fa
Feedback
ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 | روضه‌فکر

ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 | روضه‌فکر

رفتن به کانال در Telegram

﷽ ‌ sadriion.ir نشر مطالب، با #روضه‌فکر جایز هست محتاج دعاهاتون هستم.. 💔 ‹ @sadriion_ir › تب،تبلیغات: @ruze_tab instagram.com/eain.sad اینستا ناشناس: t.me/HarfChatBot?start=hfcchbbjjkk

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 | روضه‌فکر

کانال ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 | روضه‌فکر (@ruzefekr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 787 مشترک است و جایگاه 8 609 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 29 227 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 787 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -216 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -2 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 5.74% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.73% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 619 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 402 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 20 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, آخوندا, آلترناتیو, fekr, روضه‌فکر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
﷽ ‌ sadriion.ir نشر مطالب، با #روضه‌فکر جایز هست محتاج دعاهاتون هستم.. 💔 ‹ @sadriion_ir › تب،تبلیغات: @ruze_tab instagram.com/eain.sad اینستا ناشناس: t.me/HarfChatBot?start=hfcchbbjjkk

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

10 787
مشترکین
-224 ساعت
-137 روز
-21630 روز
آرشیو پست ها
#سوال فرق هر روز خوندن با چله چیه؟ #پاسخ چله یعنی متعهد میشید که ۴۰ روز یک کار رو خالصاً برای خدا انجام بدید. ولی استمرار روزانه، اینطور نیست و اگه یه روزی دیر شد یا نشد، یا از کیفیت‌ش کم شد، نقض عهد نکردید. اگه چله رو بحث روزش رو، زمانش رو، اخلاصش رو، کیفیتش رو رعایت نکنید داستان داره براتون. ولی استمرار معمولی اینطور نیست

توصیه‌ای که امام‌صادقﷺ داشتند اینه که هر وقت تونستید، زیارت‌عاشورا بخونید و استمرار داشته باشید. ینی سعی کنید هر روز بخونید. یکی زیارت عاشورا، یکی دعای عهد، یکی حدیث‌کساء، اینا رو در طی شبانه روز بخونید.

خداخیرتون‌بده. بله چله گرفتن ضمن اینکه در هیچ روایتی و توصیه‌ای مستند به اهلبیتﷺ نیومده، یک دستورالعمل خاص سلوکی برای عموم اف
خداخیرتون‌بده. بله چله گرفتن ضمن اینکه در هیچ روایتی و توصیه‌ای مستند به اهلبیتﷺ نیومده، یک دستورالعمل خاص سلوکی برای عموم افراد نیست. اما زیارت عاشورا در روز خوندن و استمرار داشتن بدون اینکه چله‌ای باشه، خیلی عالیه و توسط امام‌صادقﷺ توصیه روایی شده🙏 |ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 @ruzefekr روضه‌فکر|

برای بحث «اشک» رعایت مسائلی مثل حفظ نگاه از حرام مهمه. در کنار مسائل معنوی، مسائل جسمی هم مهمه. مصرف آب و خوردن عدسی اشک چشم رو زیاد میکنه. ما توی محرم باید التماس کنیم که چشم‌هامون یاری کنن

سلام. شکی نیست که بله. گفتم خدمتتون. جنگ و نابودی اسرائیل در تقدیر ملت ما نوشته شده. |ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 @ruzefekr روضه‌فکر|
سلام. شکی نیست که بله. گفتم خدمتتون. جنگ و نابودی اسرائیل در تقدیر ملت ما نوشته شده. |ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 @ruzefekr روضه‌فکر|

D1738580T15163696(Web).mp3

حالا بجای اینکه محبت‌تون رو روی چند نفر زوم کنید و توقع داشته باشید که این چند نفر پاسخ محبت‌های شما رو بدن، محبت‌تون رو پخش کنید روی همه آدما. خیلی رندوم. اینجوری محبت کردید برای خدا و دیگه توقع پاسخ نخواهید داشت..

یه جای دیگه هم از مولاعلیﷺ جایی خونده بودم که مولا فرموده بود که به دیدن کسی برو که به دیدن تو میل داره. حالا دقیقشو یادم رفته.

اون آدمی که شما تولدشو تبریک میگی بهش، زنگ میزنی بهش، حالشو میپرسی، بهش محبت میکنی، ولی اون رفتار متقابل نداره، خب بیشعوره. ضرب‌المثلی میگه محبت‌کردن به انسان بیشعور، مثل قند دادن به یابو هست.. به یابو قند بدی فکر میکنه اسبه! خودشو میگیره.

جای دیگر مولاعلیﷺ فرمودند که: هیچ ذلتی بالاتر از این نیست که دل من در محبت کسی باشه، که دلش اصلاً از محبت من خالیه!

یه سری آدما هستن که خوبی و محبت شما، اونا رو باد میکنه! با خودشون میگن، وای من چقدر خوبم که اینقدر داره به من توجه میکنه! چقدر من عالی هستم! بعد بجای جبران محبت شما، خودشو بالا میگیره و محبت و توجه شما رو، وظیفه شما میدونه.

جایی هست که امام‌علیﷺ فرموده: هر کس به کسی که لایق خوبی نیست، خوبی کند، به خوبی خودش ظلم کرده!

از یه جایی به بعد، محبت‌کردن ما بدون فیدبک و جواب، تبدیل میشه به عاملی برای خوردشدن شخصیت ما.

قطعاً محبت‌کردن در اندیشه دین و اهلبیت حدود و مرز داره.

خب برسیم به بحث خودمون.. 🌱☕️

هر کس که این پیام من رو میخونه لطف کنه ۵تا آیه شریفه امن یجیب به نیت شفای این دوست ما بخونن🙏 دعا کنید تا دعاتون کنن🌹

‌ سلام آقای صدر من مبتلا به یک بیماری هستم بیش از ۵ ساله و طولانی مدت درگیر درمان... چند وقته یک بیماری دیگه که درمانی نداره هم فهمیدم علاوه بر قبلی مبتلام... میشه خواهش کنم بذارید کانال و خودتون و اعضا برای شفای همه‌ی مریض ها و من الهی به رقیه بگن و این شب ها اگر امکانش هست دعا کنید برای ماها؟ خدا خیرتون بده😔 #پیام‌ارسالی‌شما

تا کجا میشه محبت کرد؟ مثلاً یکی سوالی ازم پرسیده که من تولد همه دوستامو تبریک میگم ولی هیچکدوم تولد منو یادش نیست! من به همه دوستام زنگ میزنم، ولی کسی به من نه! من به همه‌شون پیام میدن ولی اونا.. من یادشونم ولی اونا...

میخوایید حرف بزنیم؟

سلام چطورید.؟