fa
Feedback
[ Cafe Dialectic ]

[ Cafe Dialectic ]

رفتن به کانال در Telegram

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام [ Cafe Dialectic ]

کانال [ Cafe Dialectic ] (@dialectic_cafee) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 155 067 مشترک است و جایگاه 72 را در دسته کتب و رتبه 1 628 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 155 067 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -3 506 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -118 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 5.55% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.34% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 8 617 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 3 630 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند سعدی, کس, مولانا, آغوش, جانم تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته کتب تبدیل کرده‌اند.

155 067
مشترکین
-11824 ساعت
-6497 روز
-3 50630 روز
آرشیو پست ها
امیدوارم امسال سالی باشه که دیگه ناراحتی و سختی نداشته باشیم. نوروزتون مبارک❤️

‏کسایی که کانفیگ استارلینک میفروشن، همون فروشنده‌های جوراب نانو ده سال پیشن

سنتکام: به مردم ایران توصیه میکنیم تو خونه هاشون بمونن. عملیات گسترده میشه و بمب ها همه جا هستن.

اگه دنبال خبر موثقی بدون هیچ دروغی بیا اینجا @khabar

🚨 صحبت زنده ترامپ هم اکنون: پخش زنده

دردی که انسان را به سکوت وامی‌دارد ... بسیار سنگین تر از دردی‌ست که او را به فریاد وامی‌دارد ... و انسان‌ها فقط به فریاد هم می‌رسند نه به سکوت هم...! فروغ فرخزاد

در گوشه‌ی آغوشِ تو آرام ترینم. بهار‌کاظمی

ياد تو مصلحت خويش ببرد از يادم سعدی

زخمی اگر بر قلبت بنشیند؛ تو، نه می توانی زخم را از قلبت وا بکنی،  و نه می توانی قلبت را دور بیندازی، زخم تکه‌ای از قلب توست. محمود دولت‌آبادی

photo content

با همه خاموشی و افسردگی در دلم تیر نگاهت کار کرد جلوه ی روی خیال انگیز تو آرزوی خفته را بیدار گر رهی معیری

من به بند تو اسیرم تو زِ من بی‌خبری؟ آفرین...معرفت این است که زِ من می‌گذری. شهریار

دلتنگ  تو  امروز   شـدم   تا  فردا فردا  شد  و  باز هم  تو گفتی فـردا امروز، دلم مانده و  یک دنیا حرف یک - هیچ، به  نفع  دل تو  تا فردا

ما را به دعا کاش فراموش نسازند ‏رندان سحرخیز که صاحب‌نفسانند .. ‏‌ حافظ⁩

photo content

بر زخم‌های جانم هم درد و هم دوائی خاقانی

از جدایی همه دم هست شکایت ما را کمال خجندی

🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0

باشد که روزگار خجل شود از صبرِ ما

رواست گر من از این غصه خون بگریم، خون؛ سزاست گر من از این غصه، زار گریم، زار. - شیخ بهایی