fa
Feedback
كـپشنيسم

كـپشنيسم

رفتن به کانال در Telegram

این کانال به فروش می‌رسد جهت خرید پیام بدید 👇 @Iranweb7

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام كـپشنيسم

کانال كـپشنيسم (@captionissm) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 38 497 مشترک است و جایگاه 4 864 را در دسته آموزش و رتبه 8 925 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 38 497 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -290 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -9 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 10.18% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.58% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 3 920 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 995 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 20 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند وقت, کس, روز, همه, ایرانسل تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
این کانال به فروش می‌رسد جهت خرید پیام بدید 👇 @Iranweb7

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

38 497
مشترکین
-924 ساعت
-497 روز
-29030 روز
آرشیو پست ها
‏رابطه سالم یعنی: ‏ دو تا آدم مستقل تصمیم بگیرن ‏ به هم کمک کنند و از هم ورژن بهتری بسازن.

‏از شاعر پرسیدند: دانستن اینکه عاشق کسی می‌شوی که هرگز مال تو نیست چه حسی دارد؟ جواب داد: مثل پریدن اختیاری از یک صخره است با یک طناب که دور کمرت بسته شده به سرعت سقوط میکنی در حالی که میدانی به زمین نمیخوری سقوط به قلبت هیجان میدهد و تا رسیدن به پوچی تو را بی حس میکند نمیخواهی بالا برگردی و نمیتوانی به پایین برسی من اسمش را میگذارم «ناامیدانه عاشق بودن»

‌ جز وصل تو دل به هر چه بستم توبه... - ابوسعید ابوالخیر @Sheerreno

اگه ازم بپرسن چندتا درسِ مهمی که توُ زندگی گرفتی چیه می‌گم: لیاقت رو نمی‌شه تزریق کرد. ذاتِ بَد رو نمی‌شه تغییر داد. چشمِ ناپاک هرگز مُطیع نمی‌شه. آدمِ نمک‌ نشناس هیچ‌وقت قدردان نمی‌شه. آدمِ بی اَصل و نسب رو نمی‌شه اَصیل کرد. دوست داشتنِ یک‌طرفه بی‌نتیجه‌ست.

این زندگی چرخ و فلکه؛ بالا جنبه داشته باش، پایین صبر…

‌ پولدار واقعی پولشو داد نمی‌زنه. درونگرای واقعی‌هم زیاد درباره درونگرا بودنش نمی‌گه. افسرده‌ واقعی انقدر سرش تو لاک خودشه که حوصله صحبت نداره، آدمِ موفق، انقد درگیر برنامه‌هاشه که وقت نداره دربارشون صحبت کنه، اونی لباس مارک میپوشه مدام راجبش پز نمیده. خلاصشو بگم، تظاهر به چیزی که نیستید نکنید، نه تنها جذابتون نمی‌کنه، بلکه عمیقا هم از چشم می‌ندازتتون . @captionissm

‏با پارتنر کم توجه کنار نیا عزیزِ من ‏تو لیاقتت اینه که یکی یه جوری دوستت داشته باشه که انگار بزرگترین بُرد زندگیشی ‏دختر پسر هم نداره

‏آدم با خستگیا و غصه های خودش می‌تونه کنار بیاد ولی با غم کسی که براش خیلی عزیزه نه.

خواب واقعا نجاته وقتی میخوابی ناراحت نیستی،عصبی نیستی ،غمگین نیستی. • مه‌سا • @captionissm

‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زاویه دید چیز عجیبیه، ‏وقتی از یکی بدت میاد، خوبیاشو نمی‌بینی، ‏وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمی‌بینی... @Sheerreno

همه ما در قفسی زندگی می‌کنیم که خودمان ساخته‌ایم. قفس‌هایی از ترس، از انتظارات، از قوانینی که هرگز نوشته نشده‌اند. من تمام عمرم تلاش کردم از این قفس فرار کنم، اما هر بار که فکر می‌کردم آزادم، دیدم که فقط قفس عوض کردم. اکنون می‌فهمم که آزادی واقعی نه در فرار است، بلکه در پذیرش است. باید قفس را بشناسم، باید بدانم کجا هستم، و بعد می‌توانم تصمیم بگیرم که بمانم یا بروم.

‌ من تو رو، تو روزهایی که خودت رو دوست نداری، اندازه دو نفر دوست دارم @captionissm

همه‌ی پسرا، تاکید میکنم همشون، عاشق شدن بلدن، وقت گذاشتن بلدن ناز کشیدن بلدن، سوپرایز کردن بلدن، خرج کردن بلدن، حتی جنگیدن رو هم بلدن، اما فقط برای اون کسی که اراده کنن، درگیر تغییر دادن پسرا نباشین، فقط ببین کی برات اراده میکنه تمام. @captionissm

خدايايه كاركن همه باهم بخنديم همه باهم بخريم همه باهم نو بپوشيم باهم بگردیم ، با هم پيشرفت كنيم كسى حسرت نخوره ، غصه نخوره كه چرا نداره و نتونست ، خدايا يه حال خوب براى هممون، شكرت🌱

I'd rather you not to care about me than pretending to . ترجیح میدم بهم اهمیت ندی تا بخوای وانمود کنی که اینکارو می‌کنی . @Zh
I'd rather you not to care about me than pretending to . ترجیح میدم بهم اهمیت ندی تا بخوای وانمود کنی که اینکارو می‌کنی . @Zhaarf

رابطه های موفق ؛ هیچ رازی ندارن پسر باعرضه س... دختر هم اصیل...

اگه رابطه ی پایدار میخواید از این جملات بیشتر استفاده کنید : ۱- من الان خیلی عصبانی شدم؛ میشه چندساعت دیگه صحبت کنیم؟ (هوش هیجانی بالا) ۲- ما باهم هستیم و کنارهم حلش میکنیم (نگرش هم‌تیمی) ۳- تو که میدونی من خیلی دوستت دارم، اما فلان مسئله آزارم میده (اطمینان‌ دادن در زمان اختلاف نظر) ۴- شاید بهتر بود فلان کار رو نمیکردم (مسئولیت‌پذیری) ۵- نهایت تلاشم رو میکنم که خودم رو جای تو بذارم و درکت کنم (همدلی) @DeIban

نذارید کسی که باورتون کرده، کسی که دوستون داره حس کنه اضافیه، حس کنه هر موقع دلتون خواست و بعد از همه کاراتون واسش وقت دارین نذارین فکر کنه همیشه ذهنتون درگیر آدما  و چیزای دیگس و آخر از همه دوسش دارین حواستون به کسایی که دوستون دارن باشه! چون اگه ی روز خسته شن و برن، دیگه ممکنه قلبی مثل قلب اونا پیدا نشه که واقعی و از تهِ دل شما دوست داشته باشه و نگرانتون باشه.

بهترین تعریف از خیانت... خیانت چیست؟ اگه با دوست، همکار، همکلاسی یا هر کس دیگه‌ای طوری حرف بزنی یا رفتار کنی، که اگه پارتنرت اونجا بود، اونجوری حرف نمیزدی!!! بدون که داری خیانت میکنی... @captionissm

نزار قبانی میگه هم می‌ترسم دوستت داشته باشم، اون‌وقت بری و درد بکشم. هم می‌ترسم دوستت نداشته باشم، که فرصت «عاشق تو بودن» از دستم میره و پشیمون می‌شم. حالا تو بگو! «کیف احبک بلا الم، و کیف لااحبک بلا ندم». چطور عاشقت باشم و درد نکشم، و چطور عاشقت نباشم و پشیمون نشم.. @DeIban