fa
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

رفتن به کانال در Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

نمایش بیشتر
1 167
مشترکین
-224 ساعت
-87 روز
-3930 روز
آرشیو پست ها
خدایی خیلیم مفید بودن

https://t.me/KeepitprettySavage/5353 ولی اینو حق گفتی ،تا وقتی تویه کمپانی بودن اصلا به فندوم سولوشون اشاره نمیکردن،چقدرم مسخره میشدن بدبختا که دخترا شماروادم حساب نمیکنن،بااینکه خیلی حمایت میکردن😂(نخاله ها فن حساب نمیشن) الان سر یه تشکر جوری دراماتیک کردن وادیت سوزناک زدن،شل کنید،رزیم گفت به زودی فندوم سولوشو اعلام میکنه قرارنیست دخترارو مقایسه کنین وبگین جنی وجیسو فقط بلینک دوست دارن،رزی ولیسا اهمیت نمیدن بهمون،بدبختا بارها ازمون تشکر کردن

https://t.me/KeepitprettySavage/5347?single وانس و آرمی وقتی میبینیم یه پست راجب فیو خودشونه: لایک کردن و رد شدن- وانس و آرمی وقتی میبینن یه پست راجب بلک‌پینکه(مخصوصا جنی و لیسا): کامنت گذاشتن و منشن کردن بی تی اس و توایس درسته خودمم آرمیم ولی اینارو هیچوقت درک نکردم🙏🏻

فردا

اره میزارمش

‎ آقا حالا منم دراماتیک نیستم و برام اهمیتی ندارد چون او تی فورم ولی خب به اون بلینکایی که حالا یکمی ناراحت شدن حق می‌دم بهتر بود از هر دو تا اسم ببره خب لیسا اول عضو بلک پینک بوده بعد لیسا ی خالی و فناش بلنیکا بودن🤷‍♀ بازم زیادی شورش رو درآوردن خوب نیست حالا

‎ موزیک ویدیوی ROCKSTAR از LISA با 32 میلیون بازدید به چارت Daily Top Music Videos یوتیوب وارد نشده اما موزیک ویدیوی JIMIN فقط با 5 میلیون بازدید در رتبه 1 این چارت قرار گرفت، فن‌های LISA در توییتر اعتراض کردن و خواستار شفاف سازی شدن و یوتیوب هم جواب داد "برای حفظ یک تجربه عادلانه و مثبت در سراسر یوتیوب سیستم‌هایی داریم که فقط بازدیدهای معتبر رو تایید و حساب میکنن" میشه راجب این دیفند بذاری؟

عزیزم حقیقت میگی

‎ ولی لیمو خدایی یچیزی بگم نمیخام بگم این بهتره ابان فلانه بلانه ولی جیسو از لحاظ کنترل موقعیت و کلا رفتار اون صمیمی بودن اینکه میاد چند وقت یک بار احوال مونو میپرسه واقعا جیسو>

‎ دارین خودتونو بخاطر یه لیلی اذیت میکنین؟برین راک استار گوش بدین لذت ببرین این فندوم بغلی هم از موفقیت های راک استار فشاری شده ولشون کنین

شل کنین عزیزاي من.

بلك‌پینك تازه تونسته ازون زندان دراد کریر سولوی خودشو بسازه اونوقت بلینك : 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نمونش بکهیون الان داره کنسرت سولو میزاره

ارتیستی با این سطح از محبوبیت و شهرت هیچ کریر سولویی نداره درحالي که الان باید اونقدري اهنگ داشته باشه که حتی بتونه تور سولو بزاره

وایجي ی ضربه خیلي بزرگي به کریر انفرادي اعضا زده

من نمیدونم چرا چشم دیدن سولو ندارین یسزیاتون ربط میدین به جدایی گروه

هر آرتیستي که ۸ ساله دبیو کرده حداقل ۳ تا البوم سولو داره حتی هوبه هاي بلك‌پینك دیسکوگرافی بیشتری از بپ داره

این دراما کویین بازیا چیه

خداوکیلي چقدر بلینك دراماتیکه