fa
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

رفتن به کانال در Telegram

Your new journey and long term profit

نمایش بیشتر
ماليزيا26 351دسته بندی مشخص نشده است
3 661
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Eksklusif untuk pelanggan di Malaysia sahaja ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Jangan lepaskan peluang mendapatkan bonus 100%! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Daftar Sekarang: https://tinyurl.com/RunRizqiXM1 https://tinyurl.com/RunRizqiXM1 https://tinyurl.com/RunRizqiXM1

Checkout pin msg to learn on how to use EA and VPS.

EA S1 simple martingale hedging SOP. additional setup : filter on slippage ,spread, add on trailing mode, auto cut lost on condition. cut lost function : Put SL manual, if SL triggered, all entry on one direction will be closed. Please use with proper money management. pm @runadmin to add your favourite function with no fees. EA S1.2 will be release soon. 😁

sticker.webp0.06 KB

Kelas bina expert advisor web base.
Anonymous voting

photo content

sticker.webp0.06 KB

EA baru untuk di cuba uji saya akan upload, jika ada user yang berminat utk mencuba boleh lah join channel EA trial. Segala penahbahbaikan kita boleh buat bersama. join here : https://t.me/earunrizqi

photo content

Di CK market kita berjaya grow akaun 70% dari 100usd. Jika berminat untuk join sekarang adalah digalakkan sebab kami sedang o
Di CK market kita berjaya grow akaun 70% dari 100usd. Jika berminat untuk join sekarang adalah digalakkan sebab kami sedang off trade sementara.. boleh cepat2 PM @runadmin, nanti dia tak cukup jari nk reply.. 😄

follower copytrade di CK market mohon untuk Pm @runadmin..

sticker.webp0.06 KB

Jom sama kita analisa sebelum lelap mata. JOIN LIVE DISINI

Andai dapat di undurkan masa sebelum kamu MC sebelum ini, Apa kamu nak buat?
Anonymous voting

Selamat berhujung minggu. Jangan lupa plan your trading for next week dan weekly checkup di vps. Semoga berganda profit untuk hari2 seterusnya..

sticker.webp0.06 KB

photo content

Maaf lama tak update channel ini Agak sibuk untuk assist sahabat2 dan MIB kami dan uruskan akaun . Insya Allah ada peluang ba
Maaf lama tak update channel ini Agak sibuk untuk assist sahabat2 dan MIB kami dan uruskan akaun . Insya Allah ada peluang baik tak kira dalam bentuk mcm mana , saya akan share disini. Just stay dulu ye..

Salam subuh.

sticker.webp0.06 KB