fa
Feedback
زنجیره

زنجیره

رفتن به کانال در Telegram

جستجو حول محور بلاک چین، پول، دولت،فضای بین الاذهانی، کانسنوس و بیتکوین تو نوستر هستم npub1s72p64p6xz289s4l5t2e4mfgtvwu04j8muqzwdsrz68q7jrzrzhq8aphwz

نمایش بیشتر
2 771
مشترکین
-124 ساعت
-57 روز
-2630 روز
آرشیو پست ها
photo content

ج.ا مردم شناسه. تو هر چیزی گند زده باشه تو این یکی عالی عمل کرده. هرگاه یه مقاومتی در برابر یه کار خاص پیش اومده، مخصوصا هرگاه نیاز بوده پول مردم را ازشون بگیرن، یه راه‌کار پیدا کردن که عالی پاسخ داده و موفق شدن. از اون زمان‌هایی که دیگه {حداقل خودم} یادم میاد چندین و چندبار این کارو کردن: کمپین نه به خرید خودروی نو بود خیلی هم خوب داشت پیش می‌رفت، اومدن وامِ کم بهره دادن ریده شد توش و همه رفتن ثبت نام کردن. قیمت دلار از ۵ هزار تومن رفت بالا در چند ماه و به نزدیکای ۲۰ هزار تومن رسید، سپس ناگه به اذن خداوند تمام کانال‌های اخبار فوری و هر کانالی که ته نامش «کیری» داشت خبر گذاشتن که دلار داره می‌ریزه و صرافی‌ها نمی‌خرن و مردم صف بستن و ... در نهایت بانک ملی اومد با منت از مردم ۱۰ هزار تومن یا همچین چیزی خرید و چند ماه بعد هم دوباره رفت بالا. داستان بورس هم که احتمالا خیلیا یادشونه. سر ماشین دوباره خیلی حساب شده تو هر شهر و و روستایی به چند نفر ماشین دادن. اینجوری بود که پارس و خریده بودی ۳۰-۴۰ تومن میفروختی ۷۰-۸۰ تومن. که بعدش همه افتادن به ثبت نام و حتی برای ثبت‌نام ربات نوشته بودن و مثلا یادمه ثبت نام پراید را ۵ میلیون میگرفتن فقط ثبت نام کنن برات. که تهش کلا زدن زیرش تفاوت قیمت را از مردم گرفتم و مثلا اونی که ال۹۰ ثبت نام کرده بود که هیچی گفتن بیا دوتا پراید بهت بدیم یا یه تیبا یا دیگر کسشعرجات تولیدی داخل. از داستان تکراری موسسات مالی و اعتباری هم بگذریم که همیشه اومده یه مدت سود خوب داده پول مردم و گرفته و تهش هم یه بانکی چیزی اومده گفته ما خریدیمش. .... الانم سر اینترنت طبقاتی مشکل و جور دیگری حل کردن. اینترنت را «بهت می‌دن»! پیامک برات میاد و همه چی آماده است، تو هم با این حرف که الان زیاد میشنویم: «بهم اینترنت پرو دادن!» - خودتو راحت می‌کنی، یعنی تو نمی‌خواستی یهو بهت دادن و اینجوری عذاب وجدان کمتری داری احتمالا. خلاصه که می‌گیرن و ببینی دور و برت همه دارن می‌گیرن احتمالا تو هم وا می‌دی می‌گیری دیگه و همه تعجب خواهند کرد که چی شد که اینجوری شد. مردم خواهند ماند و همون فیلترنتی که پیش از اون بود، فقط اینکه که الان دارند چندین برابر پول بابتش می‌دن و باز هم دکمه‌اش زیر دست آخونده و باز هم هر گاه دلشون بخواد می‌زنن قطعش می‌کنن.

حالا که دارید یه کم یه کم انلاین میشید بعضی هاتون بدونید دوستتون داریم

‏اینکه سیر وقایع به کدام سمت خواهد رفت را نمی شود با قطعیت گفت ولی پاکسازی اغلب یا همه جزایر ایرانی (به استثنای قشم و احتمالا کیش) از ج.ا. و حتی گسترش آن به نقاطی در داخل خاک ایران دور از انتظار نیست لذا چند مورد تکمیلی به این توصیه های مرتبط با جنگ: ۱- نبرد زمینی فرق بزرگی با نبرد هوایی تاکنون در جریان بوده دارد: مطلقا دقیق یا باتلاشی حساب شده برای جلوگیری از تلفات غیرنظامی قابل اجتناب نیست. هدف به حداقل رساندن تلفات نیروی مهاجم خواهد بود و ممکن است به راحتی جانتان را از دست بدهید و‌ هیچ چیز قابل دیدنی ندارد. خانه تان امن ترین جاست. ۲- اگر در جزایر، مناطق ساحلی جنوبی یا نزدیک به تاسیسات هسته ای اصفهان زندگی می کنید نسبت به جریان جنگ هوشیارتر باشید انفجارهای ممتد و پیوسته از یک سمت ( بیش از نیم ساعت)، شنیدن صدای انفجارهای ضعیف تر ولی پرتعداد، حضور جتهای جنگنده در ارتفاع پایین و بویژه بالگرد، اختلال پیوسته در تلفنهای همراه و ثابت و قطع موضعی برق از علائم احتمالی شروع عملیات زمینی در محدوده شماست. اگر برنامه ای برای بیرون رفتن دارید حداقل دو ساعتی تا اطمینان از موضوع صبر کنید. ۳- اگر مجبور به تردد در جاده های مناطق ساحلی یا محدوده های مورد بحث شدید بسیار نسبت به اطرافتان هوشیار باشید که ناگهان خود را در میانه تحرک یک ستون نظامی گرفتار نبینید. حضور ذهن داشته باشید و به جای پرسیدن آنکه ان گرد و خاک در پشت سر یا جلویتان چیست به سرعت از جاده های اصلی به فرعی رفته و حداقل ۳۰۰ متر از تقاطع دورتر شده و از خودرو خارج شده و از آن فاصله بگیرید ولی خودتان یا دستهایتان را پنهان نکنید. ۴- اگر ناگهان خود را در میانه ی یک ستون نظامی یافتید فورا خودرو را از جاده خارج، متوقف کرده و از آن پیاده شده و فاصله بگیرید و مجددا نه خود و نه دستهایتان را پنهان نکنید. ‏۵- اگر کوچه یا محله تان تبدیل به کانون درگیری شد، تا زمانی که تیراندازی از ساختمانتان صورت نمی پذیرد همچنان آنجا برایتان امنتر است و سعی نکنید در میانه نبرد جابجا شوید. در شرایط واقعا اضطراری تخریب و ایجاد سوراخهایی در دیوارهای بین خانه ها با تیشه و ابزارهای دستی از رفتن به خیابان می تواند امن تر باشد. ۶-اگر منطقه محل سکونت تان از کنترل ج.ا. خارج شد مهاجمان به هیچ کمک «آشکاری» از جانب شما احتیاج ندارند. از تجمع در اطراف کاروانهای نظامی یا محلهای استقرار آنها قویا خودداری کنید. تلاش کنید سازماندهی کوچکی در محدود ی محل خود با انتخاب سه نماینده برای هر چند ده خانوار داشته باشید که تعاملاتتان درباره امور روزمره را از طریق آنها انجام دهید. این نمایندگان در مراوداتشان باید به خاطر داشته باشند که احتمال آنکه حضور مهاجمان موقتی باشد هست و لذا تعاملات را باید محدود و ترجیحا مکتوب و مرتبط با موضوع خاص روزمره اهالی نگهدارند. ‏۶- اگر در نتیجه حضور مهاجمان فرصتی برای تسلیح، پیوستن به مخالفان مسلح و آموزش برای بازپسگیری ایران از ج.ا. اشغالگر و پاسداران جنایتکارش فراهم شد در پیوستن به آن تردید نکنید و جوانانتان را بویژه آنها که در محدوده سن خدمت وظیفه هستند را «برای آزادی ایران قهرمان» به پیوستن تشویق کنید. مطمئن باشید در صورت وقوع چنان وضعی جمهوری اسلامی تمام توانش را برای کشاندن آنها را خدمت اجباری و فرستادنشان به مسلخ بکار خواهد گرفت و حضور در ارتش پیروز و پرافتخار، بهروزی و طول عمر بیشتری همراه خواهد داشت. مجددا دقت کنید، هیچ چیز قابل دیدنی وجود ندارد. حتی حضور شما در پشت بام منزل یا تلاش برای فیلم برداری می تواند باعث اشتباه گرفتنتان با دیده بان و از دست دادن جانتان شود. ‏نکته ی تکمیلی: آسیب مغزی در نتیجه انفجار یا همان موج انفجار، بدون داشتن علائم آشکار می تواند عوارض طولانی مدت بسیار جدی ای شامل ضعف حافظه کوتاه و دراز مدت مدت، تغییر خلق و پرخاشگری، ناتوانی از تمرکز و ... داشته باشد و در سالهای اخیر بسیار مطالعه شده و جدی گرفته می شود. ج.ا. برای سوداهای سیاه آخرالزمانی اش ایران و سکنه آن را در این زمان که ماههای آخرش به نظر میرسد، در معرض انواع آسیبها قرار داده است و دهها هزار ایرانی قربانی TBI شده اند. اگر در این مدت در معرض موج انفجار حتی در حدی که موقتا برای کسری از ثانیه چیزی را نشنوید شدید، آن را حتما در جایی در تقویم یادداشت کنید و به اطرافیانتان اطلاع دهید که قبل از آنکه در نتیجه وقوعش، ظرف چند روز یا چند هفته فراموشش کنید جایی ثبت شود. این برای کمک به تشخیص و فرایند درمان در آینده می تواند نقطه آغاز بسیار مهمی باشد. از اکانت جوناس https://x.com/i/status/2041523278641062364

Repost from Ziya Sadr
من نمیدونم الان اصلا صرافیای توی ایران کار میکنن یا نمیکنن یا چی.. یا اصلا این پیغام من به کی بخواد برسه یا نرسه ولی حتما اگه با بچه‌های توی ایران در تماس هستید حتما بگید و پخش کنید بین افراد که دارایی اگه روی صرافی ایرانی دارن بکشن بیرون.. همین دیروز یه سری از آدرس‌های والکس بسته شدن مثل اینکه.. و والکس هم به نظر میاد داره سعی میکنه رد بقیه پولایی که دارن رو مخفی و رد گم‌کنی کنه که این خودش باز یه حرکت معناداره. ضمنا شواهد زیادی توی ۵-۶ ماه اخیر هست از اینکه مثلا آدرس‌های افشا شده مرتبط به موارد متعددی از جمله نفتی، زنجانی، بانک مرکزی و غیره مقصدشون توی صرافی‌های مختلفی توی ایران رفته (اینا رو من خودم رفتم دابل چک کردم و تایید میکنم).. این جدا از ادعاهای طولانی مدتی هست که در رابطه با سپاه و استفاده از این پلتفرم‌ها میشه که من دیتای دقیقی درموردش ندارم که بخوام درموردش دقیق صحبت کنم یا که شواهدی ارائه کنم. در مجموع خیلی احتمال بلوکه شدن، خالی شدن خزانه‌ها، خالی فروشی و یا هر نوع اتفاق دیگه‌ای بالاست.. طرف اگه حتی ندونه چطوری والت نصب کنه هم باز توصیه میکنم بره پولش رو از صرافی ایرانی برداره و بکشه بیرون.. چون امنیت دارایی توی صرافی ایرانی با توجه به همه این شواهد و علایم اصلا دیگه شوخیه.. برای افراد مرتبط به صرافیا که بیان بهم پیغام بدن که چرا همچین چیزی نوشتم همینجا علنی میگم که اگه پیغام بفرستن برام و توش بخوان دروغی بهم بگن یا بحث‌های الکی کنن یا هرچی.. همون رو اسکرین شات میکنم علنی میذارم تو کانالم.. پس اگه پیغام دادید بدونید به عنوان یه مکاتبه عمومی تلقی خواهد شد، نگید که نگفتم.

راههای حمایت مالی از ما : آدرس والت بیتکوینی : bc1qa0wjpaaw44a439cagruzpsu8sl8te2gkzyhy0c آدرس لایتنینگ بیتکوین در والت آف ساتوشی : cravendrill89@walletofsatoshi.com آدرس والت در بستر trc20 : TB8Rvz5P1c4aTeWCtAFknQhMLESmYydagj آدرس والت polygon : 0x383df8eD6B884Ea240821fe548767cc54671EF03 آدرس والت LTC : ltc1q3x9v2ytram7selgk5k7rslx5ssc7e4a4rgxhzg لینک Paynym Samourai wallet : https://paynym.is/+dawnflower940

نوروز پیروز پاینده ایران زنده باد آزادی به یاد جاویدنامان میهن به یاد هم میهننان بدون اینترنت به امید پیروزی نور بر تاریکی

دوستان برای رسوندن اینترنت به دست بعضی مردم عادی نیاز به دونیشن داریم که کیت استارلینک بخریم. کسی میتونه کمک کنه؟ حدود ۱۵۰۰ دلار نیازه لطفاً بازنشر بدید

Repost from Hadaf Azadi
🔴هشدار فوری جدید @hadafazadi2022
🔴هشدار فوری جدید @hadafazadi2022

اکانت رو نگاه میکنی اون همه کشته ی ایرانی یه توییت عمومی نداره. ما رو بگو‌ فکر میکردیم اینا ادمن
اکانت رو نگاه میکنی اون همه کشته ی ایرانی یه توییت عمومی نداره. ما رو بگو‌ فکر میکردیم اینا ادمن

ضیا رو هم بلاک کرد گوساله
ضیا رو هم بلاک کرد گوساله

Repost from مملکته
+1
هشدار ارتش اسراییل برای تهران
‼️هشدار فوری به کلیه افراد مستقر در منطقه اوین در تهران در محدوده صدا و سیما، بر اساس ناحیه مشخص شده قرمز رنگ بر روی نقشه ضمیمه. ⭕️ ارتش اسرائیل همچنان که در روزهای اخیر در منطقه تهران برای حمله به زیرساخت های نظامی رژیم ایران اقدام کرده است، طی ساعات آینده در این ناحیه فعالیت خواهد نمود. ⭕️ شهروندان گرامی، بمنظور امنیت و سلامتی شما خواهشمندیم از ناحیه تعیین شده مذکور در نقشه، فورا خارج گردید. ⭕️ وجود شما در این ناحیه جانتان را به خطر میاندازد. IDFFarsi
@mamlekate

بلاکم کرد کصخل خر

photo content

بچه ها اگر میشه لطف کنید و به نیک سابو جواب بدید بهش بگید ایرانی هستید و دروغ میگه که این جنگ جنگ امریکا نیست ما همیشه شاهد بودیم هدف اصلی همیشه امریکا بود https://x.com/i/status/2028568206785540281

photo content

Repost from مملکته
هشدار ارتش اسراییل برای اصفهان: هشدار فوری به کلیه افراد مستقر در ناحیه صنعتی «جی» در منطقه اصفهان، بر اساس ناحیه مشخص شده بر
هشدار ارتش اسراییل برای اصفهان:
هشدار فوری به کلیه افراد مستقر در ناحیه صنعتی «جی» در منطقه اصفهان، بر اساس ناحیه مشخص شده بر روی نقشه ضمیمه. تا دقایقی دیگر ارتش اسرائیل زیرساخت های نظامی در این ناحیه را مورد حمله قرار خواهد داد. شهروندان گرامی، فورا از این منطقه دور شوید. ساکنین روستای مزرعه لطفا داخل خانه های خود شده و تا ساعات صبح از آنجا خارج نگردید. خواهشمندیم بمنظور امنیت و سلامتی شما از نزدیک شدن به ناحیه صنعتی جی پس از حمله به آن خوداری نمائید. IDFFarsi
@mamlekate

هم‌میهنان عزیزم، لحظاتی سرنوشت‌ساز پیشِ روی ماست. کمکی که رئیس‌جمهور ایالات متحده به مردم شجاع ایران وعده داده بود، اکنون رسیده است. این یک مداخله بشردوستانه است؛ و هدف آن، جمهوری اسلامی، دستگاه سرکوب و ماشین کشتار آن است؛ نه کشور و ملت بزرگ ایران. اما، با وجود رسیدن این کمک، پیروزی نهایی هم‌چنان به دست ما رقم خواهد خورد. این ما ملت ایران هستیم که در این آخرین نبرد کار را تمام خواهیم کرد. زمان بازگشت به خیابان‌ها نزدیک است. اکنون که جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است، پیام من به نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور روشن است: شما سوگند خورده‌اید حافظ ایران و ملت ایران باشید، نه حافظ جمهوری اسلامی و سرکردگانش. وظیفه شما دفاع از مردم است، نه دفاع از رژیمی که با سرکوب و جنایت، میهن ما را به گروگان گرفته است. به ملت بپیوندید و به یک گذار باثبات و امن کمک کنید. در غیر این صورت، با کشتی درهم‌شکسته خامنه‌ای و رژیمش غرق خواهید شد. و پیام من به رئیس‌جمهور ایالات متحده، پرزیدنت ترامپ، این است: ملت شریف ایران، با وجود سرکوب و کشتار وحشیانه این رژیم، نزدیک به دو ماه با دلاوری ایستادگی کرد. اینک از شما می‌خواهم بیشترین احتیاط ممکن را برای حفظ جان غیرنظامیان و هم‌میهنانم به کار ببرید. مردم ایران، متحدان طبیعی شما و جهان آزادند، و یاری شما در سخت‌ترین دوره تاریخ معاصر ایران را فراموش نخواهند کرد. و به شما هم‌میهنان عزیزم در ایران: در این ساعت‌ها و روزهای حساس، بیش از هر زمان دیگر باید بر هدف نهایی خود متمرکز بمانیم: بازپس‌گرفتن ایران. من از شما می‌خواهم که در حال حاضر در خانه‌های خود بمانید و آرامش و امنیت خود را حفظ کنید. هوشیار و آماده باشید تا در زمان مناسب، که به‌طور دقیق به اطلاع شما خواهم رساند، برای اقدام نهایی به خیابان‌ها باز گردید. پیام‌های من را از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ماهواره‌ای دنبال کنید. اگر در اینترنت و ماهواره اختلال ایجاد شد، از طریق امواج رادیویی با شما در تماس خواهم بود. ما به پیروزی نهایی بسیار نزدیکیم. می‌خواهم هر چه زودتر در کنار شما باشم تا با هم ایران را پس بگیریم و دوباره بسازیم. پاینده ایران، رضا پهلوی @OfficialRezaPahlavi