3 499
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-117 روز
-6430 روز
آرشیو پست ها
3 497
.
تا چشم بر هم بزنیم،
پاییز هم بساطش را جمع می کند و می رود؛
انگار اصلا با مهر نیامده بود
انگار آبانش با موهای رنگی از ما دل نبرده بود
انگار سرمایش با آتش آذر، بغل کردنی نشده بود!
تا پاییز فکر رفتن به سرش نزده،
کینه هایمان را به دست بارانش بسپاریم تا از دلمان بشوید غم هایمان را،
به دست باد بسپاریم تا از شاخه ی دلمان جدا کند.
زمستان که برسد دردهایمان یخ میبندند
لیز میخوریم زیر نگاه سنگین تنهایی
و آنوقت است که بغض و دلمان با هم می شکند.
پاییز را از دست ندهیم...
زمستان اگر فصل شکستن بغض ها باشد،
ایمان بیاوریم که پاییز فصل شکستن غصه هاست...
@gitmit
3 497
هر پاییز زنی عاشق می شود
زنی که لب هایش بویِ نارنج می دهد.
و صدایِ خش خشی از سمتش می آید.
زمین حوالیِ بودنش می گردد.
و هر روز دستِ دلتنگی هایش را،
درون جیب بارانی اش فرو می برد،
و آرام چکه می کند به روی خاک بی چتر،
سرما می نوشد و با سخاوت
صورتی ترین شالش را به بادِ پاییز می بخشد.
میشناسیش؟
@gitmit
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
