fa
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

رفتن به کانال در Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

نمایش بیشتر
1 174
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-4030 روز
آرشیو پست ها
اکانت توییتر جني به دلیلِ ریپورت هاي زیاد، بسته شده. لطفاً متن زیرو تا جايي که مي‌تونید توییت کنید :( Hello @X Jennie Kim's a
اکانت توییتر جني به دلیلِ ریپورت هاي زیاد، بسته شده. لطفاً متن زیرو تا جايي که مي‌تونید توییت کنید :( Hello @X Jennie Kim's account @jennierubyjane has been suspended. Can this be looked into as the account is owned by a real person and has not done any violation on the platform. همکاري کنید بلینکز. 🤍

از روم رد شو پارک. ☺️
+1
از روم رد شو پارک. ☺️

mother Kim. 🌟
+1
mother Kim. 🌟

Repost from savage(🖤)
+1
واکنش صادقانه جني به تمام هیتاش بخاطر دایدل و کسایي که میگن “ دایدل توي کریر جني ی لکه ننگه/ چرا تو همچین فیلمي بازي کرد” : 💋

حتی از دخترا هم‌ پست گذاشته

Repost from Y E G A N
𐙚 jennie : @casbti :
+1
𐙚 jennie : @casbti :

اینجارو دارید ؟ 😠

Repost from Y E G A N
اینجارو ۴۱ کا می‌کنید :( ؟

و راستی هیچکس 🍟🍟🍟🍟 فراموش نکرده. 😳

https://t.me/KeepitprettySavage/6165 شیشه میزنید؟؟ دوجا رسما گفت از مردم غزه و فلان حمایت کنید اسرائیل و از کجا دراوردید😐😂

و اینکه دوست‌پسر لیسا حامي اسرائیل نیست تجارت و شرکت‌هایی که تو اسرائیله و قرارداد دارن باهاشون، هیچکس بخاطر جنگ نمیاد تجارت خودشو خراب کنه. پولی به عنوان کمک به اسرائیل براي جنگ نداده.

آجی آرتیستی که نخواد می‌تونه اجرا نکنه و فستیوال هم پولی نده به فلسطین و غزه

https://t.me/KeepitprettySavage/6164 یک نکته مهم برای افرادی که تشویق میکنن لیسارو⠆ آرتیست ها برای اجرا در این برنامه پولی نمیگیرن و خود برنامه بدون توجه به نظر آرتیست پول حاصل از کنسرت رو به فلسطین و سودان میده . الان دوجا کت هم اجرا کرد ولی از اسرائیل حمایت میکنه و بارها رسما و واضحا گفته این موضوع رو . لیسا با حامی اسرائیل دیت میکنه و مامانشم بارها کامنت های اسرائیلی هارو لایک کرده .

لیسا درآمد حاصل از فستیوالِ Golbal citizen رو به کودکان غزه و سودان اهدا کرده. 😭 لیسا عشق تیم ما.
لیسا درآمد حاصل از فستیوالِ Golbal citizen رو به کودکان غزه و سودان اهدا کرده. 😭 لیسا عشق تیم ما.

لیسا مادر

پاره شدپ

مانترا ای لایک پوسی چیه 🤣🤣🤣

Repost from N/a
—[#دیفند] حتی برای اینکه نشون بدن حرف خودشون درسته رفتن ادیت زدن که مانترا چندتا ورژن داشته کاش ادیتارو هم یکم درست حسابی میز
+1
—[#دیفند] حتی برای اینکه نشون بدن حرف خودشون درسته رفتن ادیت زدن که مانترا چندتا ورژن داشته کاش ادیتارو هم یکم درست حسابی میزدن انگار سکینه بوسان رفته ادیتارو زده، ریتارد بودن اکگه و فندوم بغلی تمومی نداره و ما باید با چنین آدمای نفهمی سروکله بزنیم👽.

چنل ام‌بی‌تی‌ای نمیخواین ؟

Repost from Y E G A N
کلي وقت براي فیلم و سریالهام، موسیقیام، زل زدن به در و دیوار اتاقم دارم. ولي براي بیرون رفتن و داخل اجتماع بودن، وقتم خیلی پره. 🥰
#intp , #infp , #istp , #intj , #infj , #istj , #isfp