fa
Feedback
🎀 نبض زن 💕

🎀 نبض زن 💕

رفتن به کانال در Telegram

‌ ‌ تعرفه و شرایط‌ تبلیغات 😍 👇 ‌https://telegram.me/joinchat/DQ4I9UAY86aK65-fegabBQ ‌ کانال دوممون😍 @nabzemard ‌ ‌ 🔴🔴👇 اینستاگرام ما👇 🔴🔴 https://www.instagram.com/nabzezan ‌ ‌ غیر اخلاقی نداریم 🇮🇷 تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 ‌

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام 🎀 نبض زن 💕

کانال 🎀 نبض زن 💕 (@nabzezan) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 23 478 مشترک است و جایگاه 3 288 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 14 341 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 23 478 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -130 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.45% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.05% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 689 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 716 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 13 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند #رایگ, وام, جنس, ‌طلسم, جادو تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
‌ ‌ تعرفه و شرایط‌ تبلیغات 😍 👇 ‌https://telegram.me/joinchat/DQ4I9UAY86aK65-fegabBQ ‌ کانال دوممون😍 @nabzemard ‌ ‌ 🔴🔴👇 اینستاگرام ما👇 🔴🔴 https://www.instagram.com/nabzezan ‌ ‌ غیر اخلاقی نداریم 🇮🇷 تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 ‌

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

23 478
مشترکین
-124 ساعت
-267 روز
-13030 روز
آرشیو پست ها
همیشه تو رویاهام تصورم از عروسیم این شکلی بوده. شاید یک روز شاید هیچوقت. 🎀 @nabzezan 👸
همیشه تو رویاهام تصورم از عروسیم این شکلی بوده. شاید یک روز شاید هیچوقت. 🎀 @nabzezan 👸

با آنان ک ناامید‌ت کردن چه کردی؟ هیچ گذشتم انگار ک هرگز نبوده اند 🎀 @nabzezan 👸

در خانواده های ایرانی حفظ آبرو، همیشه مهم تر از حفظ سلامت روان بوده !!! در واقع ما برای برنده شدن در برابر مردم خودمونو میبازیم و تهش میشیم یه تعداد روانی آبرومند. 🎀 @nabzezan 👸

از یک سنی به بعد همین میشه که فروغ فرخزاد میگه: "در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمی‌گویم! سکوت و سکوت و سکوت... انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر! دیگر نه انرژی توضیح دادن دارمو نه حتی حوصله‌اش را..." 🎀 @nabzezan 👸

امروز June 12، روز جهانی دوست داشتنه 🎀 @nabzezan 👸
امروز June 12، روز جهانی دوست داشتنه 🎀 @nabzezan 👸

مردا پول رو برای خودشون نمیخوان، مردا تلاش میکنن پول در بیارن تا آدمایی که دوست دارن رو خوشحال کنن. 🎀 @nabzezan 👸
مردا پول رو برای خودشون نمیخوان، مردا تلاش میکنن پول در بیارن تا آدمایی که دوست دارن رو خوشحال کنن. 🎀 @nabzezan 👸

دخترا توجه و حس اولویت بودن رو بیشتر از هرچیزی دوست دارن، الکی دنبال چیزای دیگه برای نگه داشتنش نباش.. 🎀 @nabzezan 👸

⏺طبق تحقیقات جدید دو فرد باهوش نمیتونن عاشق همدیگه بشن و زندگی کنن، توی رابطه یه طرف باید احمق باشه. 🎀 @nabzezan 👸
⏺طبق تحقیقات جدید دو فرد باهوش نمیتونن عاشق همدیگه بشن و زندگی کنن، توی رابطه یه طرف باید احمق باشه. 🎀 @nabzezan 👸

⏺امروز 27 May، روزِ وقت گذروندن با آدم مورد علاقته 😞 🎀 @nabzezan 👸
امروز 27 May، روزِ وقت گذروندن با آدم مورد علاقته 😞 🎀 @nabzezan 👸

مجلس سوئد ازدواج فامیلی رو ممنوع کرد؛ طبق این مصوبه، از اول ژوئیه 2026 دیگه ازدواج بین بچه‌های "عمو، دایی، عمه و خاله" تو سوئ
مجلس سوئد ازدواج فامیلی رو ممنوع کرد؛ طبق این مصوبه، از اول ژوئیه 2026 دیگه ازدواج بین بچه‌های "عمو، دایی، عمه و خاله" تو سوئد ممنوعه. دلیلشم جلوگیری از خشونت‌های ناموسی، فشار خانوادگی و ازدواج‌های اجباری اعلام شده. 🎀 @nabzezan 👸

یه افسانه هست که میگه: اگه به کسی گل لیلیوم هدیه بدی، دیگه هیچوقت از هم جدا نمیشین..‌. 🎀 @nabzezan 👸
یه افسانه هست که میگه: اگه به کسی گل لیلیوم هدیه بدی، دیگه هیچوقت از هم جدا نمیشین..‌. 🎀 @nabzezan 👸

وقتی انسان مدت زيادى در بى ثباتى زندگی مى كند، كم كم ذهنش ياد مى گیرد به آينده اعتماد نكند. براى همين خيلى ها اين روزها ديگر برنامه ريزى نمى كنند. رويا نمى سازند. دل نمى بندند. 🎀 @nabzezan 👸

کاش می‌تونستم بغلش کنم، تو تنهاییاش، تو شلوغیا، تو روزای خوب و بدش، وقتی مستاصل بود بغلش می‌کردم، وقتی از ته دل می‌خندید و با شوق تو کوچه‌ خیابونا راه می‌رفت بدون اینکه خسته بشه بغلش می‌کردم، کاش میشد هرشب قبل از شروع شدن صداهای آزار دهنده‌ی افکارش بغلش می‌کردم، خودم رو می‌گم. 🎀 @nabzezan 👸

به عنوان یک زوج‌درمانگر، می‌تونم به تاکید و اطمینان بگم که هرگز یک مسئله، از دیدگاه دو نفری که داخل رابطه هستن "عینا مثلِ هم روایت نمی‌شه" و بخشی از اون خشمِ بالا اومده، برای سوء تعبیرهاییه که با یک گفتمان ساده و منطقی، وقتی هیجان کمی فروکش کرده، قابل حل شدنه.

و آدمی می‌تواند دوای آدمی باشد. 🎀 @nabzezan 👸

ما کسی رو به دست نمیاریم که کنترلش کنیم، محدودش کنیم و یا عذابش بدیم.. ما انتخاب میکنیم پرِ پرواز چه کسی باشیم تا کنار هم رشد کنیم، بزرگ بشیم و بالا بریم و به اهدافمون برسیم اسم رنج و عذاب دادن به هم رو عشق نذارید. دوست داشتن واقعی در توانمند کردن همدیگه و ایجاد احساس امنیت و آرامش و راحتی تعریف می‌شه :) 🎀 @nabzezan 👸

طلاق بگیرید فرار کنید مهاجرت کنید استعفا بدهید ضربه متقابل بزنید بجنگید نابود کنید ولی تحمل نکنید. تحمل دروازه جهنم است.‌.. 🎀 @nabzezan 👸

و آدمی می‌تواند دوای آدمی باشد. 🎀 @nabzezan 👸

‏«به او گفتم اندوه بر تو باد. که خانه‌های ما را به اندوه آکندی.» 🎭اژدهاک 👤بهرام بیضایی. 🎀 @nabzezan 👸

بخاطر داشته باش كه دركِ تو از جهان انعكاس سطح آگاهى توست. صبح بخیر 🌤️ 🎀 @nabzezan 👸