fa
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

رفتن به کانال در Telegram
3 501
مشترکین
-124 ساعت
-137 روز
-6830 روز
آرشیو پست ها
نفس تو که نیستی این هوا خفست... منو در بیار از این قفس دل من برا توعه و بس... @gitmit

. سال، تمام شد دارم فکر می کنم به روزهایی که رفت، به لحظاتی که خندیدم، لحظاتی که اشک ریختم، و تمامِ ثانیه هایی که کنارِ عزیزانم گذشت با سرعت ، مرور می کنم، اتفاقاتِ خوب و بدی را که برایم افتاد، آدم هایِ جدیدی را که وارد زندگی ام شدند، و آدم هایی را که از زندگی ام رفتند.. دیگر قرار است یک جمله ی یادش بخیر، قبل از خاطراتِ خوبِ امسالم بیاید... قرار است امسالم بشود پارسال... من تمام این روزها را زندگی کردم، خوب هایشان برایم امید بود، و بدهایشان برایم درس... میانِ همین روزها بود که یاد گرفتم؛ قوی تر باشم ، عاشق تر باشم، مهربان تر باشم... خدایا ؟! به مردمِ کشورم کمک کن، دستی به سر و گوشِ زندگیشان بکش، دردهایشان را درمان باش، و دلهایشان را از همیشه شادتر کن.. ای کاش سالِ جدید برایمان سالِ اتفاقاتِ خوب باشد... کاش بادهایِ بهار، همدلی و عشق را همه جا پخش کنند... و کاش ابرها، مهربانی بر سرِ این مردم ببارند، آنقدر که انسانیت ، جانی دوباره بگیرد... کاش سالِ پیشِ رو، بهترین سالِ زندگیمان شود... سالی که تنها اشکِ جاری از چشم ها، اشکِ شوق باشد... سالی که همگی خوشبخت باشیم... سالی که دلمان نیاید تمام شود..... @gitmit

روزگار همیشه بر یک قرار ‌نمیماند. روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده،
روزگار همیشه بر یک قرار ‌نمیماند. روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود، بهار می‌آید.. @gitmit

قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو... ❤️ @gitmit

. سرد یا گرم بودن هوا، بیشتر از اینکه به فصل ربط داشته باشد، به یک عضو بدن مربوط است "قلب" میشود توی سرمای زمستان، زیر برف هایی که سفید پوش کردند زمین را راه بروی، ولی همانجا، قلبت دلگرم بودنِ یک آشنا باشد... میشود توی چله ی تابستان، توی گرمای وسطِ مرداد ماه، توی قلبت از شنیدن یک حرف هایی، از به یاد آوردن یک کارهایی، شب چله به پا شود... میشود توی سوز اول پاییز، همانجا که صدای باد و صدای خش خش برگ گوشِ دلت را نوازش میدهد، حسی مثلِ وزش بادِ بهاری، همانقدر لطیف همانقدر خوش عطر و بو، ته دلت را، همانجا که خانه ی کسی است را قلقلک دهد... میشود توی نم نم باران بهاری، دلتنگی غروب های جمعه های پاییزی هجوم بیاورد به سرت،به قلب،به تنت و مثل بیدِ بلرزی به خودت... گرما و سرما فقط بستگی به یک چیز دارد همینجا،درست تویِ قلبت.... @gitmit

پزشک نیستی اما درمانِ دردم توئی دردِ چشمانم با نگاهِ تو دردِ استخوانم با آغوشِ تو دردِ دلم با دوستت دارم های تو تمام می شوند
پزشک نیستی اما درمانِ دردم توئی دردِ چشمانم با نگاهِ تو دردِ استخوانم با آغوشِ تو دردِ دلم با دوستت دارم های تو تمام می شوند جانم نسخه ام را بپیچ که بیمارم... @gitmit

آهنگ #جدید فرزاد فرخ دزدیدی قلبمو @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

ســــريال : هم گناه 🔺 قسمت : 4 ✅ کیفیت 1080 #هم_گناه @gitmit

ســــريال : هم گناه 🔺 قسمت : 4 ✅ کیفیت 480 #هم_گناه @gitmit

آهنگ #جدید رضا شیری کسی نمیدونه @gitmit

آهنگ #جدید فرزاد فرزین آتیش @gitmit

نمیشه تورو ادامه ندم صد سال دیگم، به همه میگم هنوز منو دوست داری... #گرشا_رضایی آخر دنیا #کلیپ @gitmit

آهنگ #جدید رامین بیباک هوادارِ توام @gitmit