fa
Feedback
Addon FESTA y CRISTAL

Addon FESTA y CRISTAL

رفتن به کانال در Telegram

Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Addon FESTA y CRISTAL

کانال Addon FESTA y CRISTAL (@addonfestaycristal) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 39 491 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 39 491 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ невідомо، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2023)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

39 491
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
Cristal Azul Reparados los canales del grupo mediaset en la seccion TDT, les funcionaran incluso desde fuera de españa los canales de ese grupo

Algún enlace del Barcelona que funcione ?

Vale lo tengo y pongo aceleracion completa no? Pues eso no lo tengo en ninguno

He convertido el archivo de apk a zip en un convertidor y cuando lo paso a Google Drive me dice que no es compatible

Todos los dispositivos te dan los mismos fallos?

Todo online

Dentro de SERIES SERIES CRISTAL

Buenos días

D acuerdo. Muchas gracias y disculpas por infringir las normas

Osea no hace falta entonces el plexus como en el.18.9

Pero no sale en Disney no?

Buenas tarde, no va el buscador de series? No?

Si

Entoces por favor me aconsejáis quite t,Pluto y tivify y iría mejor cristal y lua

La caché de Kodi hay que limpiarla con frecuencia, más en dispositivos escasos (las teles no suelen tener mucho espacio de almacenamiento y generalmente tienen picos recursos para Kodi).

Debo ser un inutil, madre no me habia pasado nunca. Es como si fuera un explorador de archivos

que raro, no son las 02:28?

Gracias