بورس مبین
رفتن به کانال در Telegram
در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.
نمایش بیشتر2 415
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+17 روز
+2530 روز
آرشیو پست ها
2 415
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا:
3,964 دلار
🔴 صلح غزه و ریزش شدید انس جهانی طلا
🔸 طلا مجددا به زیر 4,000 دلار برگشت.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 415
#پست_موقت:
🔴 بیانیه رسمی حماس درباره توافق آتشبس غزه؛ ایستادگی ملت فلسطین پروژههای اشغالگرانه و فاشیستی رژیم اسرائیل برای تسلیم و کوچ اجباری را به شکست کشاند
🟢 جنبش حماس پس از اعلام توافق غزه توسط ترامپ در بیانیهای اعلام کرد:
⬇️پس از مذاکراتی مسئولانه و جدی که جنبش حماس و گروههای مقاومت فلسطینی درباره طرح ارائهشده از سوی رئیسجمهور آمریکا، دونالد ترامپ، در شهر شرمالشیخ انجام دادند، با هدف توقف جنگ نسلکشی علیه ملت فلسطین و عقبنشینی اشغالگران از نوار غزه؛ حماس اعلام میکند که به توافقی دست یافتهاند که بر اساس آن:
⚪️جنگ علیه غزه پایان مییابد،
⚪️نیروهای اشغالگر از غزه خارج میشوند،
⚪️کمکهای بشردوستانه وارد منطقه خواهند شد
⚪️روند تبادل اسرا آغاز خواهد شد.
⬇️این جنبش از تلاشهای برادرانه و مؤثر میانجیگران در قطر، مصر و ترکیه تقدیر کرده و همچنین از تلاشهای رئیسجمهور آمریکا، دونالد ترامپ، برای پایان کامل جنگ و عقبنشینی اشغالگران قدردانی میکند.
⬇️حماس از رئیسجمهور ترامپ، کشورهای ضامن توافق و همه طرفهای عربی، اسلامی و بینالمللی میخواهد تا رژیم صهیونیستی را به اجرای کامل مفاد توافق ملزم کنند و اجازه ندهند این رژیم از اجرای آن طفره برود یا تعلل کند.
⬇️ما به ملت بزرگ خود در غزه، قدس، کرانه باختری، داخل سرزمین و خارج از آن درود میفرستیم؛ ملتی که با عزت، شجاعت و افتخار ایستادگی کرد و پروژههای اشغالگرانه و فاشیستی رژیم اسرائیل برای تسلیم و کوچ اجباری را به شکست کشاند.
⬇️تأکید میکنیم که این فداکاریها بینتیجه نخواهد ماند و ما همچنان بر پیمان خود ایستادهایم و هرگز از حقوق ملی ملتمان تا دستیابی به آزادی، استقلال و حق تعیین سرنوشت، عقبنشینی نخواهیم کرد.
2 415
پنجشنبه است
همان روزی که
اموات می آیند به سمت نزدیکانشان
دستشان از دنیا کوتاه است
و محتاج یاد کردن ما هستند
با فاتحه و صلوات روحشون را شاد کنیم
🌐 @Boursemobin
2 415
#پست_موقت:
الان اکثرا خواب هستید
قدیمیها میگفتن خواب اول شب مثل گوشت بره، قوت و قدرت داره.
خب....چه خبر تو کانالها؟😁
2 415
#پست_موقت:
من که به سنت قدیمیها الان خوابیدم.
و انشاءالله اول صبح قبل اذان هم بیدار میشم.
شما هم تا آخر شب در کانالهای رنگارنگ بچرخید و ببینید چه خبر است؟
اگه خبر مهمی بود به منم بگید😁
شبتون بخیر بورسیهای مظلوم
2 415
#پست_موقت:
پستهای بالا را مطالعه کردید؟
و اما نظر من اینست:
#انس_طلا اگر بالای 4,000 دلار دوام بیاورد
اون موقع تا حوالی 4,150 الی 4,200
رشد خواهد کرد.
#دلار هم فعلا زیر 110،000 تومان نرفت
و شاید #طلا رشد خوب نکند ولی افت ناجور هم نمیکند.
بدترین حالتش اینست که نوسانی شود و خواب سرمایه داشته باشید
ولی اگر دیدتون بلند مدت است که یک دارایی امن و خوب است
موافقید؟؟؟؟
2 415
Repost from رضا نازی(ریسک پذیران)
فقط عیار،طلا و کهربا
نزدیک ۵ همت معامله شدند
اینجاهای بازار طلا (۴۰۴)
یه وقت شبیه اونجاهای(۹۹) بازار بورس نشه؟؟؟🧐🧐
2 415
👆👆👆👆👆👆
#پست_موقت:
این را آقای سالار صفایی دو هفته پیش در کانال پست کرده بود.
🔹🔹🔹🔹🔹🔹
و این مطلب را دکتر نازی امروز
پست کرده
👇👇👇👇👇👇
2 415
Repost from سالار صفائی
کم کم خودتون رو برای بوق ها و فریادهای دلار و طلا بخر که از همه جا شنیده بشه آماده کنید. عددی که در این تحلیل گفتم بالا پایین داره و من بشخصه احتمالا ۷، ۸ درصد بالاتر دیگه سبکشون میکنم.
در تمام این سالها سعی کردم در کانال بیشتر زمان توقف رشد دلار رو تحلیل و بولد کنم تا زمان حرکتش رو، هرچند در این مملکت کار خطرناکیه. (بماند پست نه به خودروی چینی و خرید طلای ۲ سال پیش)...
از پروردگار میخام به ما لطف کنه و از این وضعیتی که درش گیر افتادیم رهامون کنه و روزی برسه ما به قیمت دلار و سکه کار نداشته باشیم.
توصیه واضح من اینه، دلار برای امسال نهایت ۱۲۰ پس از دلار ۱۱۰، ۱۱۵ به بالا دیگه سمت خرید نباشید که ریسک به ریواردش اصلا جذاب نیست. قطعا مکانیسم ماشه اثر داره، اما فعلا در کوتاه مدت اثراتش پیشخور شده و اینجورم نیست که ایران درجا کلا آچمز شه. بر اقتصاد، بورس و نظام بانکی اثر داره ولی نه اونجور که ناامید بشیم. بهرحال ما سالهاست با این بحران دست و پنجه نرم میکنیم...
ما محکومیم به امید.
نه از سر خوشخیالی،
بلکه چون ناامیدی،
تنها چیزیست که بیاجازه وارد میشود
و بیصدا همهچیز را میبلعد.
حتی اگر هیچ نشانهای نباشد،
ما محکومیم به امید...
@salarsafaie
2 415
#پست_موقت:
#طلا:
به نظرم بهتر است تعصب را کنار بگذاریم و نظرات اساتید دیگه هم ببینیم.
و در آخر فقط و فقط خودمون هستیم که تصمیم میگیریم.
و حتما یادمون باشد که خیلیها از سود رویایی اواخر سال ۹۸ و نیمه اول سال ۹۹ جاماندند....چرا؟
چون میگفتند شاخصکل خیلی رشد کرده و حباب زیادی دارد و خروج زدند.
ولی از همون جا شاخصکل چند برابر شد.
مسئولیت معاملات با خودتون است.
👇👇👇👇👇👇
2 415
#پست_موقت:
به نظرم بهتر است تعصب را کنار بگذاریم و نظرات اساتید دیگه هم ببینیم.
و در آخر فقط و فقط خودمون هستیم که تصمیم میگیریم.
و حتما یادمون باشد که خیلیها از سود رویایی اواخر سال ۹۸ و نیمه اول سال ۹۹ جاماندند....چرا؟
چون میگفتند شاخصکل خیلی رشد کرده و حباب زیادی دارد و خروج زدند.
ولی از همون جا شاخصکل چند برابر شد.
مسئولیت معاملات با خودتون است.
👇👇👇👇👇👇
2 415
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا:
4,047 دلار
❇️ فقط طی یک شبانه روز 73 دلار رشد کرد و بر فراز مقاومت 4,000 دلاری قرار گرفت.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 415
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا:
4,047 دلار
❇️ فق طی یک شبانه روز 73 دلار رشد کرد و بر فراز مقاومت 4,000 دلاری قرار گرفت.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 415
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا:
4,047 دلار
❇️ اطی یک روز 73 دلار رشد کرد و بر فراز مقاومت 4,000 دلاری قرار گرفت.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
