fa
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

رفتن به کانال در Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

نمایش بیشتر
7 174
مشترکین
-924 ساعت
-1057 روز
-55130 روز
آرشیو پست ها
از ۶ میلیون تونی که بابت لانچ تتر جایزه کامیونیتی در نظر گرفتن بیش از ۴ میلیون تون تا الان پخش شده! تموم شدن تون کوین های مجانی نزدیکه.. میدونید بعدش چی میشه دیگه :)؟

فصل جدید اپن لیگ ۶ روز دیگه شروع میشه و به واسطه اون شت کوین های تون قراره کمپین های تبلیغاتی بزارن با حمایت مالی و تبلیغاتی TON Foundation. اون موقع میتونید یکمی Free Money بگیرید. احساس من اینه این سیزن مثل Beta Season که توی مارچ شروع شد پر اثر خواهد بود و قراره پول زیادی پخش بشه. از الان میتونید پروژه های نوپا پتانسیل دار رو پیدا کنید و قبل از اینکه کسی بفهمه همچین پروژه ای وجود داره شما جوین بشید. نحوه پیدا کردن ایردراپ ها و پروژه های تازه کار تون کوین رو توی ویدیو «همه چیز درباره ایردراپ TON» کامل گفتم. — راستی اخیرا ممبر های جدید بهمون پیوستن :)‌ اگر جدید هستید خوش اومدید. هر سه شنبه شب ویدیو در کانال یوتیوب خواهیم داشت که در تلگرام میتونید به عنوان هفته آینده رای بدید. همینطور گروه تلگرامی @toncoinfa_chat گروه گفتگو متصل به این کانال هست.

برید روی لینک زیر https://t.me/trendingapps/292 روی Explore Clicker Apps بزنید کل مینی اپ های شبیه نات کوین رو یه جا ببینید! همونطوری که میبینید نات کوین٬ همستر و بلوم فعلا ۳ تا پروژه ای هستند که به صورت رسمی توسط کانال های متصل به TON Foundation دارن حمایت میشن. از همه کمتر فعلا Blum یوزر داره اما در حال رشده..

تون کوین $TON بالاترین قیمت خودشو شکوند و به 7.80 دلار رسید!

نات کوین هنوز ارزونه؟ یا دیگه دیره. https://www.youtube.com/watch?v=7X37mreIBaM

پاول دورف با ولت تلگرامش یوزر نیم @tate رو فرستاده به یه ولت. اون ولت یوزر @andrewtate هم خریده. خود Andrew هست یا کیکه؟ لینک
پاول دورف با ولت تلگرامش یوزر نیم @tate رو فرستاده به یه ولت. اون ولت یوزر @andrewtate هم خریده. خود Andrew هست یا کیکه؟ لینک تراکنش از ولت پاول دورف: https://tonviewer.com/transaction/d8eddf7ea95353777a3999feafa8026e082d7aea07f73c53418c190578205f67

ظاهرا این پروژه بیشتر از 5 نفر اجازه نمیده ریفرال بدید و بعد از یه مدت دوباره باز میکنه ریفرالتون رو . دقیقا مثل بلواسکای و کلاب هاوس. روش تست شده برای ریفرال مارکتینگ :)

بیت دوباره 70 🚶‍♂️

BLUM به 10 میلیون یوزر رسید. یکی از پروژه هایی که داره متفاوت نسبتا کار میکنه و داره "کار" میکنه. موسسین این پروژه از مدیران اسبق صرافی بایننس هستند. در نتیجه فاندمنتال خوبی داره و هنوز گندش مثل TapSwap و Hamster در نیومده. https://t.me/BlumCryptoBot/app?startapp=ref_5Jssdm7ayL

نات کوین تو لیست توکن ها با بیشترین نرخ بازگشت سرمایه گذاری (Return On Investment) در ماه می قرار گرفته.

Repost from Web3Key
📈​​Best Performing Token Sales of May by Current ROI Donato Creator Token 76.41x TARS Protocol 14.87x Lifeform 8.71x Spectra
📈​​Best Performing Token Sales of May by Current ROI Donato Creator Token 76.41x TARS Protocol 14.87x Lifeform 8.71x Spectral 6.52x Skillful AI 5.84x Clashub 3.67x MON Protocol 2.57x Saakuru 2.24x 💎Notcoin 2.22x Common Wealth 2.14x
A Key to Web3 🔑
Https://T.me/Web3Key_ENG

اون شت پامپی که قبل ریزش بیت کوین معمولا اتفاق میافته این شت پامپ نیست که رو نات کوینه و این فرق داره.

امشب ساعت 9 و پنجشنبه ساعت 9 ویدیو خواهیم داشت. بچه ها کانال یوتیوب رو ساب کنید و حمایت کنید همین روند انتشارو ادامه بدیم: https://www.youtube.com/@ehsan_ton?sub_confirmation=1

چند درصد نات کوین سود کردید و سودتونو گرفتید هنوز یا نه؟ 😀

پیام صوتی03:49

نات کوین 0.024 دلار و این پیام رو یادتون نره بخونید..

مارکت کپ نات کوین ۲ میلیارد دلار و حجم روزانه ۲ میلیارد دلار 🙂 داره یواش یواش یه بخشی از سیو سود توی نات کوین وارد تون میشه..

کانال های نزدیک به TON Foundation دارن ربات همستر رو پرموت میکنن.. زیر نظر داشته باشیدش. ممکنه اتفاقا شبیه نات کوین بیافته براش 🚀

$NOT = $0.0194 🚀 $TON = $6.35

^^^ مهم ^^^