همین بود ک در حال حاضر انجام داده و ftr رو هانت کرده ولی خب من نظرم روی ۶۴ بود ک ممکنه کلا نرسه بهش چون کارش رو انجام داده ...
#دلار
همونطور ک قبلا عرض کردم انتظارم برای رسزش از ۶۴ بود (باکس قرمز) ولی خب اومد ftr رو هانت کرد ریخت بازم تا زمانی که این خط روند پایین رو نشکسته احتمال یه سقف جدید رو داریم (یکم سخته ولی غیر ممکن نیس میتونه با یه خبر جنگ مجدد بیاد بالا) ولی خب در کل تارگت ریزش زیر ۵۵ هست
برای خرید هم بشخصه این باکس طوسی پایین ک گذاشتم خرید میزنم تارگت بای هم احتمالا سقف جدید باشه ک انشالله اینطور نباشه.
قدم به قدم پیش میریم ببینیم چی میشه.
در اکثر سهام اگر این نوسان مثبت ۱۰ ۱۵ درصدی رو بدن بنظر موج ۴ میشه (حالا کاری به موج شماریش ندارم) و بعد اون انتظار یه ریزش دیگه ک یه پنج موجی تکمیل بشه.
زیاد در مورد امواج نمیدونم این رو با مسیری ک نظرم بود تطابق دادم و منتظر یه ریزش دیگه هستم و اگر این بالای مد نظرم رو بدن نزولش رو میشه پوت اپشن خرید (اگه پوت آپشن درست درمونی باشه) با این اوضاع دامنه کلا گند زدن به روال عادی سهام
#اهرم
به قیمت مد نظرم برسه یکی از آپشناشو میخرم احتمالا پیج اینستا استوریش کنم.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
