☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
رفتن به کانال در Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
نمایش بیشتر4 822
مشترکین
+324 ساعت
+497 روز
+2830 روز
آرشیو پست ها
-
وقتی سخنرانیهای رهبری رو از همون روز اول میبینی، کمتر جایی پیدا میشه که اشاره به دشمنیِ ذاتی غربیها -و به خصوص امریکاییها- با ایران نداشته باشن. کمتر جایی پیدا میشه که فرمولِ مذاکراتیِ طرف امریکایی رو به مردم و مسئولین گوشزد نکنن و به هدفِ نهایی امریکا اشاره نکنن. چیزی که همیشه توسط عُمالِ غرب در داخل به حاشیه رفت و بدونِ اشاره به سبقهٔ قلدرماآبانهٔ غرب، ازش صرفاً یک سراب برای افکار عمومی ساخته شد…
حتی این اواخر میشنیدیم که صراحتاً میگفتن «چرا با دنیا دعوا دارید؟» بدونِ اشاره به اینکه اونیکه دعوا داره، اونیکه همیشه زده زیرِ میز مذاکره، اونیکه دبّه کرده، اونیکه همهٔ جنگها رو راه انداخته، اونیکه از برجام خارج شده، اونیکه سردار کشور رو ترور کرده، دانشمندهای کشور رو ترور کرده، تحریم کرده، ما نبودیم و نیستیم!
همین تفکر سالها با «سوریه رو رها کن، فکری به حال ما کن» افکار عمومی رو از فهمِ ظرفیتِ نبردهای برونمرزی برای صیانت از مرزهای کشور محروم کرد، صنعتِ دفاعی و موشکی رو مزاحمِ «مذاکره» تلقی کرد و علناً میگفت شعارهای رو موشکهاتون مانع احیای برجام شده! جایی از دنیایِ بدون موشکِ فردا حرف زد که دنیای فردا، دنیای گفتمانه نه موشک! جایی میدان رو مزاحمِ دیپلماسی تلقی میکرد و حالا نوبت به دوگانهٔ امّت-ملّت رسیده!
که برای همهٔ این موارد طی تمام این سالها تبیین از زبانِ شخص رهبری اتفاق افتاده.
به جرات میشه گفت هیچکس اندازهٔ رهبرانقلاب، در دشمنشناسی، در حفظ ِاتحاد ملی علیرغمِ حفظ اقتدار، و در صیانت از منافعِ ملی انقدر دقیق و فوقالعاده نبوده! تحت عنایاتِ ویژهٔ خدا و امامزمان(عج).
به هر بهانهای دنبال تسلیم ایران هستند!
حضرت آیتالله خامنهای:
نکتهای که من میخواهم به عنوان یک نقطهی اساسیِ عرایضم عرض بکنم این است که رئیسجمهور آمریکا در یکی از بیاناتش و اظهاراتش گفت ایران باید تسلیم بشود. «تسلیم بشود»!...
البتّه این حرف برای دهان رئیسجمهور آمریکا خیلیبزرگ است. ایرانِ باعظمت، ایرانِ با این تاریخ و فرهنگ، ایرانِ با این عزم پولادین ملّی، اسم «تسلیم» برای یک چنین کشوری مایهی استهزاء کسانی است که ملّت ایران را میشناسند. اما این اظهار او یک حقیقتی را لو داد:
آمریکاییها از اوّلِ انقلاب با ایراناسلامی مشغول معارضه هستند، پنجه میافکنند، هر دفعهای هم یک بهانهای دارند: یک بار حقوق بشر است، یک بار دفاع از دموکراسی است، یک بار حقوق زن است، یک بار غنیسازی است، یک بار اصل مسئلهی هستهای است، یک بار مسئلهی ساخت موشک؛ بهانههای گوناگونی میآورند، امّا باطن قضیّه یک چیز بیشتر نیست و آن «تسلیم ایران» است. این شخص لو داد آن حقیقت را، نشان داد و فهماند که آمریکاییها فقط به تسلیم ایران راضی میشوند و نه به کمتر از آن. و این یک نقطهی مهمّی است! ملّت ایران بدانند [علّت] معارضهی با آمریکا این است و این اهانت بزرگ به ملّت ایران را آمریکاییها دارند و چنین اتّفاقی هم هرگز نخواهد افتاد؛ هرگز نخواهد افتاد. ۱۴۰۴/۴/۵.
ژنرال کلارک امریکایی:
«قرار بود بعد از ۱۱ سپتامبر ما ۷ کشور را در ۵ سال نابود کنیم. با عراق شروع میشد و بعد سوریه، لبنان، لیبی، سومالی، سودان و در نهایت با #ایران به اتمام میرسید.»وقتی رهبری از همون روزِ اول، تا پیامِ اخیرشون صراحتاً از نقشهٔ اصلی امریکا دربارهٔ تجزیه و نابودیِ ایران حرف میزنن که مشکلِ اصلی اینها دقیقاً خود ایرانه! یعنی همین. چطور عدهای فکر میکنن مشکلِ امریکا با ایران، با تسلیمِ غنیسازی، با حقوقبشر، با اعتمادسازی، با حقوق زنان!! و هر بهانهٔ دیگهای تموم میشه؟ ترامپ چهرهٔ بینقابِ غربه وقتی از «تسلیمِ ایران» حرف میزنه. نگاهی به بقیهٔ کشورهایی که اسمشون برده میشه بندازید؛ هربار به بهانهٔ صلح و آزادی و حقوقبشر و … به این کشورها حمله شد و نتیجه پیشِ روی ماست! تجزیهٔ لیبی با تسلیمِ تسلیحات هستهای و موشکی و تن دادن به وعدههای غرب، نابودی زیرساختها و سلاخیِ مردم در سوریه با سقوط اسد و تسلطِ تکفیریها، سالها جنگ در عراق و افغانستان و … ما موظفیم همین امروز و همین لحظه نعمت ولایتفقیه، و شخصِ ولیفقیهمون رو بشناسیم، قدرش رو بدونیم و از این نعمت در برابر هجمهٔ منافقین صیانت کنیم.
Repost from علیرضا زادبر
تصور غلط از جاسوس و نفوذی!
هنوز تصور ما از نفوذ و جاسوسی به سبک فیلم سینمایی و سریال هایی است که می سازیم! اینکه فردی از ترکیه یا آذربایجان می آید، یک خانم با گلاه گیس در سریالها! اقداماتی انجام میدهد و ما آنها را زیر نظر داریم! خیر اینگونه نیست. حتما این جنس از جاسوسی هنوز جریان دارد اما تمام ماجرا نیست.
رهبری در یک سخنرانی گفتند: یک نوع نفوذ این است که دشمن نظام محاسبات مسولان را بهم بزند! بدون اینکه آدم و جاسوس بفرستد. این نوع نفوذ بسیار خطرناک تر است.
یک مثال میزنم. امروز بر دوست و دشمن ثابت شد که حضور ما در سوریه و قدرت حزب الله در زمان حیات سید مانع رژیم اسراییل بود. خود نتانیاهو هم اذعان کرد که ترور سید راه را برای حمله به ایران باز کرد. جنگنده های اسرائیل از روی آسمان باز سوریه بعد از سقوط اسد به سمت ما حمله ور شدند. تا زمانی که دیوار دفاعی ما کنار مرز اسرائیل بود رژیم جرات حمله نداشت. هر عاقلی امروز این را فهمیده است.
حالا یادآوری میکنم توییت رئیس اسبق کمسیون امنیت ملی مجلس فردای روز سقوط بشار اسد را، آن فرد رد صلاحیت شده گفته بود:
ایرانیان خوشحال باشند!
دیگر کسی حق ندارد دلارهای ایران را برای حفظ تارهای عنکبوت هزینه کند!
این توییت رئیس اسبق کمسیون امنیت ملی مجلس است! آیا او جاسوس و نفوذی بود؟ خیر. دشمن سوار بر ذهن و نظام محاسبات این شخص و امثال این شخص بوده و هست. این جنس نفوذ از هزار جاسوس خطرناک تر است. تحلیل غلط به گفته رهبری مسیر تاریخ را تغییر میدهد.
.
.
#علیرضا_زادبر
عمـر بدّار فعال فلسطینـی-آمریکایی. از مدافعان حقوقبشر بهویژه دربارهٔ حقوق فلسطینیها در برابر اشغالگریِ اسرائیل، در گفتگو با پیرس مورگان از تاثیر نهضت عاشورا و امامحسین(ع) بر مکتب فکریِ شیعه و در نتیجه تسلیمناپذیر بودنِ رهبری و مردمِ ایران میگه…
+ چرا ایران و رهبرانش مرعوبِ تهدیدهای ترامپ نمیشن؟
اعتقادِ مردم ایران به شعار «هیهات منّالذله» امامحسین(ع)؛ از مهــمترین دلایل ایستادگیِ اونها در برابرِ اسرائیل…
#ایران_حسین
Repost from خبرگزاری فارس
برای شهدا نماز لیلةالدفن بخوانیم
🔸سپهبد شهید غلامعلی رشید فرزند علی
🔸شهید عباس رشید فرزند غلامعلی
🔸شهید علیرضا لطفی فرزند اماموردی
@Farsna
Repost from Stars_motion.ir
مصحفِ کرب و بَلا نامِ مرا حکّ کرده است،
حادثهسازم، در این مصحف اثر دارم عمو!
جامهی رزمی نشد پیدا برای من، حسین(ع)
پس لباسِ سرخِ رفتن را، به بر دارم عمو…
•استوری | اینستاگرام
ترامپ دوباره توییت زده که:
من دیگه حتی با ایرانیها صحبت هم نمیکنم چون ما تأسیسات هستهای اونها رو نابود کردیم!
نمیدونم این چندمین باره که داره توییت میزنه من تاسیساتِ هستهای ایران رو نابود کردم. شاید ۷-۸مین بار! بیشتر شبیه کَسـیه که میخواد یه چیزی رو به خودش ثابت کنه!
تو توییتهایِ قبلی یکی در میون یا به رسانههای امریکایی فحش میداد یا میگفت ایران باید برگرده به میز مذاکره؛ تو مصاحبهٔ اخیرش هم با یه فریبِ دیگه گفت اگه ایران تغییر رفتار بده، من تحریمهارو رفع میکنم! سگِ دروغگو. حتی وقتی از حملهٔ اسرائیل به ایران حمایتِ کامل و مستقیم میکرد هم توییتِ دیپلماسی میزد! الانم قهر کرده میگه من دیگه با ایران حرف نمیزنم. این پلشت بودنه به کنار، میخوام بگم ببین چقدر یه موجود میتونه غیرِقابل اعتماد، وحشی، رذل و دروغگو باشه! اعتماد به وعدههایِ این موجودات واقعا از عقلِ سالم برمیاد؟
نه پیوستن بهFATF رویاییِ آقایون، نه بزک کردنِ چهرهٔ قاتل ترامپ به «تاجر»، نه «من قول میدم ترامپ نمیتونه از برجام خارج بشه» نه اصرار به اون ایدهٔ سادهلوحانهٔ «تنشزدایی با غرب» نمیتونه ذاتِ وحشی و «تنشزایِ» این موجودات رو تغییر بده. ترامپ خودِ نظم جهانیِ مدنظر غربه. تروریستِ وحشیِ بینقاب!
شبکهٔ آیفیلم مختارنامه رو هرشب ساعت ۱۰ و تکرارش رو روزِ بعدی ساعت ۲ ظهر میده.
هرسالی که مختارنامه پخـش شد کامل دیدم؛ و هربار عبرتها ازش گرفتم. شمام ببینید. هرسال دهها نکتهٔ جدید، درسِ جدید، عبرتِ جدید داره این سریال. امسـال با یه نگاهِ متفـاوتتر ببینید. خیلی متفاوت…
از مستکبرینِ عالم بپرسید…
برا حقانیتِ این پرچم اگه دنبال شاخص میگردی، همینه! از حاج مهدیرسولی بشنوید.
جانِ من فدایِ این علمداری که امروز پرچم این انقلاب رویِ دوششه…
آقاهه تو هیئت داشت میگفت به جونِ بچهم من اولینباره میام هیئت امامحسین. خیلی ساله کلاً بریدم از این حال و هوا! قبلشم همچین تو این فاز نبودم. اما امسال بعدِ اینکه دیدم اسرائیلِ حرومی حمله کرد به ایران و ما چه آدمهایی رو از دست دادیم تا این پرچم بالا بمونه؛ دیدم هرچی میگفتن درسته، حتماً اینجا حرم و خیمهست که حرمله بچهکُش بهش تیر انداخته. به خودم گفتم بسه دیگه، الان نری هیئت پس کِی میخوای بری؟!
میگه که:
منــم حّــرِ گُنهکارَت؛
به خونِ پاکِ انصارت؛
به عباسِ علمــدارت؛
گناه آوردهام؛
گناه آوردهام
قبولم کن، قبولم کن
قبــولم کن..
-
یه چندتا ویدیو اینجاست که اذعان صهیونیستها نسبت به باور وحشیگرایانه خودشونه. این تصورات و باورِ واقعی صهیونیستهاست. مثلا این شهرکنشین صهیونیست میگه سرزمین اسرائیل شامل هر منطقهای میشه که ما اشغال کنیم و «ما تصمیم بگیریم» که سرزمین اسرائیل باشه. در باور یهودیتِ صیهونیسم هر موجودی، هر سرزمینی و هرچیزی نباید وجود داشته باشه مگر اینکه در خدمتِ اونها باشه! به هیچ سرزمینی رحم نمیکنن، مگر اینکه اون رو یا از سرِ راهشون بردارن و یا تصرف کنن. به هیچ موجودی رحم نمیکنن مگر اینکه از سرِ راهشون بردارن و یا اون رو در اختیارِ اهداف خودشون بگیرن. یادتونه پارسال یکی از اسرائیلیها با افتخار و آواز میگفت «میدونید چرا تو. غزه مدرسهای وجود نداره؟ چون ما همهٔ بچهها رو میکُشیم»؟ نتانیاهو وقتی قتلعام هزاران زن و بچهٔ فلسطینی رو توجیه میکرد؛ به واژهٔ عمالیق اشاره کرد. چیزی که در باورهای تحریفی اونها اومده اینه که «عمالیق را قتلعام کن، به آنها رحم نکن، بلکه زن و مرد، طفلِشیرخواره، گاو، گوسفند، شتر و الاغ، همه را بُکُش.» اول سموئیل۱۵:۳.
ایدهٔ «خاورمیانهٔ جدید» که دشمن با محوریتِ «اسرائیل بزرگ» میخواد اجراش کنه هم در همین راستاست. برای همین اسرائیل [که کشور نیست و یک پادگانِ غصبیِ نظامیست] هیچوقت مرزهای خودش رو تعیین نکرده تا روزی که این ایده رو بطور کامل به اجرا دربیاره. تسلطِ یهود بر کل خاورمیانه! بنابراین دشمنیِ اسرائیل و حامیانِ غربی اون هرگز با بشریت و بهطورِ خاص با «ایران» یک دشمنیِ دیرینهست! حالا که به این نتیجه رسیده با حملهٔ نظامی نمیتونه چنین کاری کنه و از طرفی «مردم» با هر سلیقهای پشت حاکمیتِ مرکزی -جمهوری اسلامی- هستن و اینو درک کردن که این حاکمیت برای صیانت از خاک محکم ایستاده؛ پس میرن سراغ نقشهٔدیگه. فعال کردنِ گروهکهایتجزیهطلب، منافقین، سلطنتطلب و هر گروهی که بتونه ناآرامی داخلی رو کلید بزنه! ترامپ طیِ یک گندهگویی میگفت «ایران باید تسلیم بشه!» و این تسلیم منحصر در غنیسازی و موشکی و … اینا نیست که عدهای سادهلوح فکر میکنن با تسلیم غنیسازی، دشمنیِ اینها با ما تمام میشه. تسلیمشدن یعنی تجزیهٔ کشور و استیلایِ کامل دشمن بر کشور.
از طرفی این یهودیان در طولِ تاریخ، سابقه طولانی در قلبِ واقعیت و حقیقت دارن؛ به هرچیزی چنگ میزنن تا واقعیت رو در ذهنِ افکار عمومی وارونه جلوه بدن، خودشون رو مظلوم نشون بدن و مرتکبِ وحشیانهترین جنایات بشن. نمونهش رو دیدید دیگه! میگفت ما با مردمِ غزه کاری نداریم، با مردم لبنان کاری نداریم، با مردمِ ایران کاری نداریم! اما بیشترین جنایات رو علیهِ مردم این سرزمینها مرتکب شد. دشمنیِ این موجودات با بشریت -و ایران که مانعِ مهمی در مقابل گسترش مرزهای جنایاتش محسوب میشه- هیچوقت پایان نداره! پس نبردِ ما با این وحوش هم هیچوقت پایانی نداره. حواسمون به ابعادِ جنگ شناختی باشه.
یه چیز بگم؟
ما شما رو دوس داریم. خب؟
بعد ما،
اون موشکهایی که میزنین به قلبِ دشمن هم دوسشون داریم…
ما شما رو خیلی دوس داریم…
سردار…
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
