fa
Feedback
Crypto Killer 3

Crypto Killer 3

رفتن به کانال در Telegram

If you want join our vip chanel please contact me💰 VIP 👉 @Crypto_rio_admin ⛔ Paid promotion @Crypto_rio_admin Note: Membership fee is not refundable! ⛔️

نمایش بیشتر
1 681
مشترکین
-224 ساعت
-77 روز
-2330 روز
آرشیو پست ها
Repost from InnoXpert Signals
මේ වෙනකොට http://cryptokiller.vip හි basic plan එකෙන් Account open කර ගත්තු අයට එක signal එකක් එන්න ඇති 😝❤️ Proof ඉක්මන්ටම u
+1
මේ වෙනකොට http://cryptokiller.vip හි basic plan එකෙන් Account open කර ගත්තු අයට එක signal එකක් එන්න ඇති 😝❤️ Proof ඉක්මන්ටම update කරන්නම් තාම account open කරපු නැති අය ඉන්නව නම් කර ගන්න **Email & normal message notification හම්බෙන්නෙ තව basic plan එකෙන් register වෙන 12ස් දෙනෙක්ට විතරයි...❤️🥰**

Repost from InnoXpert Signals
අද දින Free packege එකත් සමග එකතු වෙන 20 දෙනෙකුට Normal SMS Email notification Enable කරනවා දින 7කට Free 🥰 http://cryptokiller.vip

Repost from InnoXpert Signals
මේ site එකත් එක්කම ඔයලට use කරන්න පහසු වෙන්න app එකකුත් දෙන්න අදහසක් තියෙනවා ඒ ගැන ඔයාලගේ අදහස කුමක්ද...?
Anonymous voting

Repost from InnoXpert Signals
⚜️Site එකේ register වෙන විදිහ තේරෙන් නැති කෙනෙක් ඉන්නව නම් අපිට message එක්ක් දාන්න @infocryptokiller

Repost from InnoXpert Signals
🎁🎁🎁 🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁 😝එහනම් අද ඉදන් ඔන්න ඔයාලට අපි කිවුව විදිහටම ලෝකේ කිසිම තැනක නොකරන විදිහට ඉතා සාර්තක signals කිසිම මග හැරිමක් නැතුව දෙන්න යන අලුත් වැඩේ පටන් ගත්තා ☠️ඉතින් ඔයාලට අපි මේක package 4k යටතේ අරගෙන ආවා☠️ මේකේ basic plan එකයටතේ ඔයාලට Free අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න පුලුවන්... එකෙදි අපි ඔයාලට Whatsp Group එකක් තුලින් signals update කරනු ලබනවා.... ⚜️ඉතින් එටනින් ඉස්සරහට ඔයාට යනව නම් අපේ ♻️SMS service ♻️Email ♻️Telegram ♻️ Whtsp යන සියලුම ආකාරයේ notification හරහා signals ලබ ගන්න පුලුවන්... ඉතින් ඔබට Free package එකත් සමග පලමුව සම්බන්ද වී අපගේ signals ලබාගෙන එහි සාර්තකත්වය අත් හදා බැලිමට පුලුවන්... අප සමග එකතු වීමට කැමති නම් පහත steps අනුගමනය කරන්න.... 🎁Free signls ලබා ගැනිමට නම් 🔅 1st step: මෙම Web අඩවියට යන්න http://cryptokiller.vip 🔅2nd step: මෙහි Free package එක use කර account එකක් open කරන්න.... ⛔IMPORTANT ඔබගේ whtsp & normal messar එන number එක මෙහි දුරකතන අංකයට use කරන්න 🔅3rd step: විනාඩි කිපයක් ඇතුලත Free package එක යටතේ ඔබ Trade කල යුතු money managment plan එකක් සමග Free signlas ඔබට ලැබෙන whtsp Group එකේ link එක ඔබගේ whtsp එකට ලැබෙනු ඇත.. 🎁 Premium package ලබා ගන්න ආකාරය පිලිබද අපි වෙනම දැනුවත් කිරිමක් ඔබට කරනු ලබන්නම් ☎️ මීට අමතරව වෙනත් දෙයක් ඔබට දැන ගැනිමට අවශ්ශ නම් අපට කතා කරන්න @infocryptokiller

Repost from InnoXpert Signals
තාමත් vote කරේ නැති අය මේකට vote කරන්න...

Repost from InnoXpert Signals
අද Free signal ඔනි අයට Group එකක් හදනවා අපේ Rules වලට එකග වෙලා අපි දෙන plan එකකට Trade කරන්න කැමති අය මේකට vote කරන්න...
Anonymous voting

Repost from InnoXpert Signals
🎁ඒ වගේම අපේ මේ system එකේ අපි affiliate system එකක් කරනවා Marketing කිරිමට හැකියාව තියෙන අය ඉන්නව නම් මට මැසේජ් එකක් දාන්න @infocryptokiller

Repost from InnoXpert Signals
Signal ගත්තට වැඩත් එක්ක signals miss වෙනවා කියලා ගොඩක් අයට ලොකු ප්‍රශ්නයක් තිබ්බා නේද 😝 ඔන්න ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ අරන් තමා අපි එ
+3
Signal ගත්තට වැඩත් එක්ක signals miss වෙනවා කියලා ගොඩක් අයට ලොකු ප්‍රශ්නයක් තිබ්බා නේද 😝 ඔන්න ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ අරන් තමා අපි එන්නෙ 😋 ඔයාලට අපි පහත ආකාරයට ලෝකේ කිසිම තැනක නොකරන අලුත්ම විදිහකට සිග්නල් දෙනවා 😝 ඔයාලට signal එක Telegram Whtsp Normal message Email යන මේ සියලුම ආකාර වලට message එක ලබා ගන්න පුලුවන් Offline හිටියත් කිසිම ගැටලුවක් නෑ normal text එකක් විදිහට ඔයාගේ phone එකට එනවා message එක 😋 හෙට ඉදන් එහනම් කැමති අය අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න ලෑස්ති වෙලා ඉන්නකො 😝😋

Repost from InnoXpert Signals
කැමති හැමොම vote කරන්න😁❤️

Repost from InnoXpert Signals
අද Free signal ඔනි අයට Group එකක් හදනවා අපේ Rules වලට එකග වෙලා අපි දෙන plan එකකට Trade කරන්න කැමති අය මේකට vote කරන්න...
Anonymous voting

Repost from InnoXpert Signals
අපේ සාමාන්‍ය Profit එක මේ මාසේ 😁❤️ අලුත් විදිහකට අපිත් එක්ක යන්න කැමති අයට පුලුවන් අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න.... Free signals දෙ
අපේ සාමාන්‍ය Profit එක මේ මාසේ 😁❤️ අලුත් විදිහකට අපිත් එක්ක යන්න කැමති අයට පුලුවන් අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න.... Free signals දෙනවා දින කීපයකට ඒකට ඔයාලට Join වෙන්න පුලුවන් අපිත් එක්ක... මේ Group වල අපි කරන්නෙ Proof update කරන එක විතරයි ❤️🥰 Free signals දාන්නෙ වෙනම chanel එක්ක ඔනි අයට Join වෙන්න පුලුවන් Join වෙන විදිහ අද රෑට කියන්නම් මම ❤️

Repost from InnoXpert Signals
Hello guys 🥰 Crypto Signals ඕනි අය ඉන්නව නම් මේකට hart react එකක් දාගෙන යන්න ❤️🥰 හෙට ඉදන් ඔයාලට ලංකාවේ කොහෙවත් නැති විදිහකට අලුත්ම system එකකට අලුත් නමකින් අපි signls දෙන්න පටන් ගන්නවා... අපිත් එක්ක ඉන්න කැමති අය chanel එකත් එක්ක ඉන්න

Bitcoin next
Anonymous voting

99% crypto are scams… Just be careful! Understand how price discovery works! Copied:
99% crypto are scams… Just be careful! Understand how price discovery works! Copied:

Free signal complete 1st target 🥰
Free signal complete 1st target 🥰

ON FIRE ❤️🥰 Free එකේ ඉන්න අය active ඉන්නව නම් දිගටම free එකෙත් signals 1 - 2 අතර දානවා ඔයාලා වෙනුවෙන් 🥰 ඒ වගේම vip එකේ dail
+1
ON FIRE ❤️🥰 Free එකේ ඉන්න අය active ඉන්නව නම් දිගටම free එකෙත් signals 1 - 2 අතර දානවා ඔයාලා වෙනුවෙන් 🥰 ඒ වගේම vip එකේ daily 2- 5 අතර දානවා අපිත් එක්ක trade කරලා profit ගන්න කැමති අයට පුලුවන් අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න 🥰

🔴 Crypto Rio signal 🔴 🏅 Future LONG scalp SIGNAL🏅 ⚠️️High risky entry Use 1% Of your capital ♻️ #ARK / USDT♻️ ♾ ENTRY : 0.8441 මේ අතර ගනකින් ගන්න ✅ TP : 🥇1st target : 10% 🥈2nd target : 20% 🥉3rd target : 30%+ ♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾ ✅Crypto ගැන දන් නැති කෙනෙක් නම් ඉගෙන ගන්න කැමති නම් පහත link එකෙන් ගිහින් අපේ Crypto course එකත් එක්ක් සම්බන්ද වෙන්න 🏅Link http://cryptorio.tech 🔴Admin @Crypto_rio_admin 🔴Main chanel @Crypto_Rio_Main_Chanel 🔴Live Chat @Cryptorio_livechat

Trade එකක් දාමුද guys
Anonymous voting

⛔ VIP PROOF ⛔ මෙන්න vip එකේ අපි දුන්න #Ssv signal එක 1t Target complete😉 මේ වගේ සාර්තක signals 2+ ඔනි නම් අපේ vip එකත් එක්ක
+1
⛔  VIP PROOF  ⛔ මෙන්න vip එකේ අපි දුන්න #Ssv signal එක 1t Target complete😉 මේ වගේ සාර්තක signals 2+ ඔනි නම් අපේ vip එකත් එක්ක ඔයාලට එකතු වෙන්න පුලුවන් ❤️🥰 @crypto_rio_admin