fa
Feedback
Emma 🌞

Emma 🌞

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Emma 🌞

کانال Emma 🌞 (@itheweird) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 16 348 مشترک است و جایگاه 4 475 را در دسته موسیقی و رتبه 20 116 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 16 348 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -50 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -10 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.96% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 1 956 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
https://t.me/emmzymusic Instagram - Twitter : iweirddo Suggestion bot >> @iweirddobot YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCPp1XJI4aKYyFDYW-pGondw Emms2001emma@gmail.com Emma172217@gmail.com

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته موسیقی تبدیل کرده‌اند.

16 348
مشترکین
-1024 ساعت
-247 روز
-5030 روز
آرشیو پست ها
Emma 🌞
16 348
می نویسی که جنگ له ات کرده، که دلت می خواهد بمیری، اما آنچه نمی توانی تحمل کنی این حماقت عمومی، این عطش حیوانانه به خونریزی، و این ساده لوحی جنایتکارانه است که هنوز باور دارد مشکلات بشری را می توان با خون حل کرد... "یادداشت ها - آلبرکا كامو

Emma 🌞
16 348
کوچیک که بودیم چه دلای بزرگی داشتیم...! حالا که بزرگیم، چه دلای کوچیکی...! کاش، دلامون به بزرگی بچگی بود. کاش برای حرف زدن، نیازی به صحبت کردن نداشتیم. کاش برای حرف زدن، فقط نگاه کافی بود... کاش قلبها در چهره بود... حالا اگر فریاد هم بزنیم، کسی نمیفهمه و ما به همین سکوت، دل خوش کردیم... اما یک سکوت پر، بهتر از یک فریاد تو خالیه. سکوتی رو که یک نفر بفهمه، بهتر از هزار فریادیه که هیچ کس نفهمه... سکوتی که سرشار از ناگفته هاست. دنیا رو ببین!! بچه که بودیم، بارون همیشه از آسمون میومد. حالا بارون از چشامون میاد. بچه بودیم، همه چشای خیسمون رو می دیدن. بزرگ شدیم، هیچ کس نمیبینه. بچه بودیم، تو جمع گریه می کردیم، بزرگ شدیم... توی خلوت. بچه بودیم، همه رو اندازه ی ده تا دوست داشتیم. بزرگ شدیم، بعضیا رو اصلا دوست نداریم، بعضیا رو کم، بعضیارم بی نهایت. بچه که بودیم، قضاوت نمی کردیم، همه یکسان بودن. بزرگ که شدیم، قضاوتای درست و غلط باعث شد تا اندازه ی دوست داشتنمون تغییر بکنه. بچه که بودیم، اگر با کسی دعوا می کردیم یک ساعت بعد یادمون می رفت. بزرگ که شدیم، گاهی دعواهامون سال ها یادمون میمونه و آشتی نمی کنیم. بچه که بودیم، بزرگترین آرزومون داشتن یه چیز کوچیک بود. بزرگ که شدیم، کوچیک ترین آرزومون داشتن بزرگترین چیزهاست. بچه که بودیم، درد و دلا رو به ناله ای می گفتیم و همه می فهمیدن. بزرگ شدیم، درد و دلو به صد زبون می گیم و کسی نمیفهمه. بچه که بودیم تو بازیامون همش ادای بزرگترا رو در میاوردیم. بزرگ که شدیم، همش تو خیالمون بر می گردیم به بچه گی. بچه که بودیم، بچه بودیم. بزرگ که شدیم... بزرگ که نشدیم هیچ... دیگه همون بچه هه هم نیستیم

Emma 🌞
16 348
CKCEe4z2im8.m4a3.11 MB

Emma 🌞
16 348
آیا من می‌گویم باید از این لحظه لذت ببرید؟ آیا من می‌گویم باید خوشحال باشید؟ نه؛ فقط به این چنینیِ این لحظه اجازه بودن بدهید. این کافی است. #اکهارت_تله

Emma 🌞
16 348
Glen Campbell - Yesterday When I Was Young.mp33.48 MB

Emma 🌞
16 348
14 - Heart Like Yours.mp32.43 MB

Emma 🌞
16 348
nq--EwQjKW4.m4a3.77 MB

Emma 🌞
16 348
‍ هرگز نباید سعی در تکرار لحظات داشت، باید آن‌ها را همان‌گونه که یک بار اتفاق افتاده‌اند فقط تنها به خاطر آورد. (هاینریش بُل / عقاید یک دلقک)

Emma 🌞
16 348
afeRlc2y3eA.m4a4.70 MB

Emma 🌞
16 348
2.39 KB

Emma 🌞
16 348
7UIHl0oJEpg.m4a3.35 MB

Emma 🌞
16 348
2.39 KB

Emma 🌞
16 348
Al Martino - I Have But One Heart..mp32.83 MB

Emma 🌞
16 348
2.41 KB

Emma 🌞
16 348
Elvis.mp36.04 MB

Emma 🌞
16 348
2.28 KB

Emma 🌞
16 348
James-Brown-I-Feel-Good_32867.mp32.53 MB

Emma 🌞
16 348
Yes, Harry, but all the same, there’s no point pretending that you’re not good at Defense Against the Dark Arts, because you are. You were the only person last year who could throw off the Imperius Curse completely, you can produce a Patronus, you can do all sorts of stuff that full-grown wizards can’t.” Ps: i was bored n sick so I started doing some Harry Potter stuff

Emma 🌞
16 348
New Recording 108.m4a1.61 KB

Emma 🌞
16 348
Niccoló-Paganini-Violin-Sonata-No-6_834973.mp32.33 MB