fa
Feedback
Addon FESTA y CRISTAL

Addon FESTA y CRISTAL

رفتن به کانال در Telegram

Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Addon FESTA y CRISTAL

کانال Addon FESTA y CRISTAL (@addonfestaycristal) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 39 491 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 39 491 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ невідомо، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2023)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

39 491
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
Voy a ver gracias

sticker.webp0.49 KB

Aunque la hora salga una menos

ya lo tiene ultima actulizacion 😂😂

!error

Hola, mañana va a estar disponible en add on para ver la quinta temporada de la casa de papel?

No,,,

Xbox y apple

Puede ser el servidor perfectamente, a mi cuando me pasa eso dentro de un rato me deja

👆👆👆

En casi todas las secciones.

Buenas una cosa si he hecho todo lo que toca y voy a los enlaces y empiezan a cargar pero del 0 al 100 lñe cuesta 10 min y luego llega al 100 Y no qrranca es problema de adsl? Es k le pasa a mi hewrmna se lo instalo todo como los mios pero le pasa eso, le he dicho k apague 5 min router y mi box y pruebe otra vez , algo mas?

Que es buffer en vivo? Lo que hay que poner 60

Eso xq puede ser ?

Si en 60 segundos no consigue arrancarla te va a tirar buffering timeout. Esto se puede configurar para que espera más

Muchísimas gracias grupo!

alguien me ayuda??

Una duda que me surge, ¿ Cómo se ponenos subtítulos en las series?

no acen ni caso mira puse para comprobar acestream 🙈