fa
Feedback
Addon FESTA y CRISTAL

Addon FESTA y CRISTAL

رفتن به کانال در Telegram

Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Addon FESTA y CRISTAL

کانال Addon FESTA y CRISTAL (@addonfestaycristal) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 39 491 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 39 491 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ невідомо، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2023)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

39 491
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
Igual me cambio ahora a 300mb

Muchas gracias, instalado y se ve muy bien.

Ya he reseteado el router y el TV box 5 minutos varias veces

Reinicia Kodi

Y funciona

Gracias

Vete al privi xfa cuando puedas 😉

hay que buscar un poquito

Vale, por adelantarme 🙈, esperaré entonces a que deis solución y trataré de ser aplicado y no molestar mucho 😝

La tienes en favoritos?

De la store no

Pregunta a los creadores 😅

tengo AlexElec instalado no sé si eso sirva

1.27 MB

Pero me dice que el no ha hecho nada

Buenas en cristal azul cuando digo de ver una serie me salta el siguiente mensaje , alguien me podría ayudar ?

En los archivos del Grupo, dale al nombre del grupo

Yo lo estaba viendo en TV3

Realiza un test de dependencias para ver que tengas todo en verde. Cristal Azul (‼️solo un click como si quisieras entrar a ver las cosas‼️) -> Herramientas -> Test de dependencias https://www.youtube.com/watch?v=UNQjWfwAzyM