آموزش رویت با شهریار مطلبی
رفتن به کانال در Telegram
من تو ۱۳ سال گذشته به بیش از ۱۵ هزار هنرجو کمک کردم که اجراییتر (تحت BIM) مدلسازی کنند. مشاوره تخصصی دورههای آموزشی با @SIP_SABERI درخواست از شما، آموزش رایگان از ما 💎 فعلا عضویت رایگان مشاهده آموزش ها از طريق سايت : www.isatis-bim.com
نمایش بیشتر7 190
مشترکین
+424 ساعت
+327 روز
+6430 روز
آرشیو پست ها
امروز سرچ کلمه "مهاجرت" نسبت به ۹۰ روز گذشته سقوط آزاد کرده.تو طول این مدت صبر کردم که سرچ بیاد پایین تا منطقی و فنی تر در مورد بهترین کشورهای که از سیستم بیم استفاده میکنن باهم گفتگو کنیم
یه نکته جالب
تو این نظر سنجی اینه که 70 شرکت ساختمانی گفتن که همکاری ما با شرکت های خارج از کشور به وسیله بیم ساده تر و بهتر شده ⚠️موردی که برای شرکت های داخلی ما شاید فوق العاده سخت باشه ولی برای شرکت های بزرگ آلمانی بازوی محرک صنعت ساختمان سازیشون شده ..
⁉️سوال؟؟
به نظرت چی باعث شده همکاری شرکتها در بیم آسونتر باشه؟؟
1⃣_فاز اول: تنظیم استاندارد ها و حل مسایل حقوقی تا سال 2017
2️⃣_فاز دوم: آزمون و خطا برای مدلسازی تحت بیم با سطح جزییات مختلف برای اریابی مشکلات تا سال 2020
3️⃣_فاز سوم: شروع بیم برای پروژه های جدید زیر ساختی و ساخت از سال 2020 به بعد
4️⃣_فاز چهارم:از 11 دی سال 1399 تا به الان (31 دسامبر 2020) بیم در تمام قراردادهای عمومی مربوط به پروژههای ساخت و زیر ساخت دولتی اجباری شده...
✳️هنوز نظر سنجی شرکت BauInfoConsult به طور کامل ارایه نشده ولی گفته شده که 150 شرکتی که باهاشون مصاحبه شده از فناوری بیم عموما راضی هستن چون معتقدن پروژه هاشون به لطف بیم راحت تر اجرا میشه.
بازار کار بیم در آلمان✈️
✅️وقتی نظرسنجی BauInfoConsult رو خوندم فقط به این فکر کردم که چقدر "دولت آلمان" برای گسترش بیم در کشورش نقش داشته؟؟ برای پیدا کردن همین سوال چند تا سرچ کردم ببینم دولت فدرال کجای داستان بیم قرار گرفته؟؟؟
🔴طبق اخرین آمار سال ۲۰۲۲ در کشور المان بیش از 70 درصد شرکتهای ساختمانی با فناوری بیم پروژه مدلسازی میکنن. نکته ای که در این امار برام جالب بود این بودکه 👈دولت آلمان با کمک شرکت های ساختمانی برای توسعه بیم یک سند چشم انداز منظم تری نسبت به بقیه ارایه کرده که در 4 فاز به طور خلاصه بهت میگم.پورشه، بنز، تویوتا، فورد، قبل از اینکه اسم شرکت باشن، اسم چند تا آدم معمولی بودن. نوابغی که کارشون رو از یه شرکت کوچیک شروع کردن و الان سالهاست که کارخونههای عظیمشون، موتور محرکهٔ اقتصاد کشورهاشون شدن. درست مثل استیو جابز، بیل گیتس و خیلیای دیگه.
افراد با استعداد، لوکوموتیو پیشرفت یک کشورن و بقیهٔ مردم واگنهایی هستن که توسط اونها کشیده میشن. کشوری پیشرفت میکنه که بدونه «از دست دادن استعدادها» فرق زیادی با «از دست دادن خاک» نداره.
حرف زیاده بماند. ولی اگه لوکوموتیوت یه پا داره و میخوای بری آلمان در جریان باش که جدیدترین نظر سنجیو در حوزه BIM شرکت Baulnfoconsult انجام داده که نتیجه اولیه رو برام ایمیل کردن . طوری که حوصله سر نره خلاصه مقاله رو طی چند روز میگم بهت
جلسه سیام توربو داینامو دیروز منتشر شد.
کلا قرار بود توربو داینامو ۴۰ ساعت بشه ولی تا جلسه ۳۰ بیش از ۳۱ ساعت ضبط شده و هنوز
.داینامو در سازه
.داینامو در تاسیسات
.داینامو برای احجام پارامتزیک
.داینامو عمومی
.پایتون
هنوز برای تدریس شروع نشده
#کامل_ترین_اموزش_داینامو
⭕️عزیزانی که طی این چند روز میخوان آموزش های مارا تهیه کنند در جریان باشید که لایسنس های آموزشهای ما از طریق پیامک ارسال میشه
الانم که سیستم ارسال پیامک رو قطع کردن جای هیچ نگرانی نیست چون میتونید لایسنس رو از پشتیبانی بگیرین.
@Isatis_Support
.
✅️ شروع تخفیف ۴۵ درصدی بیم فمیلی
برای اولین بار
👈فقط ۲۴ ساعت
لینک :https://b2n.ir/n21404
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
