رویاے شاعرانهــ
کانالی مخصوص عشاق؛ پر از مطالب عاشقانه. و. دل نوشته وآهنگ عاشقانه و... لینگ گروه ادبی: @Beyadmanbashe
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام رویاے شاعرانهــ
کانال رویاے شاعرانهــ (@loyalme) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 15 847 مشترک است و جایگاه 5 416 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 20 673 را در منطقه إيران دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 15 847 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 1 708 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -52 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 1.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 0.76% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 171 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 120 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 1 است.
- علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, گاه, آدم, بخیر, چیز تمرکز دارد.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“کانالی مخصوص عشاق؛
پر از مطالب عاشقانه. و. دل نوشته وآهنگ عاشقانه و...
لینگ گروه ادبی:
@Beyadmanbashe”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کردهاند.
در حال بارگیری داده...
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 23 ژوئن | 0 | |||
| 22 ژوئن | 0 | |||
| 21 ژوئن | 0 | |||
| 20 ژوئن | 0 | |||
| 19 ژوئن | 0 | |||
| 18 ژوئن | 0 | |||
| 17 ژوئن | 0 | |||
| 16 ژوئن | 0 | |||
| 15 ژوئن | 0 | |||
| 14 ژوئن | 0 | |||
| 13 ژوئن | 0 | |||
| 12 ژوئن | 0 | |||
| 11 ژوئن | 0 | |||
| 10 ژوئن | 0 | |||
| 09 ژوئن | 0 | |||
| 08 ژوئن | 0 | |||
| 07 ژوئن | 0 | |||
| 06 ژوئن | 0 | |||
| 05 ژوئن | 0 | |||
| 04 ژوئن | 0 | |||
| 03 ژوئن | +5 001 | |||
| 02 ژوئن | 0 | |||
| 01 ژوئن | 0 |
| 2 | .
_🌹_چہ بی رحمانه گرم است
تابستان ِ آغوش تو❤️
وقتی
بہ اندازه ی بوسہ ای💋
خیره می شوم
بہ التماس ِ خفتہ در تمنای ِ چشم هایت ....😍😘
#شبت بخیر زندگی من 😍
🍃 @loyalme | 39 |
| 3 | 🌸الهی روزای ذهنتون
💫آفتابی باشه
🌸و شبای دلتون مهتابی
💫الهی غرورتون نشکنه
🌸و روحتون زخم نخوره
💫الهی زندگیتون
🌸پراز شادی باشه و
💫خم به ابروتون نیاد
شبتون بخیـر 💫✨
🍃 @loyalme | 32 |
| 4 | 🍃 @loyalme | 28 |
| 5 | خودتان باشید نه فتوکپی و رونوشتِ همدیگر !
خودتان را از روی دستِ دیگران ننویسید !
باور کنید چیزی که هستید ، بهترین حالتی است که می توانید باشید .
بعضی ها ، ساکتشان دلنشین است ، بعضی ها پرحرفشان .
بعضی ها ، باچشم و موی سیاه ، زیبا هستند ، بعضی ها با چشمان رنگی و موی بلوند !
بعضی ها ، با شیطنت دل می برند ، بعضی با نجابت ...
جذابیتِ هرکس منحصر به خودش است .
باورکنید رفتار و خصوصیاتِ تقلید شده و مصنوعی ، شخصیتتان را خراب می کند .
تا می توانید "خودتان" باشید ...
نرگس صرافیان طوفان
🍃 @loyalme | 27 |
| 6 | طوری بخند که حتی تقدیر شکستش را بپذیرد،
چنان عشق بورز که حتی تنفر راهش را بگیرد و برود،
و طوری خوب زندگی کن که حتی مرگ از تماشای زندگیت سیر نشود!
این زندگی نیست که می گذرد ما هستیم که رهگذریم
پس با هر طلوع و غروب لبخند بزن مهربان باش و محبت کن...
🍃 @loyalme | 60 |
| 7 | قشنگ ترین تعریفی که از تعهد خوندمـ این بود که: «اگه یه نفر رو قلبا و با تمامـ وجود دوست داشته باشی تعهد آسون ترین کاریه که میتونی داشته باشی چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد و هیچکس نمیتونه به اندازه ی اون زیبا و کامل باشه»
🍃 @loyalme | 61 |
| 8 | حتما کسی را در زندگی دوست بدارید، چیزی را حتی...
فرصت بسیار کم است، همین که چشم هامان را ببندیم و روی تخت دراز بکشیم، دیر یا زود خوابمان می برد و یک روز کمتر عاشق بوده ایم.
اما قرار هم نیست دلمان را خرج بیهوده کنیم
آدم ها گاهی از نگرانی گلدان آب نخورده سفر را دیر تر می روند...
دلبستگی آدم را بزرگ می کند...
حتما قرار نیست آدم به آدم عاشقی کند.
جمعه برای کسانی که دوست داشتن بلد نیستند، غمگین است...
صابر ابر
🍃 @loyalme | 57 |
| 9 | واسه رسیدن به رویاهات...
نیاز به «جایگزینی» داری!
اینفلوئنسر های فیک رو با شخصیت های تاثیر گذار جایگزین کن!
دوستای سمی رو با آدمای الهام بخش جایگزین کن!
غرغر رو با مسئولیت پذیری جایگزین کن!
فکروخیال رو با انجام دادن جایگزین کن!
تلویزیون دیدن رو با کتاب جایگزین کن!
به قول کریس نوشابه رو هم با آب جایگزین کن...
🍃 @loyalme | 68 |
| 10 | دعا کنیم برای همه اونایی که
یه درد گوشه قلبشون پنهونه ،
برای تمام مریض ها ،
برای تمام دل شکسته ها ،
برای تمام بی پناه ها ،
برای کسانیکه مشکلات
خسته شون کرده ...
برای تمام مردم سرزمینم و
برای رسیدن به فرداهای بهتر ....
🍃 @loyalme | 61 |
| 11 | 🍃 @loyalme | 54 |
| 12 | گاهی باید آرزوهات رو دستت بگیری،
غمهات رو بذاری روی شونههات
و تنهاییت رو به دندون بکشی و صدات در نیاد.
گاهی باید خودت رو به فراموشی بزنی
تا نفهمه که هنوزم داری بهش فکر میکنی...!
پویا جمشیدی
🍃 @loyalme | 55 |
| 13 | «از چشم افتادن» بهنظرم آخرین مرحلهست.
این آخرین مرحله، با دلخور بودن یا ناراحتی فرق داره.
این مرحلهی ناامید شدن از طرف مقابله.
مرحلهی رها کردن.
رها کردن آدمِ روبهرو،
بدون لحظهای ناراحتی و پشیمانی...
📝 پویان اوحدی
🍃 @loyalme | 45 |
| 14 | مینویسم برای تو که مرا با تمام خوبی
ها و بدی هایم خواستی...
زندگی من دو فصل دارد من قبل از تو، من بعد از تو فصلی که تو داخلش قدم میزنی...،
زیباترین، کامل ترین و ماندنی ترین و عاشقانه ترین فصل زندگیه منه....
از تو به خاطر بودنت، نگاهت، کلامت، رفتارت، درک و فهم ت، ممنونم.... (:
از زمانی که با من قدم به قدم شدی، لحظه ای احساس تنهایی و جدایی نکردم، کنارم بودی ... وقتی ترسیدم، وقتی لرزیدم، وقتی حالم خوب بوده، وقتی حالم بد بوده،
فقط چند دقیقه صحبت با تو کافیه که گیج و معلق شم و عاشق تر...
من کنار تو، همه چیزو به بهترین حالت، تجربه کردم...
اینو میدونم که جای من توی قلبت همیشگیه.
اینو بدون، که ابدِ منی
قلب، قلب من است. . . اما نبضش تویی جان جانااانم.
🍃 @loyalme | 46 |
| 15 | هزار بار هم که بگویی آدم نباید شادی اش را منوط به بودنِ آدم ها کند
هزار بار هم که بگویی وابسته بودن خوب نیست؛
که آدم خوب است رویِ پایِ منطقِ خودش بایستد
آخرش یک روز، لابلای کلافگی هایت به این نتیجه می رسی که یک نفر باید باشد!
یکی که به شوقِ حضورش، محکم تر قدم برداری و عمیق تر زندگی کنی ،
یکی که دلیلِ لبخندهایِ هر روز و هر شبِ تو باشد.
هزار بار هم که منطقی باشی و تا بالاترین پله های موفقیت هم که بروی؛
یک نفر باید باشد
یک نفر که انگیزه ی خوشبختی ات باشد.
نرگس صرافیان طوفان
🍃 @loyalme | 47 |
| 16 | همه ی ما یه نفرو داریم که عمیق ترین و دلی ترین حرف ها و غصه هامون رو فقط میتونیم به اون بگیم تا آروم شیم به قول محمود درویش:«بعضی حرف ها خلق شده اند که فقط یکبار و فقط به یک نفر زده شوند و بعد از آن دیگر هیچ معنایی ندارند..»
🍃 @loyalme | 74 |
| 17 | دلــم...را دوسـتدارم ،
وقتی برای تو تنگ میشود ...
وَ تــو ...
را دوسـتدارم ...
ڪه دلتنگــم میڪنی
🍃 @loyalme | 71 |
| 18 | 🍃 @loyalme | 61 |
| 19 | میخواهم تا ابد کنارم باشی
تا اگر اندوه زمین
روی شانههایم افتاد
به سمت تو کج شوم
زهرا الحجاج
🍃 @loyalme | 78 |
| 20 | 🍃 @loyalme | 83 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
