"تنهایی من و تو..."
رفتن به کانال در Telegram
😘بہ ڪانـاݪـ #تنهایی_من_و_تو خوش اومدین😘 💔بهترین تڪست های دل شکستہ💔 🌠عڪس نوشتہ هاے فاز غمگین🌠 💔ویس و آهنگای غـمگین💔 ایدی مدیر کانال ❤️ ❤️ 🎵🎶❤️🎵🎶 .•°``°•.¸.•°``°•. •.¸ ❤️ ¸.• °•.¸¸.•° ❤️ ❤️ 🎵🎶❤️🎵🎶
نمایش بیشتر763
مشترکین
+824 ساعت
+57 روز
+330 روز
آرشیو پست ها
- اگه گوش ندی نصف عمرتو از دست دادی قفلی امشبمون
@text_dep_ali🥺
»»ری اکشن فراموش نشه
هيچ كس نميتونه خونه تو رو بهم بريزه
مگر اينكه خودت بهش كليد داده باشي ؛
اينو هزار بار بخون!...
🌱🤞
ارزش خــــودتو بــــدون...
بــــدون چه زمــــانی به انـــدازه
کــــافی بـــودی،
بــــدون چه زمــــانی از افـــــرادی کــــه
شـــادیت رو خــــراب
می کنن کنـــــاره گیـــــری کنی...
رفیق اونه . . .
که با اینکه مجازیه . . .
ولی جوری برات سنگ صبوره . . .
و تو شرایط خوب و بد پشتت بوده . . .
که هیچکدوم از آدمای واقعی زندگیت . . .
به گردِ پاش هم نمیرسن..!
وقتی کسی نه دوستت داره نه بهت اهمیت میده نه توجه میکنه؛ لازم نیست تو همیشه مهربونیتو بهشون ثابت کنی، گاهی مثل خودشون باش!
خیلی قشنگه حتماً بخونید🪵🌿᭄::
میدونی موقع تولد وقتی خدا داشت بدرقمون میکرد چی گفت!!!!!!!؟؟؟؟؟
گفت: داری به دنیایی میری که غرورت را میشکنن و به احساس پاکت سیلی میزنن!!!!!!
نکنه ناراحت بشی....!!!!
من تو کوله پشتیت عشق گذاشتم....... تا ببخشی!!!!!!
خنده گذاشتم........ تا بخندی!!!!!!!
اشک گذاشتم........ تا گریه کنی!!!!!!!
و
مرررررررگ گذاشتم........ تا بدونی دنیا ارزش بدی کردن نداره!!!!!!
پس خوب باش و خوبی کن 🪵🌿
ولی من ته دلم،دلم میخواست یکی اینو بهم بگه :
هرچیزی که درون توست زیباست،
حتی تلاش های ناموفقت برای پنهان کردن غم هات.
بمب جدید رسید
کورد و ترکی
قفلی امشبمون
@text_dep_ali🥺
»»ری اکشن فراموش نشه««
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
