fa
Feedback
صَحيفة الأدَب والفن.

صَحيفة الأدَب والفن.

رفتن به کانال در Telegram

سِيرة ذَاتية: مُنغمِسة بالأدب والفنّ «كاتبة»

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام صَحيفة الأدَب والفن.

کانال صَحيفة الأدَب والفن. (@roakhalid) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 11 029 مشترک است و جایگاه 3 476 را در دسته کتب و رتبه 11 142 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 11 029 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 99 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -3 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 14.20% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.94% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 1 565 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 545 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند اِبن, شَيء, بِنَار, دِين, قَلبَك تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
سِيرة ذَاتية: مُنغمِسة بالأدب والفنّ «كاتبة»

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته کتب تبدیل کرده‌اند.

11 029
مشترکین
-324 ساعت
+767 روز
+9930 روز
آرشیو پست ها
‏من أحزن القلبَ الرهيفَ وأوجعك؟ ‏من خطّ ليلَ المقلتينِ وأرَّقك

‏نبادلُ الليل أخبارًا وأسئلةً ‏وفي الحنايا كلامٌ ما نطقناه.

‏"ورُبّ تنهيدةٍ من وجدِ صاحبها ‏تكادُ من هولها الأضلاع تنكسرُ".

‏أما عني فأنا أواسيّك تلك المواساة التي أحتاجها.

‏سأحفظُ حبَّهُ بين الحنَايا ‏وأرقبُ طيفهُ كي أحتويهِ ‏نداءُ عقولنَا يعلوهُ ريبٌ ‏ونبضُ قلوبنا لا ريبَ فيهِ

يا آسرِي في حُبِّهِ هَلْ من فكاكٍ للأسير؟

وأشعرُ أن في الأيامِ شيئًا سوف ألقاهُ ‏وأشعر أنّه فرَحٌ كما قلبي تمنّاهُ

Repost from لهَفه
‏ما أعرفه بيقين ‏و أعيشه كل ليلة ‏ هو أنني أحبّك ‏و أنك موضع ‏ الأمان لهذا القلب

"قلبي الذي آذيْتَهُ وطعنْتَهُ ‏أتظُنُّهُ يكفيهِ أنْ تتأسفا ؟ ‏غادرْ فما عادَتْ عيونُكَ جنّتي ‏أبداً، وما عُدْتُ المُحِبّ المدنَفا"

ولقد أدركت عمق شعوري،حينما لم أستطع مشاركته مع أحد.

"بحجم القلق الذي عشته في أيامي،و خوفي من أبسط الأمور حتّى أكبرها،أمنحني طمأنينتك يارب،و أمانًا منك لا أشعر بعده بالخوف أبدًا".

لم أعد أستطيع قبول الألم في حياتي فقد عانيت طويلًا حتّى اكتفيت.

‏إنّي حذرٌ في حركاتي كيّ لا أكسرك ‏__فلاديمير نابوكوف.

وما هَدَرَ المشاعرَ غَيْرَ أنّا ‏ نَحِنُّ إلى قلوبٍ لا تَحِنُّ.

‏أحبك يا أبي حبّا عظيمًا ‏يُضاعَف كل يومٍ بازديادِ

‏ليس الفؤادُ محلُّ شوقكَ وحدهُ ‏كل الجوارِح في هَواكَ فؤادُ.

‏أشتاقُ إليكِ ‏والشوقُ في قلبي ‏لا يهدأ ..أبداً.