fa
Feedback
Oxymoron

Oxymoron

رفتن به کانال در Telegram
1 054
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-830 روز
آرشیو پست ها
‌ ‌ ‌‌‌ ‌ Are you in love?

557975679.mp35.35 MB

my hair is getting longer and im happier and you will never make me cry again.

135375128.mp33.95 MB

چنلاتونو بدین 3: https://t.me/BiChatBot?start=sc-4fe99c0bbc

دلم واسه نسخه افسرده و تنبل خودم گاهی تنگ می‌شه، جوری که دلم براش می‌سوزه و می‌خوام تاپ تاپ بزنم پشتش. اون نسخه‌م که دروغ می‌گفت پریوده که زنگ ورزشو بپیچونه، فقط انرژی اینو داشت برگه کتاباشو ورق بزنه، آهنگ‌هاش فقط اشک و‌ گریه بود، دو‌ روز تو تخت می‌پوسید تا فقط کسی باهاش حرف نزنه، یک هفته مطلق صحبت نکرد، انقدر دستشویی نمی‌رفت و جیشاشو نگه می‌داشت می‌شد کارخونه بهنوش رو باهاش تامین کرد. ولی دیگه اون نیستم، و نمی‌شمم، و اصلا وقتشو ندارم. دیگه هیفده سالم نیست. ولی دوست داشتم خود هیفده‌ ساله‌مو از پیشونی ببوسم بهش بگم اخماشو از هم وا‌ کنه.

photo content

Jimmy Page's Chopin Prelude n.4 - Arms Concert New York 1983 This material may be protected by copyright (more details). If this material infringes your rights, please report: info.savemedia@gmail.com Glad to help! Yours, @YoutubeDoBot ❤️

وات د فاک؟ اگه غریبه‌ایم خودت برو من خیلی وقته فیلترش نکردم🙏

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ منو نمی‌شناسی ولی تو اون چنلت هستم😭

معلومه‌ که نه❤️

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ راه اون یکی چنل واسه عموم بازه؟

Repost from N/a
بین آجیل سس پستو انتخاب با خودتونه. با بادوم خوشمزه‌تر از همه می‌شه ولی من به این گردو و پسته زدم🤭

Repost from N/a
دستورپخت این: اول سس پستو رو با ریحون تازه+ پنیر موزارلا+ مقدار زیادی سیر+ بادوم یا پسته یا گردو + روغن زیتون + آبلیمو+ یه کوچولو کره و آب تو میکسر درست کنید. هی سس رو بچشید تا بفهمید چی‌ کم داره. من یکم فلفل سیاهشو معمولا زیاد می‌کنم که سکسی‌تر بشه. ماکارونی صدفی باهاش خوشمزه‌تره. یکم سینه مرغو توی کره زیاد با ادویه تفت بدید و یکی دو حبه سیر بندازید کنارش. وقتی مرغ مغزپخت‌ شد بهش سس رو بزنید. من یکم روغن زیتون دیگه و یه بسته موزارلا اضافه کردم و بهش آب پاستا رو با یکم آبلیموی تازه زدم.

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ قبلا یه ترکیبی تو اون یکی چنلت پست کرده بودی فقط سس پستوش یادمه رسپیشو نذاری ازت نمیگذرم تایم گذاشتم اینو بنویسم

زندگیمو عوض کرد، قشنگ از دنیای بچگی به بزرگسالی پا گذاشتم، ذهنمو بیدار کرد، مغزمو بزرگ کرد، فلسفه وجودیمو عوض کرد.

ولی evangelion بدون‌ شوخی❤️

دکستر خخخ