دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
رفتن به کانال در Telegram
1 468
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
⭕️ایرانشهر، با ۹۰۰ مورد، بالاترین آمار بیماران تالاسمی در کشور را دارد
« هزینه سالانه ۲.۳ میلیارد تومانی برای هر بیمار تالاسمی»
💢 *یونس عرب مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران* در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهرگفت: ایرانشهر با وجود ۹۰۰ بیمار تالاسمی، بالاترین آمار بیماران تالاسمی در کشور را دارد که این موضوع ضرورت بررسی دقیق علل، ریشهیابی و اجرای برنامههای هدفمند برای پیشگیری از تولد بیماران تالاسمی ماژور را بیش از پیش نشان میدهد.
🔹وی افزود: بطور متوسط سالانه حدود *۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان* برای درمان و ایاب و ذهاب هر بیمار تالاسمی هزینه میشود، رقمی که علاوه بر تحمیل فشار اقتصادی به خانوادهها، بار قابل توجهی نیز بر نظام سلامت وارد میکند.
🔹وی با اشاره به حضور یک تیم فوقتخصصی برای ویزیت بیماران در سفر سهروزه به ایرانشهر، افزود: هدف از این سفر بررسی وضعیت درمانی بیماران و ارزیابی مشکلات و نیازهای آنان از نزدیک است تا با همکاری دستگاههای اجرایی، راهکارهای مؤثرتری برای بهبود خدمات درمانی و حمایت از بیماران تدوین شود.
عرب همچنین بر ضرورت تقویت فرهنگ انجام *آزمایشهای غربالگری پیش از ازدواج* تأکید کرد و گفت معتمدان محلی، عاقدان و بزرگان اجتماعی میتوانند نقش مهمی در آگاهیبخشی و تشویق زوجین به انجام این آزمایشها ایفا کنند.
🔹 *مهندس بامری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر* نیز با اشاره به برخی چالشهای موجود در حوزه پیشگیری از تالاسمی گفت: در سالهای گذشته حدود *۶۰۰ عاقد محلی* در منطقه شناسایی شدند که بخشی از آنان بهصورت غیرثبتی در روستاها اقدام به جاری کردن خطبه عقد زوجین میکردند.
وی افزود: در برخی موارد این ازدواجها بدون انجام آزمایشهای غربالگری پیش از ازدواج صورت میگرفت و همین موضوع موجب میشد خانوادهها پس از تولد فرزند متوجه ابتلای کودک به تالاسمی شوند؛ در حالی که با انجام غربالگری و مشاوره ژنتیک میتوان از بسیاری از این موارد پیشگیری کرد. بامری همچنین از اقدامات انجامشده برای *تأمین و تجهیز امکانات آزمایشگاهی مرتبط با غربالگری تالاسمی* در حوزه تحت پوشش دانشگاه خبر داد.
🔹 *سلیم کدخدا، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر* نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران و تیم فوقتخصصی همراه اظهار کرد: حضور مسئولان ملی در منطقه و بررسی میدانی وضعیت بیماران، زمینهساز تصمیمگیریهای دقیقتر و طراحی برنامههای مؤثرتر برای مدیریت مسائل حوزه سلامت در مناطق کمتر برخوردار خواهد بود.
وی با اشاره به ظرفیتهای اجتماعی منطقه افزود: ایرانشهر از ظرفیت ارزشمند معتمدان، روحانیون، نخبگان و گروههای اثرگذار محلی برخوردار است که میتوان از این ظرفیتها برای ارتقای آموزش سلامت، افزایش آگاهی عمومی و پیشگیری از تولد بیماران تالاسمی ماژور بهره گرفت. فرمانداری نیز آمادگی دارد در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و انجمن تالاسمی ایران از برنامههای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در این زمینه حمایت کند.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T
⭕️ خدمات تخصصی رایگان برای ۹۰۰ بیمار تالاسمی با حضور داوطلبانه پزشکان فوقتخصص خون
« *ایرانشهر، کانون توجه انجمن تالاسمی ایران* »
💠 *شهلا میرلاشاری، مسئول مشارکتهای اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر* با اشاره به اجرای برنامه ویزیت تخصصی بیماران تالاسمی در این شهرستان گفت: ایرانشهر با حدود ۹۰۰ بیمار تالاسمی یکی از مناطق دارای بیشترین آمار این بیماری در کشور است و به همین دلیل توسعه دسترسی بیماران به خدمات تخصصی اهمیت ویژهای دارد لذا در همین راستا، تیمی از پزشکان فوقتخصص خون با هماهنگی انجمن تالاسمی ایران و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بهصورت داوطلبانه در این منطقه حضور یافتند.
🔹در این برنامه، بیماران مبتلا به اختلالات خونی بهویژه تالاسمی توسط پزشکان فوقتخصص مورد ویزیت و ارزیابی دقیق قرار گرفتند و علاوه بر ارائه مشاورههای تخصصی، برای بیمارانی که نیازمند بررسیهای بیشتر یا خدمات درمانی پیشرفتهتر بودند، روند ارجاع به مراکز درمانی سطح بالاتر و پیگیری درمان برنامهریزی شد.
🔹این اقدام با هدف حمایت از بیماران و تسهیل دسترسی آنان به خدمات تخصصی انجام شد و نقش ارزشمند پزشکان داوطلب و انجمن تالاسمی ایران در تحقق این برنامه قابل تقدیر است. دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز تلاش میکند با بهرهگیری از ظرفیت مشارکتهای اجتماعی و همکاری نهادهای تخصصی، زمینه ارائه خدمات بهتر و گستردهتر به بیماران منطقه را فراهم کند.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T
⭕️ *اطلاعیه مهم؛ تغییر ساعات کاری کلیه واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر*
💠 پیرو ابلاغیه شماره ۲۲۳۷۲ مورخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۶ استانداری، در راستای اجرای برنامههای مدیریت بهینه مصرف انرژی در فصل گرما، به اطلاع میرساند ساعات کاری کلیه واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، اعم از ستادی و مراکز خدمات جامع سلامت (مراکز بهداشتی، خانه های بهداشت و آزمایشگاههای مرکزی)، تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل تغییر یافته است:
» *شنبه تا چهارشنبه:* از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۳:۰۰
» *پنجشنبهها:* بهصورت دورکاری
*نکات مهم:*
۱. مدیران محترم واحدها و رؤسای مراکز بهداشتی مکلفند ضمن اطلاعرسانی دقیق به پرسنل و مراجعین، تمهیدات لازم جهت حفظ کیفیت و استمرار خدماترسانی در بازه زمانی مذکور را اتخاذ نمایند.
۲. شهروندان و مراجعین گرامی لطفاً جهت انجام امور اداری یا دریافت خدمات بهداشتی، برنامه زمانی جدید را مد نظر قرار دهند.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T
⭕️سفر مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران به ایرانشهر
«همافزایی برای کاهش تولد بیماران تالاسمی در جنوب سیستان و بلوچستان»
💢مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران بهمراه مدیران ارشد این انحمن در سفر به ایرانشهر، ضمن دیدار با بیماران تالاسمی و بررسی روند ارائه خدمات، در نشستهایی با معاونان بهداشتی و درمان و مدیر مشارکتهای اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر درباره راهکارهای کاهش بروز تالاسمی و ارتقای خدمات پیشگیری و درمان این بیماران در جنوب استان گفتوگو کرد.
💠 *دکتر عرب،مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران* با اشاره به بالا بودن آمار بیماران تالاسمی در حوزه ایرانشهر گفت: اجرای یک طرح تحقیقاتی جامع برای بررسی دلایل شیوع بالای تالاسمی در منطقه ضروری است تا با بهرهگیری از ظرفیتهای بومی و معتمدان محلی، برنامههای عملیاتی برای کاهش موارد بروز این بیماری تدوین شود.
🔹 *دکتر رسولی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر* نیز با تأکید بر اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، ازدواجهای فامیلی و عقدهای محلی بدون انجام آزمایشهای اولیه را از مهمترین چالشهای این حوزه عنوان کرد و افزود: حدود ۶۵ درصد بیماران تالاسمی ناشی از ازدواجهای غیرثبتی و بدون غربالگری پیش از ازدواج هستند. وی بر تقویت خدمات آزمایشگاهی از جمله ارتقای دستگاه الکتروفورز و تأمین کیتهای غربالگری با استفاده از ظرفیت خیرین تأکید کرد.
🔹 *دکتر معشوری،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر* نیز با اشاره به چالشهایی همچون نبود ویزیت منظم فوق تخصص خون و هزینههای بالای درمان گفت: رایزنی برای حضور ماهیانه فوق تخصص خون در ایرانشهر و همچنین افزایش اعتبارات برای تقویت خدمات درمانی بیماران تالاسمی در حال پیگیری است.
🔹 *شهلا میرلاشاری مدیر مشارکتهای اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر* نیز از تدوین طرح تحقیقاتی ویژه بیماریهای ژنتیکی و رایزنی با مؤسسات داوطلب فعال برای توسعه برنامههای غربالگری، آموزش و درمان در منطقه خبر داد.
کانال های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
📱[بله](ble.ir/irshumsac)
📱[واتساپ](https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T)
📱[تلگرام](https://t.me/irwebda)
📱[اینستاگرام در](https://www.instagram.com/irshums.ac)
⭕️در سفر به ایرانشهر؛
«عیادت مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران از بیمار تالاسمی در منزلش»
💢 دکتر عرب، مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران در سفر به شهرستان ایرانشهر با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و مدیر مشارکتهای اجتماعی دانشگاه، با حضور در منزل یکی از بیماران مبتلا به تالاسمی، از وی عیادت و شرایط درمانی او را از نزدیک بررسی کرد.
💠 مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیر مشارکتهای اجتماعی، ضمن دلجویی از این بیمار، از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفتند.
در این دیدار صمیمانه، مسائل مرتبط با دسترسی به دارو، خدمات درمانی و حمایتهای اجتماعی مورد بحث قرار گرفت و مسئولان بر لزوم تقویت همکاریهای دوجانبه برای تسهیل مسیر درمان و بهبود کیفیت زندگی بیماران خاص تأکید کردند.
🔹تالاسمی از جمله بیماریهای ژنتیکی شایع در کشور به شمار میرود که بیماران مبتلا برای ادامه حیات و بهبود وضعیت سلامت، نیازمند دریافت مستمر خدمات درمانی و مراقبتهای تخصصی هستند.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T
⭕️پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی انتصاب سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار
همکارگرانقدر ، سرکار خانم دکتر راحله جباری موروئی
💠انتصاب شایسته سرکارعالی را به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار که نشان از تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی شما دارد، صمیمانه تبریک عرض مینمایم.
🔹بدون شک، حضور مدیری توانمند در رأس آن مجموعه، نویدبخش ارتقای سطح سلامت و توسعه زیرساختهای بهداشتی و درمانی در آن منطقه استراتژیک خواهد بود. دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر آمادگی کامل خود را برای تعاملات سازنده، همافزایی علمی و همکاریهای مشترک در راستای تحقق اهداف نظام سلامت در پهنه جغرافیایی جنوب استان اعلام میدارد.
🔹امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود و توانمندی همکاران خدوم، در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقای شاخصهای سلامت در منطقه موفق و مؤید باشید.
توفیق روزافزون سرکارعالی را در این مسئولیت از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
با احترام
دکتر محمدعلی رضایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
#خبر_خوش
⭕️ توسعه خدمات سلامت در جنوب سیستان و بلوچستان با مشارکت خیرین
« احداث دو خانه بهداشت در چگردک دلگان و آبسرد بزمان توسط بنیاد هاسب »
💠 مهندس بامری، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، از تأمین اعتبار ساخت دو خانه بهداشت در مناطق کم برخوردار شهرستانهای دلگان و ایرانشهر توسط بنیاد خیریه هاسب خبر داد و گفت؛
در پی نشست مشترک با جمعی از خیرین حوزه سلامت، بنیاد هاسب تأمین اعتبار احداث خانه های بهداشت روستای چگردک (شهرستان دلگان) و روستای آبسرد بزمان (شهرستان ایرانشهر) را تقبل کرد.
🔹 این اقدام با هدف ارتقای شاخصهای سلامت، تحقق عدالت بهداشتی، تقویت زیرساختها، توزیع عادلانه منابع و افزایش دسترسی مناطق دورافتاده و کمتر برخوردار به خدمات پایه سلامت، با مشارکت هرچه بیشتر خیرین صورت می گیرد.
🔹 خانه بهداشت نقشی محوری در نظام مراقبتهای اولیه سلامت ایفا می کند که در پایش وضعیت سلامت جمعیت روستایی، پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیرواگیر و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به گروههای حساس نظیر مادران باردار، نوزادان و سالمندان، نقشی اساسی و غیرقابل انکار دارد.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T
⭕️بازدید میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از حوزه سلامت راسک
«تأکید بر توسعه خدمات سلامت و ارتقای زیرساختهای درمانی منطقه»
💢 دکتر رضایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بهمراه معاون بهداشتی، با حضور در شهرستان راسک از مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید کرد و روند ارائه خدمات سلامت، ظرفیتهای موجود و مهمترین چالشهای حوزه بهداشت و درمان منطقه را مورد بررسی قرار داد.
💠وی در بدو ورود بهمراه فرماندار راسک و اعضای شورای تامین با حضور در گلزار شهدای گمنام، با آرمانهای شهدا تجدید بیعت نمود و سپس با حضور در ستاد شبکه بهداشت و د مان، ضمن گفتوگو با کادر درمان، کارکنان حوزه سلامت و مراجعان، بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات، توسعه زیرساختهای درمانی و بهبود دسترسی مردم به خدمات تخصصی و فوقتخصصی تأکید کرد.
🔹 دکتر رضایی در نشست مشترک با فرماندار و جمعی از اعصای شورای اداری شهرستان راسک با اشاره به رویکرد عدالتمحور دانشگاه در توسعه خدمات سلامت اظهار داشت: تأمین سلامت مردم، بهویژه در مناطق کمتر برخوردار، از مهمترین اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است و با برنامهریزی هدفمند، پیگیری مستمر و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، تلاش خواهیم کرد شاخصهای بهداشتی و درمانی شهرستان راسک بیش از پیش ارتقا یابد.
🔹 وی افزود: حضور میدانی مدیران دانشگاه در مناطق مختلف تحت پوشش با هدف شناسایی دقیق مسائل، تسریع در رفع مشکلات و اتخاذ تصمیمات مؤثر برای ارتقای خدمات سلامت انجام میشود.
🔹 مهندس بلیده ای فرماندار شهرستان راسک نیز ضمن قدردانی از حضور رئیس دانشگاه و هیأت همراه، این بازدید را نشاندهنده توجه ویژه دانشگاه به مطالبات حوزه سلامت دانسته و بر آمادگی کامل مجموعه شورای اداری راسک برای همکاری و همافزایی در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی و رفع چالشهای موجود تأکید کرد.
کانال های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
📱 [بله](ble.ir/irshumsac) 📱 [واتساپ](https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T) 📱 [تلگرام](https://t.me/irwebda) 📱 [اینستاگرام](https://www.instagram.com/irshums.ac)
▪️ ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را محضر همه مسلمین جهان و کارکنان علوم پزشکی ایرانشهر تسلیت عرض می نماییم .
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T
#خبر_خوش
⭕️ ثمره رایزنی تخصصی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در کمتر از ۲۴ ساعت؛
« *قول مساعد ۱۰۰ میلیارد تومانی* شرکت فکورصنعت تهران برای احداث دو مرکز خدمات سلامت تیپ یک شبانه روزی در *دلگان و راسک* »
💠مهندس بامری،معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از تامین اعتبار احداث دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانهروزی در *جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان و پیشین شهرستان راسک* توسط *شرکت فکورصنعت تهران* با همکاری *خیرین گروه دستان* خبر داد و این اقدام را نمونهای ارزشمند از ایفای مسئولیت اجتماعی بخش صنعت و بنگاههای اقتصادی در یکی از کمبرخوردارترین و دورافتادهترین مناطق کشور عنوان کرد.
🔹 *شرکت فکورصنعت تهران* در چارچوب مسئولیت پذیری اجتماعی خود، اعتبار لازم جهت احداث *دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانهروزی تیپ یک* در *جلگه چاه هاشم و پیشین* را با ارزش ریالی حدود *۱۰۰ میلیارد تومان* تقبل نمود که پس از امضای تفاهمنامه رسمی، عملیات اجرایی این پروژهها آغاز میشود.
🔹 این سرمایهگذاری در منطقهای کمبرخوردار اما با پراکندگی جمعیتی بالا، نقش مهمی در ارتقای زیرساختهای بهداشتی و درمانی، افزایش دسترسی مردم به خدمات سلامت و تحقق عدالت در سلامت خواهد داشت.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T
#کلیپ
⭕️ قول مساعد شرکت نوبرسبز تهران جهت احداث خانه بهداشت چاه یارمحمد شهرستان دلگان
در دیدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با مهندس حداد مدیرعامل شرکت نوبر سبز تهران و با همراهی خیرین گروه دستان، هزینه احداث خانه بهداشت روستای چاه یارمحمد در شهرستان دلگان تامین و طی روزهای آینده پس از عقد تفاهم نامه رسمی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
💠 مهندس بامری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در اینباره گفت ؛ خانههای بهداشت بهعنوان نخستین سطح ارائه خدمات سلامت در روستاها، نقش مهمی در پیشگیری از بیماریها، مراقبتهای اولیه و ارتقای شاخصهای سلامت دارند و توسعه این مراکز در مناطق محروم، گامی اساسی در تحقق عدالت در سلامت است.
کانال های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
📱 [بله](ble.ir/irshumsac) 📱 [واتساپ](https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T) 📱 [تلگرام](https://t.me/irwebda) 📱 [اینستاگرام](https://www.instagram.com/irshums.ac)
#کلیپ
⭕️ تقویت مشارکتهای اجتماعی برای توسعه زیرساختهای حوزه سلامت ایرانشهر
⭕️ در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی و بهرهگیری از ظرفیتهای خیرین، *معاون توسعه و مسئول مشارکتهای اجتماعی دانشگاه* با جمعی از خیرین حوزه سلامت در مرکز کشور دیدار و گفتوگو کردند.
🔹در این نشستها، ظرفیتهای همکاری مشترک در اجرای طرحهای سلامت بررسی شد و خیرین نیکاندیش نیز آمادگی خود را برای مشارکت در پروژههای پیشرو اعلام کردند.
بر اساس رایزنیهای انجامشده، بهزودی خبرهای خوشی از *آغاز چند طرح مهم و ماندگار در حوزه سلامت منطقه* منتشر خواهد شد.
#خیرین_سلامت
#مشارکت_های_اجتماعی
کانال های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
📱 [بله](ble.ir/irshumsac) 📱 [واتساپ](https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T) 📱 [تلگرام](https://t.me/irwebda) 📱 [اینستاگرام](https://www.instagram.com/irshums.ac)
⭕️ دیدارهای فشرده معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با خیرین حوزه سلامت
«خبرهای خوشی از آغاز چند طرح مهم سلامت در راه است»
💢 معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به همراه مسئول مشارکتهای اجتماعی دانشگاه، روز گذشته /یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۵/ در دیدار با جمعی از خیرین حوزه سلامت، ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند آنان در احداث و تجهیز مراکز بهداشتی، درمانی و رفاهی، بر گسترش همکاریهای مشترک برای توسعه زیرساختهای سلامت منطقه تأکید کرد و زمینههای مشارکت خیرین در اجرای چند پروژه مهم حوزه سلامت مورد بررسی قرار گرفت.
💠 *مهندس بامری، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر* در دیدار با نمایندگان خیرین (گروه دستان، شرکت فکور صنعت تهران، ماشینسازی ویژه، انجمن حامیان تعلیم، کمپین دانشآموزان سرزمین من و بنیاد هاسب) اظهار داشت: اقدامات ماندگار خیرین سلامت در سالهای اخیر نقش مؤثری در ارتقای زیرساختهای بهداشتی، درمانی و رفاهی منطقه داشته و بخش مهمی از توسعه خدمات سلامت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مرهون نگاه مسئولانه و همراهی ارزشمند این نیکاندیشان است.
🔹 وی افزود: در این نشست، ظرفیتها و اولویتهای دانشگاه در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و همچنین تأمین تجهیزات مورد نیاز تشریح شد و از خیرین گرانقدر دعوت شد همچون گذشته با مشارکت مؤثر خود، دانشگاه را در مسیر احداث مراکز جدید و تقویت زیرساختهای موجود همراهی کنند.
🔹 معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با تأکید بر اهمیت همافزایی میان دانشگاه و خیرین تصریح کرد: دانشگاه خود را متعهد به حمایت، تسهیلگری و ایجاد بسترهای شفاف برای فعالیتهای خیرخواهانه میداند و معتقدیم شکلگیری اعتماد متقابل میتواند زمینهساز اجرای طرحهای ماندگار و اثرگذار در حوزه سلامت منطقه باشد.
🔹این دیدار در فضایی صمیمانه و سازنده برگزار شد و در جریان آن، پیشنهادها و اعلام آمادگیهای ارزشمندی از سوی خیرین برای مشارکت در اجرای طرحهای آینده حوزه سلامت مطرح شد که بزودی پس از جمعبندی نهایی، خبرهای امیدوارکنندهای از آغاز پروژههای جدید و اثرگذار در حوزه سلامت ایرانشهر به همراه خواهد داشت.
کانال های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
📱[بله](ble.ir/irshumsac)
📱[واتساپ](https://whatsapp.com/channel/0029Vb4iIA0FHWpsPLeD731T)
📱[تلگرام](https://t.me/irwebda)
📱[اینستاگرام](https://www.instagram.com/irshums.ac)
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
