عقابهای شرقی
رفتن به کانال در Telegram
🦅🦅#عقابهای_شرقی ایرانیان شیعه نابودگر ابلیس و یهود #افشاگری،جهان،ایران،آمریکا،چین،اسرائیل🐍انجمنهای مخفی✡صهیونیسم شیطانپرستی گلوبالیسم🎥مستند، ماتریکس،کابالا
نمایش بیشتر2 000
مشترکین
+724 ساعت
-57 روز
-2830 روز
آرشیو پست ها
2 001
Repost from پژوهشکده «زمینتخت و قرآن»
♦️ حرف های جالب بیژن عبدالکریمی :
از عراقچی و قالیباف میترسم!
به مردم میگویم شما هم نگران باشید...
https://t.me/ALIDORRIZ 📲
2 001
امشب تبریز مردم شعار حمایت از لبنان میدادن مجری باند رو زیاد میکرد
اجازه نمیداد صدا برسه
میگفت از سر دلسوزی وحدت رو بهم نزنید!!!!
برای شعور ملت ارزش قائل بشید😳
✅ مردمم مدام ادامه میدادن و خاموش نمیشدن
صدای مظلوم رو فریاد بزنی وحدت شکنیه؟
https://t.me/ALIDORRIZ 📲
2 001
آقایان سپاه و ارتش! خجالت نمیکشید؟!
نگذارید اینگونه پزشکیان از آبروی شما خرج کند. یا اشتباه کردید یا بر شما تحمیل شد.
خب بیایید و جلوی این سوءاستفاده را بگیرید
پزشکیان به پشتوانه امضای شما به امام جامعه طعنه میزنه و توهین میکنه که اهل شعار است!
بیشرف دو عالمید اگر جلوی این یاوهگوییها را نگیرید!
پیش از آنکه مردم دهانش را خرد کنند دهانش را ببندید.
این همان دروغگویی است که میگفت من ذوب در خامنهای هستم!
امروز به رهبری میگوید شعار نده! ما همه با هم فکر کردیم و نظرمان با نظر تو فرق میکند.
✍🏻 حسینعباسیفر
https://t.me/ALIDORRIZ 📲
2 001
✅ امضا کنید و متعاقباً منتشر بفرمایید :
#کارزار مذاکرات را متوقف کنید
https://www.karzar.net/325095
.
2 001
پاسخ سید محمود نبویان به حسن سلیمانی سردبیر وبسایت مشرق و خواهرزاده مهدی نصیری معاند شناخته شده پیرامون پرونده سازی سلیمانی برای نبویان
2 001
Repost from محمد مهدی بابایی - اخبار جنگ
ولایتمدارانی که بخاطر پزشکیان برامون پرونده میساختن تحویل بگیرن
اقای پزشکیان یه جور میگید تورم ۵۰ درصدی انگار من رییس جمهورم ...
اگه نتونستیم نفت صادر کنیم مقصر جنگ نیست بلکه اتش بس است ... بعد از اتش بس تحمیلی بود که امریکا تونست ناوهاش رو اونقدر نزدیک کنه تا محاصره اجرا شه . وگرنه حین جنگ وسط اقیانوس هند چطور میخواستن کشتی های ناوگان سایه ایران رو پیدا کنن ؟ ا
وقتی ناوشکن امریکایی در تیررس قرار گرفت چه کسی فشار اورد نزنن ؟؟؟
۲۰ میلیون بشکه نفت دادی هوافضا ؟ وظیفته ... نکنه میخواستی با یا " ایها الذین امنو " گفتن جلوی امریکا رو بگیری ؟
کی باعث شد تو کشور جنگ شه ؟ دشمن قطعا به جمع بندی نهایی رسیده بود که ازچنین شعام تصمیمات پشیمان کننده بیرون نمیاد ...
۷۰۰ روزه رییس جمهوری از این ۷۰۰ روز فقط ۵۱ روزش جنگ بوده ....
۵۰۰ ۶۰۰ روز باقی مونده چرا وضع اونطوری بود ؟ چرا طلا از ۳ اومد رو ۲۲ ؟
وگرنه همین افزایش قیمت تو دولت قبلی اونم تو ۲ برابر زمان مشابه با شما تنها ۱۰۰ درصد بوده و نه ۶۰۰ ۷۰۰ درصد
۲ ساله رییس جمهوری ۱.۵ سالش چه وقتی سدها پر بودن و چه خالی برقها در طول روز قطع میشدن ...
یه جور میگید جنگه انگار ۱۰ ساله تو جنگیم ... والا ما قبل جنگ طلای ۲۲ میلیونی رو دیدیم ... ما قبل جنگ دلار ۲۰۰ هزار تومنی رو دیدیم
2 001
Repost from تقویم شیعه 🏴
🗓 تقویم شیعه
☀️ امروز:
شمسی: دوشنبه - ۰۱ تیر ۱۴۰۵
میلادی: Monday - 22 June 2026
قمری: الإثنين، 7 محرم 1448
🌹 امروز متعلق است به:
🔸سبط النبي حضرت امام حسن مجتبی علیه السّلام
🔸سیدالشهدا و سفينة النجاة حضرت امام حسین علیهما السّلام
🗞 وقایع مهم شیعه:
🔹ملاقات امام حسین علیه السلام با ابن سعد، 61ه-ق
🔹محاصره فرات و منع آب از امام حسین علیه السلام، 61ه-ق
📆 روزشمار:
▪️3 روز تا عاشورای حسینی
▪️18 روز تا شهادت امام سجاد علیه السلام
▪️28 روز تا شهادت حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها
▪️43 روز تا اربعین حسینی
▪️51 روز تا شهادت حضرت رسول و امام حسن علیهما السلام
✅ با ما همراه شوید... @taqvim_shia
🔗 تقویم شیعه در ایتا
🔗 تقویم شیعه در سروش
🔗 تقویم شیعه در روبیکا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴 جذب مخاطب هدفمند ویژه کانال های مذهبی! 📢
✅انتشار در ۴ پلتفرم (تلگرام، ایتا، سروش، روبیکا)
⬅️ برای رزرو نوبت قبل از تکمیل ظرفیت کلیک کنید!
2 001
ولایتمدارانی که بخاطر پزشکیان برامون پرونده میساختن تحویل بگیرن
اقای پزشکیان یه جور میگید تورم ۵۰ درصدی انگار من رییس جمهورم ...
اگه نتونستیم نفت صادر کنیم مقصر جنگ نیست بلکه اتش بس است ... بعد از اتش بس تحمیلی بود که امریکا تونست ناوهاش رو اونقدر نزدیک کنه تا محاصره اجرا شه . وگرنه حین جنگ وسط اقیانوس هند چطور میخواستن کشتی های ناوگان سایه ایران رو پیدا کنن ؟ ا
وقتی ناوشکن امریکایی در تیررس قرار گرفت چه کسی فشار اورد نزنن ؟؟؟
۲۰ میلیون بشکه نفت دادی هوافضا ؟ وظیفته ... نکنه میخواستی با یا " ایها الذین امنو " گفتن جلوی امریکا رو بگیری ؟
کی باعث شد تو کشور جنگ شه ؟ دشمن قطعا به جمع بندی نهایی رسیده بود که ازچنین شعام تصمیمات پشیمان کننده بیرون نمیاد ...
۷۰۰ روزه رییس جمهوری از این ۷۰۰ روز فقط ۵۱ روزش جنگ بوده ....
۵۰۰ ۶۰۰ روز باقی مونده چرا وضع اونطوری بود ؟ چرا طلا از ۳۰۰۰ اومد رو ۲۲ هزار ؟
وگرنه همین افزایش قیمت تو دولت قبلی اونم تو ۲ برابر زمان مشابه با شما تنها ۱۰۰ درصد بوده و نه ۶۰۰ ۷۰۰ درصد
۲ ساله رییس جمهوری ۱.۵ سالش چه وقتی سدها پر بودن و چه خالی برقها در طول روز قطع میشدن ...
یه جور میگید جنگه انگار ۱۰ ساله تو جنگیم ... والا ما قبل جنگ طلای ۲۲ میلیونی رو دیدیم ... ما قبل جنگ دلار ۲۰۰ هزار تومنی رو دیدیم
وقتی محل حضور اسراییلیا در جمهوری آذربایجان رو زدیم و علیف گفت ایران باید عذرخواهی کند ...
شما بلافاصله بیانیه دادید که از همسایگانمون بابت این حملات عذر میخوایم
اینطور که جلوی هموطن حاضر جوابید یه ذرش هم مقابل علیف صهیونیستی حاضر جوابی کنید چیزی نمیشه
🇮🇷🦅🦅 #عقابهای_شرقی
@EASTERN_EAGLES
2 001
ولایتمدارانی که بخاطر پزشکیان برامون پرونده میساختن تحویل بگیرن
اقای پزشکیان یه جور میگید تورم ۵۰ درصدی انگار من رییس جمهورم ...
اگه نتونستیم نفت صادر کنیم مقصر جنگ نیست بلکه اتش بس است ... بعد از اتش بس تحمیلی بود که امریکا تونست ناوهاش رو اونقدر نزدیک کنه تا محاصره اجرا شه . وگرنه حین جنگ وسط اقیانوس هند چطور میخواستن کشتی های ناوگان سایه ایران رو پیدا کنن ؟ ا
وقتی ناوشکن امریکایی در تیررس قرار گرفت چه کسی فشار اورد نزنن ؟؟؟
۲۰ میلیون بشکه نفت دادی هوافضا ؟ وظیفته ... نکنه میخواستی با یا " ایها الذین امنو " گفتن جلوی امریکا رو بگیری ؟
کی باعث شد تو کشور جنگ شه ؟ دشمن قطعا به جمع بندی نهایی رسیده بود که ازچنین شعام تصمیمات پشیمان کننده بیرون نمیاد ...
۷۰۰ روزه رییس جمهوری از این ۷۰۰ روز فقط ۵۱ روزش جنگ بوده ....
۵۰۰ ۶۰۰ روز باقی مونده چرا وضع اونطوری بود ؟ چرا طلا از ۳۰۰۰ اومد رو ۲۲ هزار ؟
وگرنه همین افزایش قیمت تو دولت قبلی اونم تو ۲ برابر زمان مشابه با شما تنها ۱۰۰ درصد بوده و نه ۶۰۰ ۷۰۰ درصد
۲ ساله رییس جمهوری ۱.۵ سالش چه وقتی سدها پر بودن و چه خالی برقها در طول روز قطع میشدن ...
یه جور میگید جنگه انگار ۱۰ ساله تو جنگیم ... والا ما قبل جنگ طلای ۲۲ میلیونی رو دیدیم ... ما قبل جنگ دلار ۲۰۰ هزار تومنی رو دیدیم
وقتی محل حضور اسراییلیا در جمهوری آذربایجان رو زدیم و علیف گفت ایران باید عذرخواهی کند ...
شما بلافاصله بیانیه دادید که از همسایگانمون بابت این حملات عذر میخوایم
اینطور که جلوی هموطن حاضر جوابید یه ذرش هم مقابل علیف صهیونیستی حاضر جوابی کنید چیزی نمیشه
🇮🇷🦅🦅 #عقابهای_شرقی
@EASTERN_EAGLES
2 001
Repost from محمد مهدی بابایی - اخبار جنگ
ولایتمدارانی که بخاطر پزشکیان برامون پرونده میساختن تحویل بگیرن
اقای پزشکیان یه جور میگید تورم ۵۰ درصدی انگار من رییس جمهورم ...
اگه نتونستیم نفت صادر کنیم مقصر جنگ نیست بلکه اتش بس است ... بعد از اتش بس تحمیلی بود که امریکا تونست ناوهاش رو اونقدر نزدیک کنه تا محاصره اجرا شه . وگرنه حین جنگ وسط اقیانوس هند چطور میخواستن کشتی های ناوگان سایه ایران رو پیدا کنن ؟ ا
وقتی ناوشکن امریکایی در تیررس قرار گرفت چه کسی فشار اورد نزنن ؟؟؟
۲۰ میلیون بشکه نفت دادی هوافضا ؟ وظیفته ... نکنه میخواستی با یا " ایها الذین امنو " گفتن جلوی امریکا رو بگیری ؟
کی باعث شد تو کشور جنگ شه ؟ دشمن قطعا به جمع بندی نهایی رسیده بود که ازچنین شعام تصمیمات پشیمان کننده بیرون نمیاد ...
۷۰۰ روزه رییس جمهوری از این ۷۰۰ روز فقط ۵۱ روزش جنگ بوده ....
۵۰۰ ۶۰۰ روز باقی مونده چرا وضع اونطوری بود ؟ چرا طلا از ۳ اومد رو ۲۲ ؟
وگرنه همین افزایش قیمت تو دولت قبلی اونم تو ۲ برابر زمان مشابه با شما تنها ۱۰۰ درصد بوده و نه ۶۰۰ ۷۰۰ درصد
۲ ساله رییس جمهوری ۱.۵ سالش چه وقتی سدها پر بودن و چه خالی برقها در طول روز قطع میشدن ...
یه جور میگید جنگه انگار ۱۰ ساله تو جنگیم ... والا ما قبل جنگ طلای ۲۲ میلیونی رو دیدیم ... ما قبل جنگ دلار ۲۰۰ هزار تومنی رو دیدیم
2 001
وقتی محل حضور اسراییلیا در جمهوری آذربایجان رو زدیم و علیف گفت ایران باید عذرخواهی کند ...
شما بلافاصله بیانیه دادید که از همسایگانمون بابت این حملات عذر میخوایم
اینطور که جلوی هموطن حاضر جوابید یه ذرش هم مقابل علیف صهیونیستی حاضر جوابی کنید چیزی نمیشه
2 001
🎥 کشیش محبوب استرالیایی: قلب من برای ایران و مردم نجیبش میتپد...
🇮🇷🦅🦅 #عقابهای_شرقی
@EASTERN_EAGLES
2 001
Can you explain the gene altering aspects of this vaccine and when Moderna says that their mRNA technology is the “software of life” what exactly are they talking about ?
آیا میتوانید جنبههای تغییر ژن این واکسن را توضیح دهید و وقتی مدرنا میگوید که فناوری mRNA آنها «نرمافزار زندگی» است، دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت میکنند؟
2 001
نتانیاهو: قبل از اینکه فرصتی داشته باشند باید بهشون حمله کرد و انها را کشت.
@zarcommedia
@Highlight_ZarComMedia
NETANYAHU: Attack them before they have a chance to do so… kill them first
2 001
🔬 امشب در وب فارسی - يكشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
▫️میدجرنی اسکنر اولتراسوند پیشرفته برای پایش دقیق اجزای بدن معرفی کرد [تماشا کنید] (دیجیاتو)
▫️راهنمای انتخاب عینک آفتابی مناسب بر اساس استانداردهای پزشکی (یک پزشک)
▫️معجزه تکنولوژی ایمپلنت مغزی؛ بازگشت توانایی تکلم به بیماران ALS با هوش مصنوعی (یک پزشک)
▫️یونیسف: تقریباً تمام کودکان جهان در معرض خطر تغییرات اقلیمی هستند (دیجیاتو)
🤖 با اضافه کردن بات @science_arefi_bot به گروهها و کانالهای تلگرام، به شکل روزانه از مطالب جدید وبسایتهای علمی فارسیزبان خبردار شوید.
⚡️ بات جدید:
📢 بات گزارش زمینلرزه - @EARTHQUAKE_AREFI_BOT
🤖 باتهای علمی دیگر | 🗄 آرشیو گزارشها | 📨 تماس
2 001
🔬 امروز در وب فارسی - يكشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
▫️گزارش صد و هفتاد و یکمین باشگاه نجوم آیاز (آیاز)
▫️راهنمای پیشگیری، درمان و کمکهای اولیه در زمان گرمازدگی شدید (یک پزشک)
▫️محققان: وضعیت مالی خانواده میتواند اثر بسزایی بر رشد مغز کودک داشته باشد (دیجیاتو)
▫️پنتاگون ۷۲ پرونده جدید از یوفوها منتشر کرد؛ از سفینه سیبزمینیشکل تا گوی آتشین (دیجیاتو)
▫️وقتی ناخن میره تو گوشت چیکار کنیم (یک پزشک)
🤖 با اضافه کردن بات @science_arefi_bot به گروهها و کانالهای تلگرام، به شکل روزانه از مطالب جدید وبسایتهای علمی فارسیزبان خبردار شوید.
⚡️ بات جدید:
📢 بات گزارش زمینلرزه - @EARTHQUAKE_AREFI_BOT
🤖 باتهای علمی دیگر | 🗄 آرشیو گزارشها | 📨 تماس
2 001
📢 گزارش رخداد زمینلرزه
زمینلرزهای به بزرگی 3.9 در ساعت ۰۶:۵۱:۴۹ روز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵، استان كرمان - حوالی فارياب را لرزاند!
▫️۴۵ کیلومتری فارياب (کرمان)
▫️۶۹ کیلومتری ارزوئيه (کرمان)
▫️۶۹ کیلومتری جيرفت (کرمان)
▫️۱۶۳ کیلومتری بندرعباس
▫️۲۰۰ کیلومتری كرمان
🤖 با اضافه کردن بات @earthquake_arefi_bot به گروهها و کانالهای تلگرام، زمینلرزههای بزرگ را دقایقی پس از وقوع، بهشکل خودکار اطلاعرسانی کنید.
🤖 باتهای علمی دیگر | 🗄 آرشیو گزارشها | 📨 تماس
2 001
CA bill that allows state to drag citizens to court for public records requests passes in State Assembly.
CA just rammed through AB 1821 — a blatant attack on transparency.
Now, agencies can slap you with $88+/hr fees for ‘commercial’ or ‘malicious’ public records requests, sue regular citizens in court, and drag out responses.
Newsom & Sacramento elites want to hide their waste, fraud, and disastrous policies from scrutiny. No more holding them accountable? This is how they stay in power. Kill this bill. https://x.com/outragedteen_/status/2068107430651969859?s=20
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
