fa
Feedback
Addon FESTA y CRISTAL

Addon FESTA y CRISTAL

رفتن به کانال در Telegram

Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Addon FESTA y CRISTAL

کانال Addon FESTA y CRISTAL (@addonfestaycristal) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 39 491 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 39 491 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ невідомо، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2023)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

39 491
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
Ok muchas gracias 👍 muy amable 👌

se me ace raro tenga kodi en ios

Reinicia el router y el dispositivo

La copio desde kodileia

Buenos días

Me cargan las semillas pero nada de datos.

E instalar desde?

!acestream

Te lo agradezco no tenía no idea👍

Desde ahí descargas en cuestión de segundos

abrelo

ke es vecino

La otra noche preguntaba si había algún problema... Me comentaron que no creía que lo hubiera porque había hecho instalación a través de cristal.

Creo k es la 2 opcion k esta en 0,mas o menos entre 10 y 15,segun tu gusto y despues marca la opcion de mantener ajustes..... Y le das ok y t quedará para todo lo k reprozcas

.

Muchas gracias, voy a ello

En que SO? Y que version de kodi?

Buenos días!!

Feliz Año 2022

No tengo matrix