fa
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

رفتن به کانال در Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

نمایش بیشتر
1 171
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+27 روز
-4030 روز
آرشیو پست ها
هیتراتو برات آتیش می‌زنم.
+1
هیتراتو برات آتیش می‌زنم.

چطوری یه فرد کوکائینی، معتاد فیسش انقد سرحاله. 😟
+1
چطوری یه فرد کوکائینی، معتاد فیسش انقد سرحاله. 😟

حالا جالبیش اینجاست که به رزی کلی هیت دادن سر قضیه ای که نه تنها هیچوقت تایید نشد بلکه ردم شد بعد فیو خودش سیگار میکشه و تایید میشه و الکل مصرف میکنه میاد تو خیابون میشه وای ددی وای مظلوم 🫢

Repost from savage(🖤)
نمیدونم بتس‌فن شدن چه خاصیتي به آدمها اضافه میکنه که بعدش تبدیل میشن به ی فرد آبسسیو و احمق که عاشق بولي کردن و سکشوالایز کرد
+5
نمیدونم بتس‌فن شدن چه خاصیتي به آدمها اضافه میکنه که بعدش تبدیل میشن به ی فرد آبسسیو و احمق که عاشق بولي کردن و سکشوالایز کردنن. اون از شایعه‌اي که همین چندوقت پیش براي رابطه داشتن جرمي و رزي راه انداختن و هنوزم راجبش حرف میزنن و مدام رزیو سکشوالایز میکنن و بهش میگفتن زیرخواب فلاني و انواع توهینای وحشتناکیو کردن که فقط لایق خودشون بودو اینم از حالا که شایعه مواد راه‌انداختن ! توي این عکس رزي به مهموني ایواچاو رفته و این عکسم مربوط به اتاق نشیمن ایواچاوه و اون زیرسیگاري هم مربوط به دیزاین میز اتاقشه و حتي تو ی عکس دیگه از اتاق ایوا چاو همون زیرسیگاري هست ،عکس بی‌کیفیته و کسی ادعا کنه توي زیرسیگاري مواده خیلي احمقانست و اصلاً با یکم عقل سلیم مشخصه قضیه کاملا من دراوردیه. حتي خبرگزاریا هم مقاله دادن که ثابت شد این شایعه غلطه و فقط ی زیرسیگاري دکوریه و نمیفهمم آرمیا چطور اینقدر دراماتیکن که به مواد ربطش دادن و از دیروز تاحالا مدام دارن هیتايي میدن که نتیجش فقط شوآف کردن کثافت بودن فندومشونه. البته وقتي ی احمق تمام عیار و کون اینسیکور باشي همین میشه دیگه وقتیم به روشون میاري بهشون برمیخوره و بلینکا میشن تاکسیك

ریکتها خیلی اومده پایین ):

aura ?? Blackpink.

روتین پوستی بلکپینک؟

سرم های اورجینال اوردینری ✨🎀

حال نداره اجرا کنه

sticker.webp0.00 KB

sticker.webp0.00 KB

یه بک بزنیم به زمانی که می‌گفتن لیسا vma رو نمی‌تونه ببره و خیلی مطمئن بودن جایزه برای فیوشونه. ولی خب در نهایت کیر شودن.😭

دقیقاً منم اینجا گفتم.

https://t.me/KeepitprettySavage/5878 جالب اینجاس هر کسی باشه میتونه اهنگشو بفرسته حتی یه خیا اونوقت اینا به لیسا گیر دادن در حالیکه توایس و اسکیز و نمجون و تهیونگ و حتی جی امید فرستادن؟😭😭😭

Repost from savage(🖤)
حتي ممکنه آرتیست هايي که خيلي کم معروفن نامزد گرمي بشن. و خب از کیپاپ هم تنها نامزد لیسا نبود خیلیا بودن، توایس ، اسکیز و .. حقيقت اینکه لیسا فقط میتونه بقیه رو فشاری کنه.😭و بخوان کسشعر بگن

Repost from savage(🖤)
اول اینکه فرستادن اهنگ برای نامزد شدن تو گرمي ربطی به پول نداره
ثانیاً قوانین گرمي اینکه هر آرتیست و خواننده‌ای از هرجایی میتونه نامزد بشه و بحث برنده شدن ممکنه پارتی بازی بشه یا هرچیز دیگه‌ای ( قضیه بیانسه ) اما نامزد شدن هیچ ارتباطی نداره. هرکی اینو میگه زوال عقلیه 😂😂

از اینکه دارن هیت میدن چرا لیسا آهنگاشو برای گرمی فرستاده و اینا دیفند کن