fa
Feedback
Web_programming

Web_programming

رفتن به کانال در Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

نمایش بیشتر
1 055
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+17 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
ما در تیم پیام‌رسان #سروش‌پلاس در راستای گسترش تیم فنی، به دنبال یک Java Developer باانگیزه و خلاق هستیم. اگر به کدنویسی تمیز
ما در تیم پیام‌رسان #سروش‌پلاس در راستای گسترش تیم فنی، به دنبال یک Java Developer باانگیزه و خلاق هستیم. اگر به کدنویسی تمیز، معماری اصولی و کار تیمی علاقه‌مند هستید و از همه مهم‌تر سرتون برای چالش‌های فنی یک محصول با ۱۳ میلیون کاربر فعال درد می‌کنه، منتظر شما هستیم! در این موقعیت شغلی، شما نقش کلیدی در توسعه سرویس‌ها و APIهای نوآورانه ایفا خواهید کرد و فرصت کار در پروژه‌های چالشی و پیشرفته را خواهید داشت.
شایستگی‌ها و توانمندی‌های مورد نیاز
🔸علاقه‌مند به یادگیری تکنولوژی­‌های جدید 🔸تسلط بر Java 🔸حداقل یک سال سابقهٔ کار با Java و Spring Boot به صورت تمام‌وقت 🔸آشنایی با Spring Framework (به‌خصوص Spring Boot و Spring Data) 🔸تجربهٔ کار با Hibernate/JPA و پایگاه‌های دادهٔ رابطه‌ای 🔸آشنایی با Docker و اجرای سرویس با آن 🔸آشنا با مفاهیم Unit Test و JUnit 🔸آشنایی با مفاهیم شیءگرایی و Clean Code 🔸آشنایی با Rest API
آشنایی با مفاهیم زیر هم، مزیت محسوب می‌شود
🔸آشنایی با ابزارهای مانیتورینگ و لاگ (Prometheus, Kibana, Grafana) 🔸آشنایی با Kubernetes و نحوهٔ دیپلوی سرویس در بستر آن 🔸آشنایی با CI/CD و روال‌های آن ضمناً این موقعیت شغلی تمام‌وقت و حضوری است. چنانچه تمایل به گفتگو برای همکاری داشتید، لطفاً رزومه‌تون رو برام بفرستید: @ParSal99

فراخوان همکاری
فراخوان همکاری

اینجا یه سایتی‌ هست که updateهای حول nvim رو توش کار می‌کنن. از معرفی پلاگین‌های جدید تا بررسی کانفیگ nvim افراد مختلف توش هست. برای کسایی که می‌خوان یه drop in برای nvim داشته باشن می‌تونه نقطه شروع خوبی باشه. https://dotfyle.com/

وبینار تبدیل Vim به یک IDE کارآمد و قدرتمند! 🔥 تو این وبینار یاد می‌گیریم چطور از Vim یه IDE حرفه‌ای بسازیم که روند کدنویسی
وبینار تبدیل Vim به یک IDE کارآمد و قدرتمند! 🔥 تو این وبینار یاد می‌گیریم چطور از Vim یه IDE حرفه‌ای بسازیم که روند کدنویسی رو سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر کنه. منتظرتونیم! 📅 تاریخ: شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ 🕖 ساعت: ۲۰:۰۰ به وقت ایران 🖇 لینک گروه DataBurst Connect برای اطلاعات تکمیلی وبینار!

با سلام دوستانی که در درس برنامه نویسی وب دانشگاه صنعتی شریف به طور قطعی ثبت نام کرده اند و قصد ندارند در ترمیم حذف نمایند، لطفا مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی ، شماره دانشجویی و عنوان درس برنامه سازی وب را به آیدی تلگرامی زیر (و نه آیدی ای که با آن در این گروه عضو هستم) ارسال نمایند تا برای ایشان لینک گروه و کانال درس را ارسال نمایم: 🆔 @yahya_poursoltani همچنین دوستانی که پس از ترمیم به طور قطعی درس را اخذ می نمایند نیز این کار را پس از ثبت نام انجام دهند . با سپاس یحیی پورسلطانی

فیلم جلسه سوم درس برنامه سازی وب (در اصل جلسه دوم بعد از جلسه معرفی) در این جلسه به مرور مباحث اساسی در زبان جاوا اسکریپت ادامه دادیم. مفاهیم پوشش داده شده در این جلسه شامل موارد زیر است : 1- انواع اسکوپ ها (گلوبال ، function و بلوک) 2- انواع روش های تعریف متغیر و مسائل مربوط به اسکوپ ها (کلیدواژه های var و let و const) 3 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا و بررسی کلیدواژه this و مفهوم آن با توجه به اسکوپ

با سلام قابل توجه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که درس برنامه نویسی وب را اخذ کرده و یا قصد دارند در ترمیم اخذ نمایند . یادآوری میگردد که کلاس جبرانی ، طبق توافق صورت گرفته در کلاس ، امروز پنجشنبه از ساعت 18 الی 20 در اتاق مجازی بنده (آدرس آن در فایل قوانین درس آمده است) برگزار میشود . لطفا در ساعت مقرر به صورت مهمان و با نام و نام خانوادگی فارسی خود (و نه نام های متفرقه و مستعار و یا بی نام) در کلاس حاضر شوید . با سپاس یحیی پورسلطانی

photo content

از دوستانی که قصد دارن درس برنامه سازی وب رو بگیرن یک درخواست دارم. تقاضامندم که لطفا در صورتی درس رو بگیرید که به احتمال بالای 95 درصد قرار هست حفظش کنید. الان متاسفانه حدودا 5 نفر به خاطر حذف W یا حذف ترم، درس رو حذف کرده اند و این موضوع به شدت به هم گروهی هایشان صدمه وارد کرده. لطفا صرفا در صورتی درس را اخذ کنید که اطمینان کامل دارید که آن را حذف نمیکنید و برای آن وقت کافی دارید. از نظر بار کاری (یا به قول شما، لود) ، باید عرض کنم که لود درس به نسبت بالا هست و یک پروژه داره که باید طی 4 فاز به صورت گروه های 5 الی 7 نفره تحویل داده بشه . همچنین از این ترم، سیاست های جدی در خصوص بررسی مشارکت تمامی اعضای گروه در پروژه لحاظ میشه و در صورت عدم مشارکت هر یک از اعضای گروه، نمره آن فرد به صورت مجزا در اون فاز کم میشه. بنابراین لطفا درس رو در صورتی اخذ کنید که شرایط مناسبی را برای حضور در کلاس و همچنین وقت گذاشتن برای پروژه ها و تمرین هایش داشته باشید و در صورتی که میدانید ممکن هست درس را حذف کنید، پیش از ترمیم حذف کنید تا دوستانی که در صف انتظار هستند بتوانند اخذ نمایند (تا دیشب 45 نفر فرم رو پر کردند). با آرزوی سلامتی پورسلطانی

تحقیق یکی از دانشجویان درس برنامه نویسی وب با موضوع به کارگیری ابزار Vite در بیلدکردن کد فرانت اند. این ارائه توسط آقای سپهر ذوالفقاری ، باربد شهرآبادی و علی امینی حاضر شده است - چیزی که نقطه قوت این ارائه هست، مثالی است که در آن به صورت عملی کار با این ابزار را توضیح داده اند. با آرزوی موفقیت برای ایشان

قابل توجه دانشجویانی که درس برنامه سازی وب را در دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده اند با توجه به این که هنوز کانال اطلاع رسانی درس تشکیل نشده است، استثنائا موارد اولیه کلاس در این کانال به اطلاع عموم میرسد. ✅ تقویم و سرفصل درس در شیت زیر آمده است : https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zrYLehaRRW_dxOuj5UC6QkIxJE2B4im0MVeZ4Yl7B5k/edit?usp=sharing ✅ سیاست های درس و بارم بندی و... در لینک زیر موجود است https://docs.google.com/document/d/1T_7wcVcGqPt2X4V4Vkhfwtdr2wEm2hXK_-sSibJg6xs/edit?usp=sharing ✅ همچنین در صورتی که ظرفیت درس به شما نرسیده است و قصد دارید که درس را اخذ کنید، فرم زیر را تکمیل کنید : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfyQtRYUYJPUHfSaZ_gpzMhiDx9Rq1n-N20t7YMHwhCTET6bg/viewform?usp=dialog ❇️ شایان ذکر است که اولین جلسه ، امروز به صورت حضوری در دانشکده برگزار میشود و در آن به بیان مواردی خواهیم پرداخت در در طول ترم باید بدانید. بنابراین حتی اگر قصد دارید در ترمیم درس را اخذ نمایید، تا پیش از ترمیم در جلسات تشریف بیاورید. با آرزوی سلامتی برای شما یحیی پورسلطانی

#spring_boot یکی از تحقیقات خیلی خوب دوستان درس برنامه سازی وب در ترم قبل برای ساخت چت بات با استفاده از Spring AI و مدل های زبانی بزرگ را مشاهده میکنید. در این تحقیق، با استفاده از Spring Boot یک چت بات ساده و با قابلیت مهندسی پرامپت پیاده سازی شده است. تشکر فراوان از خانم نوابی و آقایان ترابی و محمدزاده برای انجام این کار قشنگ.

When deploying service discovery and service mesh in cloud-native applications, there are three common deployment modes: - Sidecar Mode (Service Mesh) - Edge Proxy Mode (API Gateway) - Standalone Mode (gRPC Load Balancer)

یه سری نظر از یه سری ادم دقیق در مورد احتمال جایگزینی مهندسای نرم افزار: https://www.youtube.com/watch?v=86-Dy5U2p5Y