fa
Feedback
بورس مبین

بورس مبین

رفتن به کانال در Telegram

در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.

نمایش بیشتر
2 420
مشترکین
+324 ساعت
+47 روز
+2930 روز
آرشیو پست ها
🔍 ارزنده‌ترین #صندوق_های_طلا (برحسب حباب) در پایان معاملات روز گذشته: #رز_ترنج:  %0.0 #گنج:  %0.3+ #لیان:  %0.3+ #جواهر:  %0.3+ #زمرد:  %0.4+ #زروان:  %0.4+ #قیراط:  %0.6+ 🌐 @Boursemobin

🔍 حباب #صندوق_های_اهرمی در پایان بازار روز گذشته: #بیدار:  %7.1- #نارنج_اهرم:  %6.2- #پیشران:  %5.7- #شتاب:  %3.6- #اهرم:  %3.3- #توان:  %2.4- #جهش:  %2.4- #موج:  %1.5- #دوایکس:  %4.9+ 🌐 @Boursemobin

پاییز می رسد که مرا مبتلا کند با رنگ های تازه مرا آشنا کند پاییز می رسد که همانند سال پیش خود را دوباره در دل قالیچه جا کند او می رسد که از پس نه ماه انتظار راز درخت باغچه را بر ملا کند او قول داده است که امسال از سفر اندوه های تازه بیارد "خدا کند" او می رسد که باز هم عاشق کند مرا او قول داده است به قولش وفا کند پاییز عاشق است و راهی نمانده است جز این که روز و شب بنشیند دعا کند شاید اثر کند و خداوند فصل‌ها یک فصل را به خاطر او جا به جا کند تقویم خواست از تو بگیرد بهار را تقدیر خواست راه شما را جدا کند خش‌خش صدای پای خزان است یک نفر در را به روی حضرت پاییز وا کند 🌐 @Boursemobin

-2147483648_-210079.webp2.63 KB

sticker.webp0.35 KB

#پست_موقت: #مهم: من اینجوری فکر می‌کنم: 🔹#بورس فعلا رشد قابل توجهی ندارد. 🔸#طلا هم افت قابل توجه‌ای ندارد. ولی باز معتقدم که حداقل، 50 درصد از سرمایه‌تون طلا باشد. 30% هم درآمد ثابت یا حامی مفید نهایتا 20% بورس

💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,738 دلار ✅ یک هفته گذشت و 74 دلار رشد کرد. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin
💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,738 دلار ✅ یک هفته گذشت و 74 دلار رشد کرد. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

#پست_موقت: #عراقچی: در نیویورک هستم تا از این چند روز باقی مانده برای رایزنی‌های دیپلماتیک استفاده کنیم که شاید یک راه حل انتخاب شود

💠💠💠💠💠💠 #انس_نقره: 🔹 43 دلار بعدا هدف بلندمدت نقره را میگم. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin
💠💠💠💠💠💠 #انس_نقره: 🔹 43 دلار بعدا هدف بلندمدت نقره را میگم. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

#پست_موقت: حالا که لایک‌ها زیاد شد میگم: به خرید #نقره هم فکر کنید. یواش‌یواش راجع به نقره هم میگم

#حاجی‌_دلیگانی: طرح خروج از NPT نهایی شد. حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون اصل نود مجلس درباره مطرح شدن طرح خروج ایران از NPT گفت: 🔴 فعال‌سازی مکانیسم ماشه توسط کشورهای اروپایی موجب شد این طرح در مجلس با جدیت بیشتری پیگیری شود و اکنون مراحل بررسی و جمع‌بندی آن به پایان رسیده است. #پی_نوشت: من احتمال نمی‌دهم اینکار را بکنند. 🌐 @Boursemobin

▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️ در #بازار_امروز (31 شهریور 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام (و حق تقدم) برابر با 3,331 میلیارد تومان. ورود پول حقیقی برابر با 229 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 30.6 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 30.2 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #فولاد ، #شپنا ، #شبندر ، #فملی و #سیستم ، و بیشترین ورود پول حقوقی را #بپاس ، #شیران ، #خودرو ، #وپاسار و #پترول شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 505 نماد در مثبت و 302 نماد در منفی‌ بسته شدند. همچنین 177 نماد در صف خرید و 146 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 🔍 #ارزش_معاملات_خرد: 1 شهریور  2,308 میلیارد تومان 3 شهریور  2,303 میلیارد تومان 4 شهریور  2,299 میلیارد تومان 5 شهریور  2,310 میلیارد تومان 8 شهریور  2,242 میلیارد تومان 9 شهریور  2,568 میلیارد تومان 11 شهریور  3,030 میلیارد تومان 12 شهریور  3,542 میلیارد تومان 15 شهریور  4,554 میلیارد تومان 16 شهریور  3,111 میلیارد تومان 17 شهریور  3,775 میلیارد تومان 18 شهریور  4,424 میلیارد تومان 22 شهریور  2,736 میلیارد تومان 23 شهریور  4,487 میلیارد تومان 24 شهریور  4,975 میلیارد تومان 25 شهریور  3,372 میلیارد تومان 26 شهریور  3,132 میلیارد تومان 29 شهریور  2,566 میلیارد تومان 30 شهریور  4,155 میلیارد تومان 31 شهریور  3,331 میلیارد تومان 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

🟢 تغییرات امروز شاخص 🟢 ===================== #شاخص_کل: با صعود 35,732 واحدی روی 2,540,186 واحد تثبیت شد. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 #شاخص_هموزن: با افزایش 2,779 واحدی روی 776,655 واحد تثبیت شد. ===================== 🌐 @Boursemobin

🟢 #نقشه_بازار (31 شهریور 1404) 🌐 @Boursemobin
🟢 #نقشه_بازار (31 شهریور 1404) 🌐 @Boursemobin

◀️ دلار فردایی تهران: 104,500 تومان ◀️ سکه امامی: 99,805,000 تومان

لایک نمیشه منم دیگه از بازارها نمیگم میخاستم یه چیز خوب معرفی کنم ولی با این شرایط نه

#پست_موقت: 🔴 الان بیشترین حباب مثبت در بین صندوق‌های طلا را #عیار دارد

👆👆👆👆👆👆 #پست_موقت: یکبار دیگه پست شنبه صبح راجع به تاثیر مکانیسم ماشه را مرور کنین وقتی هم میگفتن شاخص میره زیر 2 میلیون و طلا میره تا کره مریخ من چی گفتم؟

#پست_موقت: طبق پیش‌بینی هیجانات خوابیده
#پست_موقت: طبق پیش‌بینی هیجانات خوابیده