fa
Feedback
Addon FESTA y CRISTAL

Addon FESTA y CRISTAL

رفتن به کانال در Telegram

Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Addon FESTA y CRISTAL

کانال Addon FESTA y CRISTAL (@addonfestaycristal) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 39 491 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 39 491 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ невідомо، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2023)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

39 491
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها

Alguien sabe porque pata ver la f1 ahora aparecen todos los enlaces en inglés y ruso y ninguno en español????

El 1 le has probado?

Le doy me sale eso

He reiniciado router, reinstalado,y ya va perfecto

Y qué enlaces son?

Entonces prueba a través de Luar

No ni na...! 🙏🏻🙌🏼

Los medios están, ya el ímpetu lo pone cada uno

Buenos días, donde puedo ver el Castilla si se puede

Dónde entraste?

Es decir que solo funcionan cuando emitan un partido? 🤦

Es tiempo de mantener distancia social, uso de mascarilla e higiene de manos ( José) Bon dia ( Catalán ). Bon dia ( Mallorquin ) Egun on ( Euskera ) Bon dia ( Valenciano) Bo día guenô díâ (andaluz) Güenoh diah (andaluz) Bonos dìis ( Llingua Asturiana ) Güenus días (Cqastuo Extremeña) Güen diya ( Fabla Aragonesa ) Bon día (Leones) Bo día (gallego) Güenus dias (cántabru) Buenos días mi niñ@ ( Canario ) Tamaragua ( guanche ) Bon jorn (Occità aranès) Buen díya Buen día ( churro) Que pasa pisha??? (Cádiz) Iyo qué? (Sevilla) Acho cómo va (Murcia) Tamaragua (canario) Buenos días ( Castellano ) Bom dia (Portugues) Bonjour ( Francés) Good Morning (Inglés) Guten Morgen ( Alemán ) Buongiorno ( Italiano ) Bonan Matenon (esperanto) Labas Rytas - Lituano Labrīt (Letón ) Ma’alob k’iin (lengua Maya, MEXICO). Ìs be' shkẽ̀na? (lengua Bribrí, Costa Rica) Ata mārie ( maorí ) Доброе утро ( Ruso ) Добар ден! (Macedonio) καλό πρωί ( Griego ) ⵜⵉⴼⴰⵡⵉⵏ (amazig) Priviet (Ruso simple) Habe die Ehre (Bavaro) լավ առավոտյան ( armenio ) Te ata país! Dzień dobry ( polaco ) Maikaʻi kakahiaka ( hawaiano ) בוקר טוב (hebreo) Jó reggelt ( Hùngaro ) Goede morgen (neerlandés) Καλημέρα ( Griego ) Good días (inglés gibraltareño) Dobrý deň (eslovaco) Mba'eichapa ne ko'ê (guaraní) Tere hommikust (Estonio) Dobry den (checo) Kuhle ekuseni (zulù) Bon maten (criollo) ( Persa) Asubuhi nzuri (suajili) Madainn mhath (Gaélico escocés) 早安 ( Chino ) Salve (Latín ) Bon matinatu (corso) శుభోదయం ( Telugu (india)) Dobré ráno ( Eslovaco ) Maikaʻi kakahiaka (Hawaiano) Yáʼátʼééh (indio navajo) Gudden Moien (Luxemburgués) Günaydın turco) နံနက်ကောင်းသေ (Birmano) Habari za asubuhi ( Suajili ) צַפְרָא טָבָא (Arameo) Morena ata ( Maorí ) ಶುಭೋದಯ ( Canarès ) Buna Dimineata ( Rumano ) おはようございます ( japonés ) Dobré Ráno (Checo ) អរុណសួស្តី។ ( Jemer ) नमस्ते. ( Sànscrito ) ᎣᏏᏲ ( Cherokee ) Maj po (Klingon) kakahiaka kakahiaka ( Hawaiano ) mirëmëngjes (Albanés) Maayong buntag (Cebuano) Ututu oma (Igbo) Ina kwana (Hausa( Níger)) Қайырлы таң (Kazajo (Kazajistán)) ututu oma (Igbo(Nígeria)) nyob zoo sawv ntxov (Hmong) Alli Puncha ( Quechwa (Amazonía Ecuador)) Desde VilG

Te acuerdas para bien? 😂

No, los canales TV premium no funcionan. Si lo demás ves bien no tienes ningún problema

porque no lo actualizo desde que tuve que borrar el kodi por el matrix y desactive todas las actualizaciones

Nada ya va…jejeje

Prueba un serie de Series Cristal

Fat32 a que te refieres?

Buenas tardes, estoy intentando ver el fútbol con acestream pero no me abre el programa de acestream que debo hacer?