350
مشترکین
-124 ساعت
-17 روز
+430 روز
آرشیو پست ها
به عنوان کسی که خیلی درک میکنه میگم نون تو درک نکردن و گاو بودنه.
@Ssense_oriented
کسی که تا حالا کتاب نخونده به مراتب قابل تحمل تر از کسیه که فقط یک کتاب خونده اما دهنشو نمیبنده
@Ssense_oriented
شما اگه یه شغلی داشته باشی که با مردم در ارتباط باشی، میفهمی که ۶۰-۷۰ درصد جامعه کسخلن.
@Ssense_oriented
Be patient. Sometimes you have to go through the worst tobget the best.
صبور باش!
گاهی باید بدترین هارو برای رسیدن به بهترین ها تجربه کنی.
@Ssense_oriented
رابطه ای که پسر بیشتر علاقه داره به ازدواج ختم میشه، رابطه ای که دختر بیشتر علاقه داره، به تراپیست
@Ssense_oriented
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
