fa
Feedback
✝ خانه امن ✝

✝ خانه امن ✝

رفتن به کانال در Telegram

اینجا با هم بیشتر از کلام یاد میگیریم

نمایش بیشتر
654
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
+430 روز
آرشیو پست ها
حقیقت انجیل این است: اگر امروز هنوز ایستاده‌ایم، نه به‌خاطر قوت ما، بلکه به‌خاطر وفاداری خدایی است که من و تو را در خود نگاه
حقیقت انجیل این است: اگر امروز هنوز ایستاده‌ایم، نه به‌خاطر قوت ما، بلکه به‌خاطر وفاداری خدایی است که من و تو را در خود نگاه داشته است. یکشنبه اعلام می‌کند: قبر خالی است و عیسی همچنان در وفاداری ثابت‌قدم است. او عظیم است و با عظمت خود ما را در خود نگاه داشته است. در افسسیان باب ۱ آیه ۱۱ پولس میفرماید: بخاطر آن فداکاری که مسیح در راه ما کرده است، ما برای خدا همچون هدیه‌ای شده‌ایم که مورد پسند اوست، زیرا نقشه عالی خدا از همان ابتدا این بود که ما را برگزیند تا از آن او گردیم، و چنانکه ملاحظه می‌کنیم، او این نقشه را تحقق بخشیده است. (ترجمه تفسیری)

photo content

یکشنبهٔ رستاخیز دوست عزیزم امروز «یکشنبهٔ رستاخیز» است. روزی که سکوت شکست و امید زنده شد. روزی که مرگ آخرین کلمه نبود. در انجیل متی، باب ۲۸ آیهٔ ۶ آمده است: «او اینجا نیست. چنان‌که خود او قبلاً گفته بود، برخیزانیده شده است.» قیام یعنی پایانِ ناامیدی. یعنی خدا حتی از عمق بسته‌ترین قبرها هم راه می‌گشاید. آنچه تمام‌شده به نظر می‌رسید، تازه آغاز شد. سنگی که مانع بود کنار رفت و زندگی دوباره جریان گرفت. این روز به ما یادآوری می‌کند که خدا فقط ترمیم نمی‌کند، بلکه از نو می‌آفریند. رستاخیز فقط یک رویداد تاریخی نیست. دعوتی است برای امروز. برای برخاستن از جاهایی که زمین‌گیر شده‌ای. برای باور اینکه شکست، آخرِ داستان نیست و تاریکی، مالکِ آینده نیست. زندگی تازه با سر و صدا نمی‌آید، اما واقعی و ماندگار است.  دوست عزیزم، اگر چیزی درونت خاموش شده یا امیدی کمرنگ شده، رستاخیز مسیح می‌گوید هنوز وقت هست. خدا قادر است از همان جایی که فکر می‌کنی پایان است، شروعی تازه بسازد. امروز را با این حقیقت آغاز کن که حیات بر مرگ پیروز شده و امید، زنده است. عید قیام بر شما مبارک 🙏🏻✝️

قیام مسیح مبارک

جمعه صلیب بر شما مبارک 🌸✝️🌸 این میخ‌ها نبودند که او را بر صلیب نگه داشتند… این محبت بود. محبتی که هر دل شکسته را دید، هر در
جمعه صلیب بر شما مبارک 🌸✝️🌸 این میخ‌ها نبودند که او را بر صلیب نگه داشتند… این محبت بود. محبتی که هر دل شکسته را دید، هر درد پنهان را شناخت، و هر گناه را… و با این حال مسیح روی صلیب جانش را برای نجات ما داد

مفهوم صلیب ۱: صلیب :به معنای عمیق عشق و محبت خدا به انسان ۲: صلیب :به معنی فروتنی و عزت افتخار ۳:صلیب :به معنی پیروزی قدرت نور بر موت و تاریکی ۴:صلیب: به معنی حقیقت و راستی ۵:صلیب: به معنی دو حکم اعظم خدا ۶:صلیب:،به معنی پیروی در نور ۷: صلیب :به معنی تسلیم و سرسپرده شدن در اراده کامل خدا ۸:صلیب: به معنی نهری از چشمه عدالت و صلح و آشتی و فیض و بخشش و نجات و رستگاری ابدی خدا نتیجه : «آنگاه جماعت را با شاگردان خود فرا خواند و به آنان گفت: «اگر کسی بخواهد مرا پیروی کند، باید خود را انکار کرده، صلیب خویش برگیرد و از پی من بیاید.» مَرقُس 8: 34 NMV صلیب امروز یاداور کار اعظیم خداوند زنده عیسی هست برای ما انجام داد او قدرت گناه بر صلیب در هم شکست تا امروز ما که به خداوند ایمان داریم در آزادی شناخت حقیقی او فخر و شادی کنیم .. عیسی خداوند متحمل تمامی درد رنج شد در اشعیا ۵۳می خوانیم بله او ما را احترام گذاشت در صورتی لایق این احترام فیض و ببخشش خدا نبوده ایم آن را به ارزانی هدیه بخشید تا در صلح و آشتی خدا زیست کنیم . عیسی خداوند تاج خاکستر را از سر ما برداشت و تاج حیات بخشید و ردای ماتم و شیون را برداشت و بجای آن ردای شادمانی را بر تن ما کرد.. عیسی خداوند هر ننگ و خفت و عریانی را بر صلیب پذیرفت تا ما امروز فرزندان خدا باشیم .. سوال اینجاست ؛آیا امروز ما در تمامی قسمتهای زندگی احترام عیسی خداوند و صلیب را نگاه میداریم ؟ برکت و فیض عیسی خداوند با روح شما باد ..🙏

‎⁨خُورشیدِ_حَق_تابیدِه،_رویِ_ایران1⁩.mp35.14 MB

گر تو شادی شادم، گر تو سبزی سبزم من به شیرینی تو فرهادم وطنم، ایرانم عید آن روز مبارک بادم که تو آزادی و من آبادم 🪻🍎🪴

نوروز مبارک به خانواده عزیز کلیسایی 🔥 در این آغاز نو، خداوندی را شکر می‌کنیم که در هر فصل از زندگی با ماست و در کلام خود وعد
نوروز مبارک به خانواده عزیز کلیسایی 🔥 در این آغاز نو، خداوندی را شکر می‌کنیم که در هر فصل از زندگی با ماست و در کلام خود وعده داده: فیض من تو را کافی است. باشد که سال جدید، زمانی باشد برای رشد عمیق‌تر در ایمان، اتحاد بیشتر در محبت، و تجربه تازه‌ای از حضور روح‌القدس در میان ما. دعا می‌کنم این بهار، جان‌های ما را تازه سازد و پر از نور، امید و محبت مسیح، جایی که هر دل خسته، آرامش و هر روح تشنه، حیات تازه بیابد. با آرزوی سالی سرشار از برکت، خدمت ثمربخش و شادی حقیقی در حضور خداوند 🌿

ایران... مثل آغوش مادر هست، ساکت، عمیق، پر از زندگی. سرزمینی که تاریخ، هنر و مهربانی در تار و پودشه.

حملات گسترده است از خانه ها برای حفظ امنیت خارج نشوید و خواهشن در صورت امکان بچه ها را به مدرسه نفرستید ایران بانو را در پناه مسیح اعلام میکنیم

برای حفاظت مردم ایران عزیزمون در دعا باشیم

وفاداری فقط یک کلمه زیبا نیست؛ یک انتخاب روزانه است. در دنیایی که همه چیز سریع تغییر می‌کند، وفادار ماندن به خدا، خانواده و ا
وفاداری فقط یک کلمه زیبا نیست؛ یک انتخاب روزانه است. در دنیایی که همه چیز سریع تغییر می‌کند، وفادار ماندن به خدا، خانواده و ارزش‌ها نشان‌دهنده قلبی است که محکم می‌ایستد. همان‌طور که در کتاب مقدس آمده است: «ثمرهٔ روح محبت، شادی، آرامش، صبر، مهربانی، نیکویی و وفاداری است.» (غلاطیان ۵:۲۲) امیدوارم همه ما کسانی باشیم که دیگران بتوانند واقعاً روی ما حساب کنند. ✨

[24] آیا نمی‌دانید که در میدان مسابقه، همه می‌دوند، امّا تنها یکی جایزه را می‌برد؟ پس شما چنان بدوید که ببرید. [25] هر که در مسابقات شرکت می‌جوید، در هر چیز، تن به انضباطی سخت می‌دهد. آنان چنین می‌کنند تا تاجی فانی به دست آورند؛ ولی ما چنین می‌کنیم تا تاجی غیرفانی به دست آوریم. [26] پس من این‌گونه می‌دوم، نه چون کسی که بی‌هدف است؛ و مشت می‌زنم، نه چون کسی که هوا را بزند؛ [27] بلکه تن خود را سختی می‌دهم و در بندگیِ خویش نگاهش می‌دارم، مبادا پس از موعظه به دیگران، خودْ مردود گردم. اول قرنتیان ٩ : ٢۴ - ٢٧

شفا زمانی آغاز می‌شود که رنج یک انسان در چشم انسان دیگری دیده شود. پس وقتی با فردی روبه‌رو می‌شوی که رنج کشیده است، نگاهت را ندزد. درد او را کوچک نکن. مقایسه نکن. تحلیل فوری ارائه نده. موعظه نکن. بایست. گوش بده. اجازه بده بغضش کلمه شود. عجله نکن که زخم را ببندی؛ اول بگذار روایت شکل بگیرد. کار تو این نیست که مشکل را فوراً حل کنی. کار تو این است که فضا بسازی تا او بتواند تجربه‌اش را نام‌گذاری کند. روایت یعنی اینکه او بتواند بگوید چه بر او گذشته، چه احساسی داشته و اکنون چه معنایی برایش دارد. تو باید امن باشی؛ امن یعنی بدون قضاوت، بدون قطع کردن، بدون ترس از احساسات شدید. وقتی درد به روایت تبدیل می‌شود، آشوب درونی شکل می‌گیرد. وقتی شکل می‌گیرد، قابل حمل می‌شود. و وقتی قابل حمل می‌شود، انسان فرو نمی‌پاشد. اگر سکوت تو از سر ترس باشد، او تنها می‌ماند. اگر نصیحت تو از سر اضطراب خودت باشد، روایتش خفه می‌شود. پس حضورت را تنظیم کن، نه حرف‌هایت را. این‌جا یک حقیقت سخت وجود دارد: بیشتر ما نمی‌خواهیم شاهد رنج باشیم، چون رنج دیگری اضطراب ما را فعال می‌کند. اما بلوغ انسانی یعنی تحمل همین ناراحتی. کنار شخص رنج دیده بمان. فرار نکن. اصلاحش نکن. تحملش کن. این همان جایی است که پیوند انسانی ساخته می‌شود؛ نه با کلمات درخشان، بلکه با ظرفیت تحمل.

photo content

photo content

برای حفاظت مردم کشورمان دعا کنیم ♥️😢✝️