fa
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

رفتن به کانال در Telegram
3 501
مشترکین
-124 ساعت
-137 روز
-6830 روز
آرشیو پست ها
نمیدونی چه حالیه وقتی نباشی خالیه جات تهِ قلبم همیشه... @gitmit

. کمی تحمل کن... دردهایی را که هربار با سماجتِ بیشتری، قلبِ آرامشت را نشانه می گیرند، غصه هایی را که از در و دیوار می بارند، و مشکلاتی را که دست از سرِ آسایشت بر نمی دارند باور کن که اوضاع همیشه به یک منوال نمی مانَد، شاید امروز همان روزی که می خواستی نبود، و هیچ چیز، به گونه ای که تو انتظار داشتی پیش نرفت ولی روزهای خوب ، در راه اند... قوی باش و مصمم تر از قبل، برای حالِ خوب و آرزوهایت تلاش کن و فراموش نکن که خدا همیشه در اوجِ سختی و مشکلات از راه می رسد و برایت معجزه می کند... کمی تحمل کن همه چیز درست خواهد شد ❤️ @gitmit

‌ ‌گاهی تو به آسیب پذیریِ قرص جوشان می شوی و آدم ها با حرف ها و قضاوت هایشان مانندِ آب... نزدیکشان که می شوی، نابودت می کنند
‌ ‌گاهی تو به آسیب پذیریِ قرص جوشان می شوی و آدم ها با حرف ها و قضاوت هایشان مانندِ آب... نزدیکشان که می شوی، نابودت می کنند ! لازم است کمی دورتر بایستی و در سکوت، کارِ خودت را بکنی... که گاهی آرامشِ انسان، در همین ندیدن ها و نشنیدن هاست... @gitmit

دیگه قید چشاتو زدم... @gitmit

‌ ‌ ‌ ‌. ربطی به رفاقتمان نداشت...! هر دعوایی میکردیم و هر کدورتی بینمان پیش می آمد، حتی حرفهایی که گاهی منجر به کدورتِ دوستیمان میشد، از عمق رفاقتمان کم نمیکرد... همان جا درهمان زمان و روی همان زمینی که ایستاده بودیم فریاد میزدیم، جنگ میکردیم، و دستِ اخر محکم همدیگر را بغل میکردیم و با شوخی میگفتیم: فقط منم که برایت می مانم... خوب نبودنِ احوالِ مان را همان گوشه کنارها چال میکردیم روی خاکش فاتحه ای میخواندیم. حتی گاهی پیش می آمد تو دورهمی های دوستانه مان سربه سر همدیگر میگذاشتیم و نگاه های معنی دار میکردیم که یعنی تا اخرِ خطِ این اتفاق را دوتایی رد کردیم. ولی امان از وقت هایی که یکی از ما در جمع ها حضور نداشت. وکیل مدافعِ دیگری میشدیم و برای کسی که غایب بود و نمیتوانست از خودش دفاع کند تا آخرین نفس میجنگیدیم تا حرفمان را به کُرسی بنشانیم. مگر رفاقت همین نبود؟ حالِ خرابت را کسی بسازد که میتواند با یک حرف ویرانت کند؟ وقتی با او هستی دنیایی را به بهانه ی بودنش فراموش کنی وقتی نیست بهانه ای را برای در دنیایش بودن؟ @gitmit

بعضی از آدما، خاطرشون، یه جور عجیبی دوست داشتنیه گرم دلنشین و به یادموندنی، دقیقا مثل یه آهنگ قدیمی، كه وقتی به آخر می رسه، د
بعضی از آدما، خاطرشون، یه جور عجیبی دوست داشتنیه گرم دلنشین و به یادموندنی، دقیقا مثل یه آهنگ قدیمی، كه وقتی به آخر می رسه، دوباره می زنی عقب، تا از اول گوش کنی مث یه رفیق همیشگی... @gitmit

آهنگ #جدید مهدی جهانی بیا @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

ســــريال : هم گناه 🔺 قسمت : 6 ✅ کیفیت 1080 #هم_گناه @gitmit

ســــريال : هم گناه 🔺 قسمت : 6 ✅ کیفیت 480 #هم_گناه @gitmit

آهنگ #جدید علی یاسینی تبر @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 21 ✅ کیفیت 1080 #کرگدن @gitmit

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 21 ✅ کیفیت 480 #کرگدن @gitmit

سلام فیلم سینمایی عاشقانه ایرانی معرفی کنید باحال باشه @mamad905

آهنگ #جدید محسن یگانه خودخواه @gitmit