fa
Feedback
کانال روستای بوانلو

کانال روستای بوانلو

رفتن به کانال در Telegram

بهشت شمال شرق خراسان شمالی ارتباط با مدیران کانال @Payamirib @erdelan44

نمایش بیشتر
2 086
مشترکین
+124 ساعت
+27 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
4_5985312101235690516.mp35.74 MB

دورهمی و شب مانی در دره ییلاقی عشایر بوانلو (خرامانگه )اردیبهشت ۱۴۰۱با حضور ۶۰ نفر از هم ولایتی های بزرگوار .جای عزیزان سبز و
+5
دورهمی و شب مانی در دره ییلاقی عشایر بوانلو (خرامانگه )اردیبهشت ۱۴۰۱با حضور ۶۰ نفر از هم ولایتی های بزرگوار .جای عزیزان سبز و خالی @buvanloo🌸🌺✌️✌️✌️

دورهمی و شب مانی در دره ییلاقی عشایر بوانلو (خرامانگه )اردیبهشت ۱۴۰۱با حضور ۶۰ نفر از هم ولایتی های بزرگوار .جای عزیزان سبز و
+5
دورهمی و شب مانی در دره ییلاقی عشایر بوانلو (خرامانگه )اردیبهشت ۱۴۰۱با حضور ۶۰ نفر از هم ولایتی های بزرگوار .جای عزیزان سبز و خالی

. . Helbest: Le xewnên me Helbestvan: Ismaîl Huseynpûr Idîtor: Hesen Belûçiyan

امیدواریم بصورت پیوسته و برنامه ریزی شده بین اهالی عشایری بوانلو این برنامه تا زمان حضور قانونی گله ها در منطقه بصورت روزانه و هر ساله تکرار شود. مطمعنا همه واقفیم یه مرتع اگر در فروردین و اوایل اردیبهشت استفاده نشه و دست نخورده باقی بماند تا اوایل خردا ماه. حجم آن 2-3 برابر خواهد شد(اونم در مناطق خوش آب و هوایی چون ریچان و خرمانگه و...) پس پاسداری در ابتدا امر مهمترین عامل خواهد بود.

حضور. روزانه در منطقه ییلاقی بوانلو امروز دوشنبه 1401/02/10 ( دره بردر) ارسالی فرزاد نادری

سیل امروز دوشنبه سری ناله @buvanloo
+1
سیل امروز دوشنبه سری ناله @buvanloo

Li rêzefîlmê mamosteyê gund; Dergistîya mamoste ji wî dipirse hûn ku dadwer bûn çima we dadwerî rizgar kir û bûn mamoste? Ew bersiv dide û dibêje: Dema ku li serlêdan û sûcdarên xwe ku dihatin hêla min kûr dinerîm min didît ku ew kes in ku yan hîn nebûne û yan jî hînbûna ku wan dîtiîye dirust nebûye û şaş e Bo wê min bi xwe re biryar daku Ji cihê ku pelê darê çê bikim divê reh û koka wê çê bikim. Birastî ku hewceya me çiqas bi mamosteyên zana pirtir e da dadwerên dadmend! Bo zarokên xwe serpêhatîyên ku wan ji xewa kûr hişyar dike bibêjin ne çîrokên ku wan li xewa kûr binoqîne Hişyarbûna wijdan û zanatîyê balkêştir ji xewa kûr e. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ در سريال معلم دهكده؛ نامزد معلم ازش ميپرسه شما كه قاضی بوديد چرا رها كرديد و معلم شديد؟ ايشون جواب ميدن: چون وقتی به مراجعينم و مجرمينی كه پيش من می آمدند دقيق می شدم می ديدم كه اونها كسانی هستند كه یا آموزش نديده اند و يا آموزشی که دیده اند درست نبوده و به خودم گفتم: به جای پرداختن به شاخ و برگ بايد به اصلاح ریشه بپردازیم. و ما چقدر به معلم دانا بیش از قاضی عادل نیازمندیم برای فرزندانمان قصه هایی بگوییم که بیدار شوند نه قصه هایی که به خواب فرو روند بیداری وجدان و خرد دلنشین تر از خواب است. #AMADEKIRIN_WERGÊ_DENG #EHMED_QUDSÎ @ehmed969 @HZKKL

معلم یعنی تلالو خورشید در بلور اندیشه ها معلم یعنی چیدن واژه ها در طبق تعالی معلم یعنی انکار نباید ها و به زنجیر کشیدن باید ها در بزرگراه آرزوها به یاد دارم هجی واژگان را وقتی بر زبان او می رقصید و من در قاب نگاهم ضبط میکردم. در خاطر دارم دفتر شیرازه دار مشق هایم را که مزین بود به آفرین های او یادم هست وقتی او تمام من بود و من عضوی از او چگونه با ناملایمات می جنگید و هرگز زیر بار زخم روزگار قد خم نکرد معلم! آاااااااااااای نشسته بر ایوان انسانیت دوستت دارم نه برای بهای تو که به بهانه جایگاه والای تو‌. آنگاه که تخته در انحصار تو بود و گچ، اسیر انگشتانت؛ من در آستانه در در تحیر بودم و تو با واژگان سحرآمیز خود هفت وادی را درنوردیدی و سیمرغ بالاترین سطح اخلاق را بر دستانم آویختی. هرگز در آیین دوستی ویرایش نشدی. هیچوقت در بازی اخلاق باختی نداشتی و هماره مدال آور همت و اراده بودی. گاهی در پیکار عقل و احساس، در بند دل بودم و گاه در گوشه ذهنم در محضر وجدانم. آنچه گفتی و نوشتی و سرودی، همه بود و شد. زیباترین غزل کلاس تو در نگاه تو تفسیر می شود و من در وزن آن نمی گویم. این روز نامکرر بهانه ای برای ابراز ارادتم بوده و باز هم صمیمانه این روز را تبریک عرض می کنم و امید که در مکتب آموزگارم هماره آموزنده باشم و سربلند. اجازه، روزتون مبارک ✍خوشنما @buvanloo🌸🌺🌼💐

دوستان خیریه اش کار درسته و به دور از ریا و تبلیغات و چوبکاری به بیش از هزار نفر نیازمند در سطح شیروان و خانلق خدمات متنوع می دهند. که توسط یه عده فرهنگی و فرهیختگان شهر بصورت خودجوش اداره می‌شود.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ظاهرا هر چه تجسس کردند فقط صورت ماه معلم رویت شد پس فعلا این روز رو جشن بگیرید😅☺️😊 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 ولی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما سروران پیشاپیش عید فطر رو خدمت تک تک شما بزرگواران تبریک عرض میکنم و به اطلاع میرسونم که همسفره طبق روال سالهای گذشته پذیرای دریافت کفاره و فطریه می باشد... لطفا همسفره رو به دوستان و فامیل هم معرفی بفرمائید.متشکرم🙏🙏🌹🌹 شماره حساب وملی کارت "اطعام مساکین همسفره" تقدیم میشود،لطفاپس ازواریز،اگه به جهت کفاره هست پی وی پیام بدین که به همین منظور هزینه شود باسپاس(راضیه عبدی) شماره حساب: 0218843418003 شماره کارت: 6037991858377025

☘️ ☘️☘️ شروع کارمان تخته‌ها سـیاه بود موهای ما هم سـیاه ! آرام‌ آرام تخته‌ها تغییر رنگ دادند که سیاهی چه دلگیر است ... سبز شدند و موهای ما هم جـو‌ گـنـدمی ... و در آخـر که تخته‌ها سفید شدند و وایت برد ! آن اندک مویی که مانده بود هم کاملاً سفید ... چه قرابتی داشت رنگ تخته با موهای معلًم . *به سلامتی همه‌ی معلمین شاغل و بـازنـشـسـته و ...*💐💐💐💐 *پیشاپیش این روز بر شما معلمین عزیز و فرهیخته مبارک باد ، همواره سلامت و شاد باشید* 🌹🌹🌸🌸🌺🌺🌼🌼💐💐 @buvanloo

زحمت کشان بی ادعا روز کارگر بر کلیه عزیزان مبارکباد @buvanloo🌸🌸🌺🌺
+4
زحمت کشان بی ادعا روز کارگر بر کلیه عزیزان مبارکباد @buvanloo🌸🌸🌺🌺

البته این مورد و اتفاق مختص همین یکبار و امروز نبوده است من خودم از اسفند 92 تا تیر 93 پنج ماه سرباز پاسگاه مرزی نامانلو بودم و در فروردین و اردیبهشت قبل حضور عشایر بوانلو طی بازدید ها مرزی از منطقه ریچان و صفر آقا و خرمانگه تا تخته بیه هر روز دو سه گله مربوط. روستاها قرچقه و قلعه حسن و بردر دیگر روستاها اطراف مشغول چرا مراتع در قرق ی بوانلو بودند که بعنوان افسر وظیفه اونموقع ها بیشتر از وظیفه قابلیت ها خودم متذکر میشدم و برخورد میکردم شاید کمی بازدارنده باشد و گاها تنهایی موتور پاسگاه رو برمی‌داشتم میرفتم... اما چیزی که هست این اتفاق مکررا از گذشته تا کنون بوده!!!! بهتره و پیشنهاد شخصیم اینه به محض کوچ منازل و اهالی از مراوه تپه اعضا حاضر در قرعه ییلاق ها هر گله یک اکیپ دو نفره معرفی کنند و روزانه از صبح الطلوع الی شب تا زمان حضور قانونی گله ها بوانلو در منطقه از چراگاها پاسداری کنند.

قابل توجه‌ مدیران کانال بوانلو لطفا در کانال اطلاع رسانی شود تا‌ عشایر محترم پیگیر باشند. امروز به دره ی بوانلو رفتیم که دو گ
+2
قابل توجه‌ مدیران کانال بوانلو لطفا در کانال اطلاع رسانی شود تا‌ عشایر محترم پیگیر باشند. امروز به دره ی بوانلو رفتیم که دو گله ی غریبه ( یکیش قلعه حسن بود) مشغول چرا در مراتع بوانلو بودند و محمد صادق شریفی چوپان یکی از گله ها بود . تذکر دادیم ولی باید اساسی پیگیر این مورد باشند تا عشایر محترم با توجه به کمبود بارندگی متضرر نشوند.

1627409624.mp34.79 MB

Hozan alîn oy felek