YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
رفتن به کانال در Telegram
2 427
مشترکین
-124 ساعت
+17 روز
+5730 روز
آرشیو پست ها
הצטרפו אלי ואל עומר לסשן על פיתוח ו-AI בסביבה מקומית עם BOLT DIY, OLLAMA וגם השחקן החדש TRAE - והכל *בחינם*!! 🚀
תודה ל יאיר קיבייקו על Bolt
ולאביץ אברהם יצחק מאיר על Push to GitHub
יש חבילת פיתוח שנקראת ottodev שלקחה את bolt.new והוסיפה לו המון יכולות, בדגש על היכולת להריץ אותו לוקאלית עם מודלים שונים של שפה. בדקתי אותו בעבר, ועכשיו חזרתי אליו ומאוד הופתעתי לגלות כמה שהוא השתפר ושוכלל!
ממליץ בחום לבחון אותו, אני כרגע מנסה אותו עם גרוק. הנאה של ממש.
טיפ זהב: אם תבקשו ממודל שפה לתת לכם פלט בפורמט markdown - זה יועיל להפוך כל טקסט בקלות ל-Mind Map! 🚀
כולנו מכירים את זה שיש לנו מסמכים וטקסטים ארוכים ואנחנו רוצים להבין בזריזות את התוכן, אפילו במבט על. אז אפשר לתת אותו למודל שפה ולבקש הסבר - וזה בסדר, אבל אפשר גם לבקש ממודל השפה לתת לנו את הסיכום בפורמט md (markdown) , שמסתבר שמתאים מאוד לאתר markmap, שיודע להפוך תוכן md ל-Mindmap.
בכלים כמו GenSpark, מצרפים בסוף התוצר גם את מפת המחשבה הזו שמכילה את כל הצמתים שמודל השפה בחן כדי להשיב על שאלות. כמה מדהים שאפשר ליצור אותו הדבר גם בעצמנו בדרך הזו, אותה גילה משתמש ה-X בשם אבישיק, Abisheik, והסרטון שייך לו. הוא השתמש בגרוק 3 כדי לייצר את ה-md, וזה מדהים לראות כמה גרוק פשוט מודל משובח ברמות שאנחנו חייב לעבוד איתו יותר!
ערב טוב,
יובל
המשחק נגמר ל-Cursor? הסינים השיקו את TRAE: סביבת פיתוח שמשלבת את מה שיש בקרסר, כולל שימוש בקלוד סונט 3.5 - והכל בחינם! 😳🤯
עוד לא הספקנו להתאושש מ-DeepSeek הסינית שכבשה את קהילת ה-AI והנה הסינים שוב מחוללים מהפכה: הכירו את TRAE, סביבת פיתוח עם AI מבית ByteDance (טיקטוק) - שגם זמינה בחינם, גם מאפשרת שימוש במודלים מובילים כמו קלוד סונט 3.5 - בחינם.
מסתבר שהשם TRAE הוא ראשי-תיבות של
The
Real
AI
Engineer
מזכיר את Devin עליו השלום, רק שהוא חינמי וכל קהילת הפיתוח סוערת וגועשת ומדברת עליו באטרף כזה שהסינים שוב נתנו נוק אאוט, והאמת - בצדק. צריך לזכור שכנראה המידע יעבור דרך שרתים סיניים, עוד נראה פרסומים על זה בקרוב עם ניטור התעבורה כדי להוכיח זאת באמצעות WireShark ודומיו. ובכל מקרה, שאפו גדול לסינים ששוב מחוללים מהפכה של ממש, והכי חשוב לזכור שכל זה פועל בסוף לטובתנו. שכולם ימשיכו להתחרות - ואנחנו נמשיך ליהנות!
צפו לסקירה ולבניית מוצר מיקרו SaaS עם TRAE בקרוב 🚀😎
יושבים? קבלו את הכלי שגרם לי להגיד "וואו" ולעזוב הכל - כי הוא מצליח לעזור לפתח מוצר SAAS שלם בקרסר - מצילום מסך בלבד וללא כתיבת קוד!!
זה גאוני: לוקחים צילום מסך של עיצוב שאהבתם את העיצוב שלו - והכלי הזה ייצור פרומפטים מפורטים לקרסר שיוצרים שכפול כמעט מדויק של האתר! ויש אפילו אפשרות לחבר את סופה-בייס!!!
אני יודע שזה לא חדש לשכפל אתרים מצילום מסך, אבל החידוש הגדול פה הוא הרעיון של יצירת איפיון מערכת בשפת LLM מצילום מסך בלבד, זה חוסך המון תסכול וכל מי שניסה לשכפל אתרים בעבר יודע כמה זה מייגע. עם הכלי הזה ששמו COPYCODER AI - הכל הרבה יותר קל!
בואו נראה מה זה Embeddings בעיניים! בסרטון הזה לקחתי לסיבוב את "גן המשחקים" של חברת Cohere המדהימה כדי להראות לכם איך ניתן לקבל תחושה של הקסם שהופך מידע גולמי לייצוג מספרי בעל משמעות. מידע דומה - יהיה בעל ערך קרוב מספרי.
בדרך הזו אנו ממש רואים את הפלא: מודל Embeddings אומן על הפיכת מידע לייצוג מספרי, "שרטוט" שלו על פני מרחב רב מימדים, ומדידת הקירבה בין הטקסטים השונים. זה נותן לנו יכולת לראות דברים קרובים או רחוקים. למשל: פידבקים חיוביים או שליליים על מוצר, חלוקת נושאים לקבוצות וכדומה. אמנם מה שציינתי בסוף הוא נושא בפני עצמו שנקרא "אשכולות", Clustering, אבל כשרואים Embeddings בעיניים, יותר קל להבין גם איך ה-Clustering עובד.
הכירו את הכלי הבריטי שנותן מהלומה ל-OpenAI: במקום לשלם 200$ בחודש ל-OpenAI, חברה מלונדון בשם Convergence משחררת היום את Proxy 1.0 שמסוגל לבצע לכאורה מה שה-Operator של OpenAI יכול לבצע - רק יותר טוב - ובחינם!
סרטון הדמו של המוצר הזה סוחף את הרשת בשעות האחרונות אז לקחתי אותו לסיבוב. בדמו מראים איך בקלות אפשר לחלץ ציוצים מ-X ולקבל סיכומים, בפועל לקח לו זמן להתניע, ועד שהגיע ל-X נעצר בעמוד ההתחברות וביקש פרטי גישה. היה יפה לראות אותו גולש לבד באינטרנט, הזכיר לי את דווין המתוק בזמנו.
המסר הוא: לא לקנות מה שרואים בדמו, אף פעם, וגם - לא להיות פראיירים ולשלם ל OpenAI 200$ רק כי הם דורשים, יש מתחרים טובים בשוק שתמיד שווה לבחון. כמו הכלי הזה, חפשו Proxy 1.0 AI ותהנו!
יום אחד אולי אפרוש כנפיים? האמת שלא יום אחד. זה קורה ממש עכשיו. פתאום עכשיו. פתאום היום.
אתם יושבים? יופי. כי מהיום אני עצמאי 100%! 😱🚀
אחרי 17 שנים שבהן צברתי ניסיון תעסוקתי מגוון מכל המגזרים: עסקי, פרטי, ציבורי, הייטק, באינספור תפקידים: פיתוח ומחקר, סייבר, דאטה סיינס, הטמעה והדרכה, דוברות והסברה, ניהול קמפיינים ודיגיטל ואפילו תיאום ביקורים במשכן הכנסת, הגיע הרגע שבו, בחסדי השם יתברך ובתמיכת אשתי היקרה, אני יוצא לדרך חדשה.
ומה זה אומר? שיהיה לי את הזמן ליצור, לחשוב, לפרסם, לחקור, להכיר את הכלים הכי חדשים, ללמוד, להנגיש את התוכן הכי טוב, ובעיקר-להיות זמין לכם.
אחרי שבשלוש שנים האחרונות מיקבלתי בין עבודתי כארכיטקט סייבר ו-Senior Data & Machine Learning Scientist בהייטק, זכיתי לעמוד על במות רבות גדולות וקטנות בארץ ובחו״ל, לייעץ לארגונים וחברות, להעביר הרצאות וסדנאות, לכתוב טור למגזין חדשנות מוביל, לצבור קילומטרז׳ גם בתעשייה וגם בקהילת ה-GenAI, ליצור קהילה מדהימה- עכשיו אני לוקח את זה לשלב הבא.
אז מה אני מציע?
🎤 הרצאות - בדגש על AI ופיתוח, אוטומציות, סוכני AI, מודלים גדולים של שפה וגם DeepFakes וסייבר
👨🏻💻 סדנאות - לתרגל יחד איתי, יד ביד בצורה הכי פרקטית שיש בקבוצות אקסקלוסיביות, הקמת אתרים ללא קוד, יצירת סוכני AI, אוטומציות ואפילו פיתוח עם AI
👩🏫 קורסים ותכנים אונליין - קטלוג הקורסים שלי הולך להתרחב עם קורס חדש ומקיף של פיתוח ו-AI, ועם פלטפורמה חדשה של תכנים בלעדיים עם מיני-קורסים במגוון נושאים: HuggingFace, Machine Learning, Fine Tuning ועוד
👨💼 ליוויים והטמעות - מיפוי המצב הקיים בארגונים וגיבוש תכנית הטמעת AI ואוטומציות לייעול תהליכים כמו סוכני AI לתשאול בסיסי נתונים בשפה טבעית, חילוץ מידע מקבצי PDF וכדומה
🤹♂️ העשרת התוכן והפעילות לקהילה שלי - מפגשים פיזיים ואונליין עם אנשי ונשות מפתח מהתעשייה בארץ ובעולם, ממגוון חברות ותחומים, כדי לחבר את כולנו לקדמת החדשנות.
כל זה הוא קצה הקרחון למה שאני מתכנן ולרעיונות שיש לי בראש.
והאמת? אני הכי מתרגש בעולם.
עכשיו זה הזמן שלי לפרוש כנפיים ולעוף גבוה ביחד אתכם.
יאללה,
🐦🔥 Lets fly high with YUV AI!
קורס חדש וחינמי של גוגל עושה סדר ליזמים ואנשי / נשות טכנולוגיה בכל עולם ה-Gen AI: החל מתכנון ומבניית אב-טיפוס, דרך חיבור שלו ל-Gen AI וכלה בפרסום האתר על פלטפורמת Google Cloud Platform בדגש על Vertex AI, ״מגרש המשחקים״ של גוגל לעולמות ה-AI!
הקורס חינמי 100%, מתחיל ב-25.2.25, מפגש של פעם בשבוע שמכסה הכל מא׳ ועד ת׳, ומהניסיון האישי שלי עם חברות הן מאוד אוהבות ללכת על GCP (הענן של גוגל) כך שבעולם האמיתי רצוי מאוד להכיר, ובטח כשזה חינם ואונליין ובקצב שלנו. אני גם מתכנן להירשם, יהיה מעניין.
גילוי נאות: גוגל פנו אלי בבקשה לקדם את הקורס הזה, וההודעה הזו *היא לא קידום בתשלום* ואני מפרסם את הקישור כיוון שאני באמת מאמין שיש בו ערך שיכול לתרום לאחרים. אני אישית מאוד נרתעתי מפלטפורמת הענן של גוגל בעבר, אבל שמעתי עליה דברים טובים והחלטתי שזה הזמן לצלול גם אליה כפי שצללתי ל-AWS ול-Microsoft Azure. אז אם בא לכם ללמוד - ובחינם - איך לקחת את הפרויקט שלכם, בין כיזמים בפועל ובין כחובבנים, לשלב של מוצר אמיתי - זה בשבילכם!
תהנו: https://goo.gle/430KdrL
האתר הזה פיתח לי *אוטומטית* מוצר שמחולל סיפורי ילדים בהתאמה אישית *עם תמונות לפי סגנון* - ואפילו הפך את המוצר ל-API בפני עצמו! 🚀
האתר הזה גם משלב LLM במוצר שלנו בעצמו מבלי שאנחנו צריכים להגדיר לו בכלל מפתח API, מעניק פי 2 יותר בקשות מאשר כלים מתחרים - ופשוט מבצע ברמה גבוהה מאוד.
שם הכלי הזה הוא Base44 והוא שוב סוחף את קהילת ה-AI בסערה גדולה. ממליץ לכם לנסות אותו ממש עכשיו. זה ילהיב אתכם, אני בטוח!
סיימנו לשבור את השיניים? קבלו את כלי ה-AI שמתרגם שפות בין משתתפים בשיחות וידאו - בזמן אמת! תעצרו לדקה לצפות בזה, זה אדיר!
כדי שנבין, אנחנו יכולים לעלות לפגישות וידאו, לדבר בשפה שלנו (אפילו בעברית) - והצד השני ישמע את השפה שהוא מעוניין לשמוע (מבין השפות הנתמכות). כך למשל, אני מדבר *עברית* ובזמן אמת הצד השני שומע *גרמנית* או *ערבית* או אפילו *יפנית* ושפות רבות אחרות!
הכלי הנפלא הזה, שנקרא Palabra AI, באמת פורץ דרך וזה מזכיר לי את התקופה שעבדתי במשכן הכנסת, כאשר היו באים מנהיגים זרים והיו דואגים שיהיה מי שמתרגם בזמן אמת למנהיגים את השפות. כך אם יש נאום בעברית או אנגלית, אבל האורח רם המעלה דובר שפה זרה, המתרגם מתרגם בזמן אמת והאורח מקבל את המידע בשפה שלו. והנה, מספר שנים אחרי, זה קורה עם AI, אוטומטית לחלוטין, בקול!!!!
תודה ל-Palabra ששלחו לי את ההזמנה לבטא הזו. ממליץ בחום לבדוק את הכלי!!
הלם הלם הלם: כלי חדש של מייקרוסופט יודע לקנות חלב אונליין, לשכפל ספריות קוד, לבדוק עדכוני תוכנה במחשב, והאמת שפשוט לעשות כל מה שמשתמש יכול לעשות דרך הדפדפן - וכל זה בחינם 🤯🚀😱
הכלי ששמו OmniParser, שוחרר לאחרונה בגרסא 2, שמאפשרת ממש לשלוט על הדפדפן ולבצע מנעד רחב של פעולות. זה מאוד מזכיר את MCP ואת השימוש של קלוד בו, אבל נראה שהפעם זה קל יותר, תומך במגוון מודלים של שפה, למשל GPT / DeepSeek ועוד.
את הסרטון המצורף העלה Paul Couvert ואני ערכתי אותו קצת כדי לזרז את המסר. זה וואו וזה זמין בגיטהאב! פשוט חפשו OmniParser2 GitHub במנוע החיפוש / מנוע ה-AI האהוב עליכם! לא יודע מה אתכם - אני הולך לחגוג על זה ולהקליט משהו מאוד מעניין כי זה 😬
וזה הזמן לבשר 2 דברים:
1. הכנס באילת שתוכנן למרץ 2025, לצערנו יידחה בשלב זה בשל מספר אתגרים שצריך לפתור. אבל בע״ה שואפים לקיים אותו לקראת סוף השנה.
2. אני אפתח הרשמה לאירוע אחר, שאני מרים, שבו אני רוצה גם לדבר על GenAI ופיתוח וגם לשתף מסך ולהראות בפועל את הכלים המובילים כיום בעולם הפיתוח. נדבר על תכנון המוצר, על היסודות של הקוד, על הדרך שבה AI משנה את המגמה, על איך כל מי שלא מפחד מלמידה, חשיבה, והרבה ניסוי וטעייה עם AI, יוכל / תוכל לפתח אפליקציות וסוכני AI שמחוברים למאגרי ידע וכלים. זה יהיה שונה מההרצאות הקודמות שלי, כי זו לא עוד הרצאה, וזו גם לא סדנא פרטנית, אלא זו הרצאה משולבת הדגמות מעשיות בלייב וכיסוי יוז-קייסים מקצה לקצה. כל זאת כשהקהל עצמו גם יקבע לאיזה כיוונים נלך תוך כדי ההרצאה.
האירוע יתקיים פיזית בת״א בעוד מספר שבועות, זו תהיה הזדמנות למינגלינג איכותי עם תותחים ותותחיות! יש לי הרבה רעיונות בקנה, ויהיה מאוד מיוחד, לרבות פאנל מיוחד שבו נדבר על איך ה-AI מזיז את הגבינה בעולמות הפיתוח, נגע גם בעולם הגיוס הטכנולוגי שמושפע מכך, ונראה דוגמאות מאורחים חשובים על איך הם הטמיעו AI במעשים - ולא בדיבורים.
זו ההזדמנות גם לציין שלנוכח חשיבות מהפכת הקוד, אני חושב שזו הזדמנות פז לכל חברה וארגון שרוצים לקחת את המהפכה הזו קדימה - להגיע לאירוע - או ליצור איתי קשר כדי שנעביר את התוכן הזה גם אצלכם. אני רואה נתונים שמצביעים על כך שהערך שמקבלים משימוש פרקטי בכלי AI בעולמות הקוד - יכול להגדיל את הפרודוקטיביות ואת הסקרנות.
אני מוכרח להדגיש משהו חשוב שאני מרגיש שלצערי קיים כיום במקומות עבודה: ישנה תחושה שמי שמשתמש ב-ChatGPT או Claude וכדומה כדי לתכנת או לחקור - הוא לא באמת שווה משהו. יש כאלה שנותנים תחושה כזו, יש כאלה שאומרים זאת בפועל לעובדים שלהם או לקולגות, ואני חייב לומר שאני לא רק חולק על זה, אלא לדעתי מדובר בזלזול שנובע מאי הכרת הכלי או מחוסר ביטחון שאותם אנשים ייפגעו היות ותחום שהיה שמור לאנשי סוד - נפתח להמונים וזה גורם למהפכה של ממש. זה כמו להגיד שבתקופת המצאת המחשבון - לעגו למי שמשתמש בו, במקום להגיד איזה כיף שעכשיו המתמטיקה נגישה לכולם ותעזור להביא לשגשוג וצמיחה. במקומות עבודה לא רק שכדאי להשתמש בכלי AI גם לקוד, אלא חייבים! ואז האתגר יהיה להשתמש בצורה נכונה, וזה העיקר.
בקיצור הרבה דברים גדולים לפנינו בעזרת השם יתברך, יש למה לצפות! ואם שכחתם את תחילת הפוסט - תורידו את OmniParser2 ותודו לי אח״כ.
שבוע טוב, וכמה טוב שעוד אחים שלנו שבו הביתה, בתפילה שכולם ישובו בקרוב, אמן!
יובל
קבלו את ה-AI שחושב 5 מהלכים קדימה בשיחות בזמן אמת: מפתח חיבר את אפליקציית iMessages למערכת שבכל שלב מציגה את 5 האפשרויות הכי טובות להמשיך את השיחה! 🚀
דמיינו שאתם יכולים לקבל, בדיוק בזמן, את התגובה האופטימלית לכל שיחה – כאילו הייתם מנצחים משחק שחמט. אנחנו גאים להציג את Social Stockfish, מנוע ניתוח בזמן אמת שמביא את העתיד אליכם למסרון.
אז מה קורה מאחורי הקלעים?
משתמשים בהיסטוריית השיחה שלנו ובמטרות שהוגדרו לשיחה כדי לבנות הבנה עמוקה של ההקשר. לתת קונטקסט רחב.
המערכת “רואה” עד 5 מהלכים קדימה. היא מייצרת מאות מצבים עתידיים אפשריים לכל סיטואציה בשיחה, בדיוק כמו מנוע שחמט שמנתח את כל המסלולים האפשריים לפני שהוא מבצע את המהלך הבא.
כדי לנבא את האפשרויות המפתח השתמש בסימולציית מונטה-קרלו שזו סימולציה מבוססת הסתברויות, Social Stockfish מחשבת את הערך הצפוי (EV) של כל תגובה. תחשבו שאתם צריכים לנחש מה האפשרויות של התגובה עבור כל משפט - אז כך זה קורה - על בסיס ניתוח סטטיסטי ומדעי.
בניגוד למודלים אחרים שמחשבים את המחשבות באופן סדרתי (chain-of-thought), המערכת הזו בודקת את כל הנתיבים הלוגיים במקביל – מה שמאפשר לה לקבל תובנות עמוקות ומקיפות יותר, גם אם זה דורש כוח חישוב משמעותי.
זה יוז-קייס ממש מרתק בעיני, חשיבה יצירתית וגאונית. סקרן כבר להשתמש! מה דעתכם? הייתם משתמשים בכלי כזה? אשמח לקרוא את המחשבות שלכם.
שתהיה שבת שלום,
יובל
השתמשתי ב-2 כלי AI לפיתוח ״קל״ כדי ליצור ממשק שכולו ״שופטי AI״ שבודקים את איכות התשובות של LLMs - והחלטתי להקליט לכם סקירה קצרה וכיפית על ההבדל שביניהם. שמם: Lovable ו-Creatr 🚀
נתחיל מהסוף: יש פה קרב צמוד מאוד והייתי אומר להפתעתי ש-Creatr מנצח בכך שאפשר לשנות אלמנטים ותמונות ישירות בממשק, לרבות ג'ינרוט של תמונות חדשות, שינוי אייקונים (בעתיד), מעקב אחר עלות הטוקנים של האפליקציה, והשוס הגדול - הוספת אלמנטים תלת מימדיים או מעוצבים ויפהפיים בקלות יתירה, על ידי קליק בלבד.
צריך לומר ש-Lovable ניצח ביופי של הממשק בניסיון הראשון, אבל Creatr מנצח ביכולת להתאים אותו אישית. שניהם מתחברים לבסיס נתונים וצד שרת אחורי (כשירות) דרך SupaBase, שניהם יכולים להעלות את הקוד ל-GitHub בקלות, שניהם תומכים בשינוי הכתובת של האתר לדומיין שלנו ושניהם מאחרים את האתר על השרתים שלהם.
ככל שהקרב הזה הולך וצובר תאוצה, בעולמות הפיתוח וה-AI, אנחנו נהנים מזה!
עכשיו מתחיל ט״ו בשבט, ראש השנה לאילנות לפי המסורת היהודית, ולכבודו קבלו את טופ ט״ו (15) כלי ה-AI שאני ממליץ עליהם שיעזרו לצמוח🌴
פיתוח:
1. בראש, Cursor, תוכנה שאפשר להוריד להתקין ולהתחיל להשתמש. היוצרים לקחו את תוכנת VSCode החינמית של מייקרוסופט ועיצבו אותה מחדש, הוסיפו בה צ׳אט שאפשר לשוחח בו עם AI שגם מייצר קוד וגם שותל אותו במקומות הרלוונטיים לבד. היתרון הגדול: שליטה מדוקדקת על כל פיסה בקוד.
2. אי אפשר שלא לאהוב את Lovable. כשמו כן הוא. כלי אהוב, אתר אינטרנטי, שמפשט את כל התהליכים בצורה דרמטית. איך? יש צ׳אט, מבקשים ממנו לפתח מה שאנחנו רוצים, הוא מייצר. העניין הוא שהוא מתחבר בצורה חלקה וכמעט אוטומטית גם ל-SupaBase, בסיס נתונים וגם צד שרת כשירות, שעוזר ליצור אפליקצייה מלאה ממש. בנוסף יש לו אינטגרציות רבות לחבילות נוספות כמו Stripe לתשלומים, או Figma דרך Builder IO להפיכת תבנית עיצוב לאתר של ממש.
3. אתר שגיליתי לאחרונה, Creatr, שהוא כמו Lovable רק שמאפשר המון התאמות פרטניות לעיצוב של האתר שלנו, תמונות, אייקונים, חיבור לספריות צד ג׳ כמו Spline להוספת אלמנטים תלת מימדיים, קרוסלות יפהפיות ועוד. כרגע ניתן להירשם לרשימת המתנה.
4. התוסף של GitHub שנקרא GitHub Copilot, יודע להתחבר לתוכנת VSCode, מאפשר לבחור מודלים שונים של שפה, משלים בעת כתיבת קוד, מאפשר לשוחח איתו בצ׳אט ולבצע שינויים ועדכונים בקוד. יש פה חברה רצינית שעומדת מאחורי הכלי הזה.
5. אם ה-GitHub עסקינן, יש לה גם את GitHub Workspace שיודע להתחבר לקוד שלנו דרך GitHub Repositories, לקרוא את הקוד, לנתח אותו, לעזור לנו עם חשיבה, תכנון, לתקן באגים, לסרוק מבחינת אבטחת מידע, אפילו אוטומטית לשלוח את הבקשה של ה-Commit / PR. דרמטי!
6. במגרש הנפלא הזה יש גם את Windsurf מבית Codium הנפלאה. גם פה יש התאמה אישית של VSCode ושילוב צ׳אט AI בצורת סוכן חכם ומודלים שונים שפועלים פשוט נפלא ביחד. קודיום היא חברה מוכרת, המחיר היה זול יותר מקרסר, והמוצר נפלא.
7. גם מודל השפה Claude Sonnet 3.5, גם GPT o3-mini-high, גם Bolt וגם Llama-Coder, יודעים לייצר לנו Artifacts. מעין אפליקציות צד לקוח, זאת אומרת ממשקי משתמש, בקלות יתירה ונפלאה. יש גם את Replit Agent שיודע לפתח נחמד מאוד אתרים, וגם את v0 מבית Vercel האמא של nextJS.
אוטומציות:
8. האתר Make אומנם לא אתר AI אך יש בו סוכן AI שאפשר לתשאל והוא עושה עבודה ממש טובה בלעזור לבנות תרחישי אוטומציה בחיבור למודלים גדולים של שפה. מקבלים בחודש 1000 פעולות בחינם.
9. תוכנה שהיא קוד מקור פתוח בשם n8n (נייתן, ״נתן״), מאפשרת מה שמייק מאפשרת אבל בהתקנה מקומית, אפשר ליצור בה תהליכי אוטומציה מתקדמים. גם כאן זה לא AI קלאסי אבל כן מדברים על סוכנים שישתלבו בתוכו. חינמי להורדה.
יצירת תמונות / וידאו:
10. אצלי KREA מקום ראשון בנוחות. גם יצירת תמונות עם מודל Flux המעולה, גם נגישות לכל המודלים השונים של הווידאו - והכל במקום אחד! אחרי KREA ניצבת מבחינתי FreePik הנפלאה שגם היא פלטפורמה נהדרת. בשתיהן ניתן לאמן מודלים בקלות!
יצירת מוזיקה:
11. Suno AI היא הכוכבת שלי וכל כך ממכר ליצור בה מוזיקה. החל משירה דרך פרומפטינג. כיף אדיר!
צ׳אט עם מסמכים שלנו:
12. Cohere עובדת יפה מאוד - ובחינם באתר שלה!
מחקר עומק וחיפוש טיסות:
13. באתר GenSpark תקבלו כל מה שאתם צריכים! פשוט ונוח!
יכולות מתקדמות:
14. Google AI Studio + NotebookLM
15. AWS Bedrock + Azure OpenAI Studio + Google Vertex AI
יובל
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
