fa
Feedback
STEPV INFORMA

STEPV INFORMA

رفتن به کانال در Telegram

Actualitat sindical

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام STEPV INFORMA

کانال STEPV INFORMA (@stepvinforma) در بخش زبانی کاتالان بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 46 949 مشترک است و جایگاه 5 596 را در دسته اخبار و رسانه‌ها و رتبه 1 825 را در منطقه إسبانيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 46 949 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 1 231 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -16 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 49.22% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 27.28% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 23 109 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 12 810 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 465 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Actualitat sindical

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اخبار و رسانه‌ها تبدیل کرده‌اند.

46 949
مشترکین
-1624 ساعت
-547 روز
+1 23130 روز
آرشیو پست ها
STEPV tampoc signarà les ràtios. No és la nostra proposta ni s'acosta. Tampoc arreplega els primers cursos de l'educació infantil ni a l'ISEA i la progressivitat és, de manera general, excessivament llarga, entre moltes altres qüestions.

STEPV transmet que l'opinió molt majoritària del professorat és no votar aquest apartat, que ja hem denunciat en totes les meses que és clarament insuficient. No veiem compromisos clara de recuperar retallades, ni de cobriment de les substitucions a temps, ni de dotar els centres de tot el personal necessari per una educació de qualitat. A la nostra intervenció inicial, hem remarcat també un tema clau: que volem un acord de professorat interí i no una ordre.

Entrem en plantilles i perdonal docent

Inclusió, FP i infraestructures, sense signatura per part de cap sindicat.

Per ara, només n'hi ha hagut signatura en burocràcia (STEPV, CCOO, UGT i CSIF), i en valencià (CSIF).

Hem explicat clarament que en totes les enquestes que hem fet fins ara, quan algú votava acord global, ja no podia votar per apartats. Donar suport a un acord global implica un tot, i el professorat ha votat clarament que no. Voler trastocar els resultats de l'enquesta afegint a un apartat concret els vots d'un apartat global és un intent més de desprestigi per part de l'administració.

Sobre infraestructures: L'administració ha volgut interrompre al nostre company Marc Candela, posant en dubte els resultats de la consulta.

El professorat ha valorat negativament la proposta de Conselleria, per insuficient i perquè no dona resposta urgent als problemes estructurals que pateixen les infraestructures educatives en el seu a dia a dia.

Estem en el tema d'infraestructures, en què la Consellera ha posat en dubte la voluntat del professorat, que s'ha pronunciat de manera clara en l'enquesta.

STEPV no signarà l’apartat de formació professional. És un acord insuficient i ha sigut valorat negativament per un 78% del professorat. Entre altres qüestions, la recuperació de les 30 hores del semipresencial finalitzaria el curs 2030/2031. També demanem reobrir-lo.

STEPV no signarà aquest apartat perquè ha estat rebutjat majoritàriament pel professorat: un 70% ha dit que no. Rotundament. Si mirem per nivells, el rebuig és encara major en infantil 0-3, infantil, primària i educació especial. Precisament els nivells on més important és la inclusió.

Passem a inclusió educativa.

Quan acabe la signatura (que ha de ser full per full, de totes les còpies), podrem continuar amb la resta d'apartats. Insistirem en què se signe al final, perquè, com s'està demostrant, és un absurd que estiguem esperant al tràmit de signatura.

Per fi tornem del recès. Hem estat un quart d'hora esperant. Això no és seriós: la gent mereix respecte i que no es dilate la mesa esperant a signar cadacun dels apartats.

Hem demanat, per agilitzar la mesa, signar el que se signe al final de tot, però la Consellera vol signar a tota costa. Estem fent un recés perquè s'imprimisquen els documents.

Després de la prèvia, passem a cadascun dels apartats. El primer és la burocràcia, que és l'únic que el professorat ha valorat positivament.

Si ens deixàrem tombar pel desànim, no seríem docents. Perquè és la nostra força la que fa que cada dia entrem a l'aula amb il·lusió per l'educació pública. I és la nostra determinació i vocació la que ens ha fet deixar les aules durant un més. Ningú té dret a apropiar-se del que hem aconseguit en aquesta lluita, perquè ha sigut el professorat qui ha guanyat.

El professorat ha parlat ben clar i rebutja de ple la proposta d'acord. A més, aposta per continuar lluitant perquè no ens hem rendit.

STEPV, en la seua primera intervenció fa una prèvia, per la valoració global del document i una explicació del context.

*BRAVO Lluís!!!* 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼