fa
Feedback
سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

رفتن به کانال در Telegram

هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com

نمایش بیشتر
2 509
مشترکین
+124 ساعت
-17 روز
-530 روز
آرشیو پست ها
این روزها یک مدل تحلیل در خصوص معادله روسیه و آمریکا روی ایران و اوکراین و ... می‌شنویم. آنچه غالب این تحلیل ها بر آن تاکید دارند بر نامردی روس ها و مسائلی از این دست اشاره دارد. اما این تحلیلگران عزیز باید بدانند آه و ناله از سوی ایران ره به جایی نمی برد! بسیاری ایرانیان گمان دارند که منطق روابط بین کشورها، شبیه قواعد و منطق روابط بین افراد است! از همین رو، هنگامی که یک کشور تصمیمی خلاف انتظار آنها می گیرد با عباراتی چون: "این نامردی است!"، "نباید به این ها اعتماد کرد!" جبهه می گیرند. اینگونه تصورات در بین مقام های رسمی و چهره های رسانه ای هم به وفور یافت می شود. آنها می پندارند که کشورهای خارجی به جای تعقیب منافع خود در نظام بین الملل، باید منافع آنها را مد نظر قرار دهند وگرنه نامردی می کنند. آنها حتی فراموش می کنند که رفتار خود نیز از نگاه طرف مقابل، همینگونه تلقی می شود. مقصود در اینجا لزوماً واکنش ها به تصمیم امریکا برای سخت گیری و تعیین شروط در راستای منافع خود نیست؛ بلکه طرح انتظارات از روسیه، چین و اتحادیۀ اروپاست؛ گویا آنان باید در نقش حافظ منافع ایران در سطح جهان ظاهر شوند! در این دنیا یک کشور فقط خودش می تواند حافظ منافع خود باشد.از این رو، شناخت منطق روابط بین کشورها ، ضرورت یک حکمرانی معطوف به حفظ و گسترش "منافع ملی" است و آه ، ناله ، شکایت و قهر ره به جایی نخواهد برد. ذهنیت ما نیز اشتراکات زیادی با این نگاه عزیزان تحلیلگر دارد اما با زاویه نگاهی که از منطق روابط بین‌الملل بیان شد؛ لیکن اعتقاد داریم زاویه نگاه این عزیزان خطاست و منجر به انحرافات زیاد و عدم تمرکز بر اصل خواهد شد. نگاه ها باید معطوف به بهترین استراتژی برای کسب بالاترین منفعت با استفاده از تمام ظرفیت های جهانی (شرق و غرب ندارد) باشد. منفعتی که متر و معیار سنجش آن حصول بالاترین منافع ملموس و افزایش رفاه مادی آحاد ایرانیان در منطقه و جهان باشد. پیوست کردن هر منطق دیگری به این اصل(همتراز با آن) ، سفسطه و نوعی پوشش برای ضعف ها و ناکارآمدی ها و توجیهی برای چسبندگان بی استعداد

ارزش ذاتی دلار چقدر است؟ براساس تئوری برای قدرت خرید، ارزش ذاتی دلار بین 70 تا 96 هزار تومان خواهد بود. محاسبات براساس اختلاف
ارزش ذاتی دلار چقدر است؟ براساس تئوری برای قدرت خرید، ارزش ذاتی دلار بین 70 تا 96 هزار تومان خواهد بود. محاسبات براساس اختلاف تورم ماهانه ریال و دلار محاسبه شده است. انتخاب سال پایه (که در آن قیمت دلار واقعی بوده بوده است) بر نتایج تاثیر جدی دارد. ▪️محاسبه براساس سال پایه 1378 (تک نرخی کردن ارز) ارزش ذاتی 94 هزار تومان را نشان می‌دهد و محاسبه براساس سال پایه 91 ارزش حدود 70 هزار تومان. در کدام سال قیمت دلار واقعی تر بوده است؟ این احتمال وجود دارد که در اواخر سال 91 خوشبینی به آمدن دولت جدید و توافق با غرب قدری قیمت دلار را کنترل کرده باشد. یک مقطع دیگر در سال 97 داشتیم قیمت ابتدا به 18 هزار تومان رسید و پس از آن به سطح 12 هزار تومان بازگشت. اگر مبنا را قیمت 12 هزار تومان آخر 97 قرار دهیم ارزش ذاتی حدود 96 هزار تومان خواهد شد. بنابراین بنظر می‌رسد با داده های امروز ارزش ذاتی بیش از 100 هزار تومان نباشد. مگر آنکه ریسک شدیدتری مانند جنگ یا افت صادرات نفت به کمتر از 500 هزار بشکه تاثیرگذار باشد و نقدینگی به کمتر از 100 میلیارد دلار افت کند. @rezayatee

#ومپنا با کاهش قیمت تا 1,473 تومان به قیمت عرضه اولیه نزدیک شد. این نماد 19 دی ماه با قیمت پایانی 1,454 تومان #عرضه_اولیه و پ
#ومپنا با کاهش قیمت تا 1,473 تومان به قیمت عرضه اولیه نزدیک شد. این نماد 19 دی ماه با قیمت پایانی 1,454 تومان #عرضه_اولیه و پس از 8 روز صف خرید و بازدهی اولیه 27 درصد، با فشار عرضه مواجه شد و تا امروز تقریبا کل بازدهی اولیه خود را پس گرفت و به نقطه شروع تاریخ معاملاتی خود رسید تا تجربه عرضه اولیه زیانبار #رمپنا در دهه 80 یکبار دیگر تکرار شود. #نبض_بازار @bourse24ir

🔺️ویدئویی تماشایی از جنگل فندقلو، اردبیل

نقشه بازار ارزهای دیجیتالی اکنون. وضعیت بازار خوب نیست و کاهش ریسک پذیری سرمایه گذاران سبب افول قیمت ها شده است. درباره آینده
نقشه بازار ارزهای دیجیتالی اکنون. وضعیت بازار خوب نیست و کاهش ریسک پذیری سرمایه گذاران سبب افول قیمت ها شده است. درباره آینده هیچ قطعیتی وجود ندارد. شاید قیمت بیت کوین به زیر 80 هزار دلار کاهش یابد و سپس رکوردی جدید ثبت کند. در این بازار و بازارهای دیگر باید برای نوسان های بزرگ آماده بود. @bourse24ir www.bourse24.ir

#رمپنا و سود تلفیقی 6ماهه
#رمپنا و سود تلفیقی 6ماهه

نماینده اصفهان که موافق استیضاحه میگه همتی باید خرید و فروش دلار و طلا رو جرم اعلام می‌کرد و هیشکی نمیتونست خرید و فروش کنه😂😂😂 نماینده اصفهان میگه اگه نرخ بهره رو بیاریم رو ۱.۵ درصد نرخ دلار کاملا ثابت میمونه😂 حاجی این مخالفای همتی خیلی خوبن

🔴 افشاگری نماینده مجلس درباره پشت‌پرده افزایش نرخ ارز در برنامه زنده تلویزیون: 💢می‌خواستند کسری بودجه دولت را جبران کنند، از جیب مردم کردند! 📌حال به یادداشت‌های پیشین تقدیمی و فتوای رهبر موسس جمهوری اسلامی که دولت جمهوری اسلامی را #مالک مطلق ارز است دانسته مراجعه بفرمایید. 🔸چقدر هم بزرگواران بخاطر بیان حقیقت به بنده فحاشی کردند. 🔸زیبا نیست؟ ----------------------- #عبدی_مدیا بدون فیلتر در 👈 WhatsApp‏ @AbdiMediaNet | www.abdimedia.net

ریزش قیمت طلای جهانی @boltann
ریزش قیمت طلای جهانی @boltann

🔽 کاهش ۰.۶٪ طلای جهانی در پی تصویب قطعنامه آمریکا برای پایان دادن به جنگ اوکراین در شورای امنیت 📊 اگر فاز نزولی طلای جهانی
🔽 کاهش ۰.۶٪ طلای جهانی در پی تصویب قطعنامه آمریکا برای پایان دادن به جنگ اوکراین در شورای امنیت 📊 اگر فاز نزولی طلای جهانی توسط نمودار تایید بشه امکان کاهش قیمت تا ۲۷۲۰ تا ۲۷۰۰ دلار رو طی یک الی دو ماه آینده داره ✔️  @mohsen_tahlil

📌بازگشایی منفی صندوق‌های طلا @sedayebourse
📌بازگشایی منفی صندوق‌های طلا
@sedayebourse

📌📌📌📌 دقت کردین از وقتی تعطیل کردن مملکت رو دلار داره اصلاح میکنه؟ نظرتون چیه همین فرمون رو ادامه بدن..😁

🔴 درود بر اهالی عبدی مدیا و همراهان عزیز 💢 امروز هفتم اسفند‌ماه ۱۴۰۳ است 🔸سال ۹۶ برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد و همه ما مسخرش کردیم. +++++++++++++++++ #عبدی_مدیا در 👈 WhatsApp‏ @AbdiMediaNet | www.abdimedia.net

تکرار گزارش دهی با تاخیر و تعلیق #رمپنا و طبق معمول سهامداران جریمه میشوند ... به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره 1308196 مورخ 1403/11/27 ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت 10 روز از يک ماه را به شرکت تاکید نمود لکن به رغم پیگیری‌های انجام شده، ناشر موارد فوق را برطرف ننموده است. با توجه به اتمام مهلت 2/5 ماهه ناشر به علت عدم رعایت دستورالعمل های مصوب سازمان، نماد معاملاتی ناشر تعلیق می گردد. بدیهی است بازگشایی نماد معاملاتی ناشر منوط به رعایت الزامات ماده 7(بند 4)دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان می باشد.

۴ سال پیش که عده‌ای کارشناس با سند و مدرک صحبت‌ از بحران ناترازی انرژی می‌کردند، به جرم سیاه‌نمایی شرایط برایشان کیفرخواست صادر می‌شد‌. مردم هم برایشان مهم نبود تا اینکه الان طعم قطعی برق و گاز و آب را می‌چشند. به عده‌ای اقتصاددان واقعی و دلسوز که هشدار پایداری تورم بالا می‌دادند بعنوان عامل نفوذی دشمن برچسب زده می‌شد و هم اکنون می‌بینیم که چطور کمر ملت زیر ۵ سال تورم بالای ۴۰ درصد خم شده است. حالا هم دلسوزی متخصصان برای بحران‌های زیست محیطی و فرونشست ناشنیده گرفته می‌شود تا زمانی که دستور تخلیه مناطق یکی یکی صادر شود و آنگاه باور خواهیم کرد. به قول یکی از کانال‌های تلگرامی کاردرست، بخش زیادی از مردم در خواب غفلت گردش بالای پول به حسابشان هستند و این گردش حساب بالا به انها این توهم را داده که فقیر نیستند و فقیر نخواهند شد. در حالیکه خودشان را گول می‌زنند.

#بمپنا در بهمن 1069 و 2 ماهه 2100 میلیارد ریال فروش داشت

♦️ نظرسنجی هاروارد و هریس پول: 🔹 بیش از نیمی از آمریکایی‌ها از نحوه‌ی برخورد ترامپ با جنگ در غزه حمایت می‌کنند 🔹 اکثریت آمر
♦️ نظرسنجی هاروارد و هریس پول: 🔹 بیش از نیمی از  آمریکایی‌ها از نحوه‌ی برخورد ترامپ با جنگ در غزه حمایت می‌کنند 🔹  اکثریت آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در زمینه مهاجرت و کاهش هزینه‌های دولتی راضی هستند / انتخاب جزئیات در👇👇 https://www.entekhab.ir/003ZpE 🆔 @Entekhab_ir

کدام واجب‌تر است؟ صداوسیما یا هوش مصنوعی؟ اخیراً دو خبر جالب منتشر شده: 1️⃣ کاهش ۵۰٪ بودجه فناوری کشور: بودجه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۴ نصف شده است. این یعنی پروژه‌های مهمی مثل توسعه هوش مصنوعی و حمایت از شرکت‌های نوآور با مشکل جدی مواجه می‌شوند. 2️⃣ افزایش چشمگیر بودجه صداوسیما: بودجه صداوسیما به ۳۵ هزار میلیارد تومان رسیده که بیشتر از مجموع بودجه ۱۰ وزارتخانه است! این تصمیم‌ها نشان می‌دهد که به‌جای تمرکز بر توسعه فناوری، اولویت بر پروپاگاندا قرار گرفته است.

🎥چهارشنبه بامداد سردترین روز هفته خواهد بود اصغری، کارشناس هواشناسی: 🔹در ۲۴ ساعت آینده بارش ها در مازندران و گلستان بیشتر از حد نرمال خواهد بود. 🔹شدت رگبارها در نیمه جنوبی کشور بارز خواهد بود. 🔹پروازهای مشهد با تاخیر مواجه خواهد شد. 🔹چهارشنبه بامداد سردترین روز هفته پیش‌بینی شده است. 🔴اخبار ویژه #البرز 👇 @alborz_vije

🟥 *باور کردنی نیست؛ کارخانه اسوه‌سازی، تولید رئیسی...؛ همزمان، خنده‌دار و مایه تاسف.!!!* ⭕️ این کارخانه ۵۰۰ میلیارد تومان بلاعوض از سوی بنیاد برکت دریافت کرده که مجسمه رئیسی تهیه کند وبه سازمانها وشرکتها برای هدیه به میهمانهایشان دهد . / علی متین فر 👈👥 🗣 رسانه ماباشید دیده بان ایران، رسانه مستقل ایرانیان 🇮🇷 https://t.me/Didehban_Iran 🇮🇷