fa
Feedback
3imar سیمار

3imar سیمار

رفتن به کانال در Telegram

...

نمایش بیشتر
547
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+37 روز
+130 روز
آرشیو پست ها

... ظهور منجی #حبیب_رمضانخانی بعد از گذشت چند دهه از انقلاب، به روال عادی، با ته کشیدن هیجان و صبر انقلابی، مردم به درستی از مسئولان مطالبه بهبود اوضاع و آن پیشرفت‌های وعده‌های داده شده را خواستار شدند. جماعت تندرو، مدتی پاسخ را به بودن در شرایط حساس کنونی توجیه کردند! گذشت و مدتی بعد ناکارآمدی و بی‌عرضگی دولتمردان منتسب به اصلاح‌طلبان عامل عقب‌ماندگی اعلام شد و وعده آمدن خود و بهبود اوضاع را نوید دادند! گذشت و دولت آقای رییسی و حاکمیت یکدست بر سر کار شد و تمام این شعار و وعده‌ها پیاده شد، ولی اوضاع بدتر شد و اینبار تحریم‌ها عامل مشکلات معرفی و مقاومت در برابر آن را چاره کار دانستند! حال که از جبهه مقاومت تا مقاومت داخلی، به بن‌بست و این وضعیت ناگوار رسیده، همان گروه، با سواستفاده از علایق مذهبی، دنبال توجیه جدیدی برای این ناکارآمدی شده و با روایت سازی و تحریف، در حال جانمایی در سطح جامعه و افکار عمومی هستند؛ که چاره کار در ظهور منجی است که نشانه‌های آن در خارج، از دست رفتن سوریه و یمن و ... و در داخل آشفتگی و درگیر شدن در انواع بحران‌هاست که هر‌ چه شدت آن‌‌ها بیشتر، ظهور منجی نزدیک‌تر و حل مشکلات سریعتر انجام خواهد شد! با برجسته شدن این ادعا، چند سوال و نکته اما بی‌پاسخ می‌ماند: ۱. اگر درگیر شدن در اوج بحران‌ها و فروپاشیدگی داخلی، شرط ظهور منجی و خلاص شدن از مشکلات است، خوب این انتصابات و انتخابات برای انتخاب افراد کارآمد از برای چیست، وقتی قرار است فقط ناکارآمدی به کار آید؟ ۲. آیا این خود القای این انگاره نیست که مسئولان فعلی از قصد از میان ناکارآمدترین افراد انتخاب می‌شوند تا وضعیت کشور را به بدترین وضعیت و غیرقابل تحمل ترین حالت برسانند؟ ۳. اگر نارضایتی گسترده مردمی و نمود اوج فساد و بی اخلاقی در سطح جامعه، لازمه ظهور است، چرا در بحث حجاب و رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی خارجی که به اذعان شما دو بازو و بسترساز فساد اخلاقی در سطح جامعه هستند، اینهمه اصرار به جلوگیری از فساد آن‌ها با برخورد و فیلترینگ دارید؟

نیستی دکاموند @simar50 #آهنگ

هجران سینا سرلک @simar50 #تصنیف

Femme Like you Monaldin ft. Emma Peters @simar50 #آهنگ

Femme Like you (Speyanu Remix).mp34.03 MB

آهنگ "گمشده" با صدای مرجان تنظیم و پیانو نوازی: سعید برنا

... چشمان معیوب و افکار بسته #رحیم_قمیشی دوستم فیلتر شکن نداشت، به اجبار با اپلیکیشن‌های داخلی اموراتش را می‌گذراند. از قضا وقتی یک آگهی آنجا دید که وام صد میلیونی با بهره کم می‌تواند بگیرد، اقدام کرد. در یک عملیات پیچیده تمام موجودی کارت و دارایی‌ زیادی را در آنی باخت. رفته بود سراغ پلیس فتا، و گفته بود این که اپلیکیشن داخلی خودتان است، لطفاً دزد پول‌هایم را پیدا کنید، این آیدی‌اش، این هم آی‌پی‌اش. پلیس فتا به او خندیده بود. چه فکر کردی؟ چه کسی گفته اپ‌های داخلی امنیت دارند!؟ چند سال اینستا و تلگرام و واتساپ و گوگل و یوتیوب و ایکس و ویز و صدها اپ خارجی را بستید. چه نتیجه‌ای گرفتید؟ حاضرید به سیاست و عملکرد اشتباه خود اعتراف کنید؟! واتساپ تفاوتش با سایر اپ‌ها چیست؟ جز آنکه در آنجا نمی‌شود گروه‌های چند هزار نفره ساخت؟ بستن اینستا کار و کسب بیش از یک میلیون ایرانی را منهدم کرد! کسی پاسخگو هست چرا بسته شد، و چرا فرداها احتمالأ باز می‌شود؟ کسی از شما توجه می‌کند کودکان و نوجوان‌ها هم، به این کارهای عجیب و غریب شما می‌خندند؟ اسمش را گذاشته‌اید جلوگیری از فساد و ناامنی، شما که سرتاپای خودتان فساد است و ناامنی! چه کسی دولت‌ها را مجاز کرده تشخیص بدهند چه چیزی به صلاح مردم است و چه چیزی نیست! یک بار برای همیشه دولت‌ها باید تکلیف‌شان را با مردم روشن کنند. آنها برای رفاه مردم، برای امنیت مردم، برای خدمت به مردم، سر کار می‌آیند، یا برای کنترل آنها؟ آنها چه صلاحیتی برای چنین کار‌هایی دارند؟ واتساپ در این دو سال چه تغییری کرد که باز شد؟ دو سال تمام شرایط امنیتی بوده و گفتگوی آزاد مردم با هم، خطرناک بوده؟ شش سال است تمام تلگرام فساد است؟ در توئیتر فقط فساد ترویج می‌شود، فیلم‌های یوتیوب همه‌اش بدآموزی است؟ یا شما چشمانی معیوب و افکاری عقب‌مانده دارید. چرا یک بار باور نمی‌کنید در میان ملتی زندگی می‌کنید که فرهنگ‌شان با شما متفاوت است. شما تنها به تجاوز فکر می‌کنید مردم به پیشرفت. شما فکرتان بیمار است، مردم نیست. شما دنیا را سیاه می‌بینید، مردم سفید. شما آلودگی جزء لاینفک‌تان شده. مردم به فکر نجات زمین هستند. برداشتن فیلتر واتساپ، تا زمانی که روشن نشود کدام ذهن بیماری دستور داد آن بسته شود، چرا بسته شد، و چه تضمینی هست باز بسته نشود، هیچ دردی از مردم را دوا نمی‌کند. ما تازه متوجه شده‌ایم، چقدر فاصله است بین ما و قومی که مغزشان منجمد است و پوسیده. واتساپ را ببندید، گوگل پلی را دوباره مسدود کنید، هیچکس از این نمایش مضحک شما ذره‌ای خوشحال نشد. مشکل ما با باز کردن یک برنامه برطرف نمی‌شود. شما باید بپذیرید اشتباه کردید. باید بپذیرید به ما اهانت شده. بپذیرید حق نداشتید به دلخواهتان اینترنت را مسدود کنید. امروز برخورداری از اطلاعات آزاد جزء اولین اصول حقوق انسان‌هاست. و شما آن را درک نمی‌کنید.

شش سال است تمام تلگرام فساد است؟ در توئیتر فقط فساد ترویج می‌شود، فیلم‌های یوتیوب همه‌اش بدآموزی است؟ یا شما چشمانی معیوب و افکاری عقب‌مانده دارید. چرا یک بار باور نمی‌کنید در میان ملتی زندگی می‌کنید که فرهنگ‌شان با شما متفاوت است. شما تنها به تجاوز فکر می‌کنید مردم به پیشرفت. شما فکرتان بیمار است، مردم نیست. شما دنیا را سیاه می‌بینید، مردم سفید. شما آلودگی جزء لاینفک‌تان شده. مردم به فکر نجات زمین هستند. برداشتن فیلتر واتساپ، تا زمانی که روشن نشود کدام ذهن بیماری دستور داد آن بسته شود، چرا بسته شد، و چه تضمینی هست باز بسته نشود، هیچ دردی از مردم را دوا نمی‌کند. ما تازه متوجه شده‌ایم، چقدر فاصله است بین ما و قومی که مغزشان منجمد است و پوسیده. واتساپ را ببندید، گوگل پلی را دوباره مسدود کنید، هیچکس از این نمایش مضحک شما ذره‌ای خوشحال نشد. مشکل ما با باز کردن یک برنامه برطرف نمی‌شود. شما باید بپذیرید اشتباه کردید. باید بپذیرید به ما اهانت شده. بپذیرید حق نداشتید به دلخواهتان اینترنت را مسدود کنید. امروز برخورداری از اطلاعات آزاد جزء اولین اصول حقوق انسان‌هاست. و شما آن را درک نمی‌کنید.

واتساپ چرا بسته شد؟ چرا باز شد! ✍️ رحیم قمیشی دوستم فیلتر شکن نداشت، به اجبار با اپلیکیشن‌های داخلی اموراتش را می‌گذراند. از قضا وقتی یک آگهی آنجا دید که وام صد میلیونی با بهره کم می‌تواند بگیرد، اقدام کرد. در یک عملیات پیچیده تمام موجودی کارت و دارایی‌ زیادی را در آنی باخت. رفته بود سراغ پلیس فتا، و گفته بود این که اپلیکیشن داخلی خودتان است، لطفاً دزد پول‌هایم را پیدا کنید، این آیدی‌اش، این هم آی‌پی‌اش. پلیس فتا به او خندیده بود. چه فکر کردی؟ چه کسی گفته اپ‌های داخلی امنیت دارند!؟ چند سال اینستا و تلگرام و واتساپ و گوگل و یوتیوب و ایکس و ویز و صدها اپ خارجی را بستید. چه نتیجه‌ای گرفتید؟ حاضرید به سیاست و عملکرد اشتباه خود اعتراف کنید؟! واتساپ تفاوتش با سایر اپ‌ها چیست؟ جز آنکه در آنجا نمی‌شود گروه‌های چند هزار نفره ساخت؟ بستن اینستا کار و کسب بیش از یک میلیون ایرانی را منهدم کرد! کسی پاسخگو هست چرا بسته شد، و چرا فرداها احتمالأ باز می‌شود؟ کسی از شما توجه می‌کند کودکان و نوجوان‌ها هم، به این کارهای عجیب و غریب شما می‌خندند؟ اسمش را گذاشته‌اید جلوگیری از فساد و ناامنی، شما که سرتاپای خودتان فساد است و ناامنی! چه کسی دولت‌ها را مجاز کرده تشخیص بدهند چه چیزی به صلاح مردم است و چه چیزی نیست! یک بار برای همیشه دولت‌ها باید تکلیف‌شان را با مردم روشن کنند. آنها برای رفاه مردم، برای امنیت مردم، برای خدمت به مردم، سر کار می‌آیند، یا برای کنترل آنها؟ آنها چه صلاحیتی برای چنین کار‌هایی دارند؟ واتساپ در این دو سال چه تغییری کرد که باز شد؟ دو سال تمام شرایط امنیتی بوده و گفتگوی آزاد مردم با هم، خطرناک بوده؟ شش سال است تمام تلگرام فساد است؟ در توئیتر فقط فساد ترویج می‌شود، فیلم‌های یوتیوب همه‌اش بدآموزی است؟ یا شما چشمانی معیوب و افکاری عقب‌مانده دارید. چرا یک بار باور نمی‌کنید در میان ملتی زندگی می‌کنید که فرهنگ‌شان با شما متفاوت است. شما تنها به تجاوز فکر می‌کنید مردم به پیشرفت. شما فکرتان بیمار است، مردم نیست. شما دنیا را سیاه می‌بینید، مردم سفید. شما آلودگی جزء لاینفک‌تان شده. مردم به فکر نجات زمین هستند. برداشتن فیلتر واتساپ، تا زمانی که روشن نشود کدام ذهن بیماری دستور داد آن بسته شود، چرا بسته شد، و چه تضمینی هست باز بسته نشود، هیچ دردی از مردم را دوا نمی‌کند. ما تازه متوجه شده‌ایم، چقدر فاصله است بین ما و قومی که مغزشان منجمد است و پوسیده. واتساپ را ببندید، گوگل پلی را دوباره مسدود کنید، هیچکس از این نمایش مضحک شما ذره‌ای خوشحال نشد. مشکل ما با باز کردن یک برنامه برطرف نمی‌شود. شما باید بپذیرید اشتباه کردید. باید بپذیرید به ما اهانت شده. بپذیرید حق نداشتید به دلخواهتان اینترنت را مسدود کنید. امروز برخورداری از اطلاعات آزاد جزء اولین اصول حقوق انسان‌هاست. و شما آن را درک نمی‌کنید. واتساپ چرا بسته شد؟ چرا باز شد! ✍️ رحیم قمیشی دوستم فیلتر شکن نداشت، به اجبار با اپلیکیشن‌های داخلی اموراتش را می‌گذراند. از قضا وقتی یک آگهی آنجا دید که وام صد میلیونی با بهره کم می‌تواند بگیرد، اقدام کرد. در یک عملیات پیچیده تمام موجودی کارت و دارایی‌ زیادی را در آنی باخت. رفته بود سراغ پلیس فتا، و گفته بود این که اپلیکیشن داخلی خودتان است، لطفاً دزد پول‌هایم را پیدا کنید، این آیدی‌اش، این هم آی‌پی‌اش. پلیس فتا به او خندیده بود. چه فکر کردی؟ چه کسی گفته اپ‌های داخلی امنیت دارند!؟ چند سال اینستا و تلگرام و واتساپ و گوگل و یوتیوب و ایکس و ویز و صدها اپ خارجی را بستید. چه نتیجه‌ای گرفتید؟ حاضرید به سیاست و عملکرد اشتباه خود اعتراف کنید؟! واتساپ تفاوتش با سایر اپ‌ها چیست؟ جز آنکه در آنجا نمی‌شود گروه‌های چند هزار نفره ساخت؟ بستن اینستا کار و کسب بیش از یک میلیون ایرانی را منهدم کرد! کسی پاسخگو هست چرا بسته شد، و چرا فرداها احتمالأ باز می‌شود؟ کسی از شما توجه می‌کند کودکان و نوجوان‌ها هم، به این کارهای عجیب و غریب شما می‌خندند؟ اسمش را گذاشته‌اید جلوگیری از فساد و ناامنی، شما که سرتاپای خودتان فساد است و ناامنی! چه کسی دولت‌ها را مجاز کرده تشخیص بدهند چه چیزی به صلاح مردم است و چه چیزی نیست! یک بار برای همیشه دولت‌ها باید تکلیف‌شان را با مردم روشن کنند. آنها برای رفاه مردم، برای امنیت مردم، برای خدمت به مردم، سر کار می‌آیند، یا برای کنترل آنها؟ آنها چه صلاحیتی برای چنین کار‌هایی دارند؟ واتساپ در این دو سال چه تغییری کرد که باز شد؟ دو سال تمام شرایط امنیتی بوده و گفتگوی آزاد مردم با هم، خطرناک بوده؟

کسی، کسی را نمی‌بیند. خورشید خودش را برای ما آتش می‌زند امّا ما ماه را می‌نوازیم..! #نزار_قبانی @simar50 #خیال_خوش علیرضا قربانی

دل دیوانه محمدرضا شجریان @simar50 تنظیم : #سروش_کمالیان

آسمون آبی مهدی دارابی @simar50 #آهنگ

3imar سیمار - آمار و تحلیل کانال تلگرام @simar50