fa
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

رفتن به کانال در Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

نمایش بیشتر
7 164
مشترکین
-724 ساعت
-957 روز
-55330 روز
آرشیو پست ها
یه نکته دیگه اینجا میبینید و اونم اینکه حجم معامله تون کوین خیلی پایینه به نسبت رنکینگش. قبلا بارها و بارها گفتم تا توی بایننس لیست نشه این قیمت ها، غیر واقعیه چون حجم بازار نداره و راحت قیمت جابجا میشه. بعد از لیست شدن تو بایننس تازه سرمایه گذار های اولیه جدید وارد تون کوین میشن و صد ها میلیون دلار وارد بازار میکنند و اونجا هست روند صعودی جدید شروع میشه و شاید تا 50 دلار (حتی هیجانی تا 80-90 یا 100) بریم. مسیر مستقیم نخواهد بود و بالا و پایین خواهد داشت و تنها پیش نیازی که این مسیر داره صعودی بودن بازار کریپتو هست که تا الان نشانه ای از تموم شدن بول ران وجود نداره. هر قیمت پایین فرصت خرید و ورود برای افرادی هست که Skeptic موندن و وارد اکوسیستم تون نشدند. ریسک خودتونو در نظر بگیرید ورود به صورت پله ای باشه و STAY SAFU.

تون کوین از دوج کوین پیشی گرفت. 😂 اصلا به نظر شما قابل مقایسه با دوج هست که الان تازه مارکت کپ اش از دوج کوین بیشتر شده ؟ 😂
تون کوین از دوج کوین پیشی گرفت. 😂 اصلا به نظر شما قابل مقایسه با دوج هست که الان تازه مارکت کپ اش از دوج کوین بیشتر شده ؟ 😂😂😂

TON $7.16 🚀

یکی از مسائل فعلی دلار هست. دلار قیمت فعلیش غیر واقعی و گران است. کسانی که ریال در دست دارن تبدیلش به دلار خودش باعث ضرر 5-10 درصدی در حال حاضر میشه. و اگر من بودم الان دلار نمیخریدم!

به غیر از تون کوین خیلی از آلت کوین های دیگه ریزش زیادی کردن مثل $CAKE اما یه جوری احساس میکنم بازی روی DEX ها تموم شده اما باز هم به نسبت All Time High اش قیمت فعلی اش خیلی پایینه و شاید یه تلاش ریزی بزنه برای زدن ATH که در اون صورت رشد 7-8 برابری ممکنه داشته باشه. بد نیست مقدار کمی توی سبدتون باشه.

واضحا بهانه جنگ، بهانه ای برای دامپ بیت کوین بوده و ما بیشتر از بقیه میتونیم این "بهانه" بودن رو درک کنیم. الان زمان، زمان فروش نیست. زمان خرید هست برای کسانی که ریسک پذیری بالایی دارند. ورود پله ای که قبلا هم گفتم خیلی توی کاهش ریسکتون کمک میکنه و جدی بگیریدش. اگر بیت کوین هم رشدش ادامه پیدا نکنه یه آلت سیزن درست حسابی خواهیم داشت و به نظر من تون کوین لیدر خواهد بود.

من واقعا احساس میکنم که زیادی بی خیالم نسبت به اخبار پیرامون جنگ، اما نظر به دور از احساسم اینه که رسانه ها خیلی دارن اخبار رو Amplify میکنن و بیشتر به پروژه رسانه ای میخوره تا اتفاق واقعی و امیدوارم نظرم درست باشه.

یه جوری پمپ بنزینا صف هست که انگار واقعا قراره جنگ شه.

همه آلت کوینا نابود شدن نابود.

درباره نات کوین Skeptic نباشید

تحلیل تکنیکال تون کوین در صورت ادامه اصلاح بیت کوین این سناریو محتمله برای همین به کسانی که تا الان وارد تون کوین نشدن ورود مرحله ای رو پیشنهاد میکنم که ریسکشون کمتر بشه.

Repost from Crypto Coiner
#TON
#TON

سال ۲۰۱۷.. چقد بازار عوض شده.. چقد من عوض شدم 😂

میدونستید از همه فوق العادگی تون کوین تلگرام فقط ۱۰٪ سهم داره :)

میدونید چرا وقتی همه آلت کوین ها وضعیتشون داغونه تون کوین آخ نگفته؟ به خاطر مهندسی قیمت. ۳-۴ ماه عده ای از سرمایه گذارا منتظرن اصلاح بده وارد شن. هنوز از این عده، بخشی منتظرن. خیلیا منتظرن تکلیف بیت مشخص شه وارد شن، خیلیا منتظرن سخنرانی پاول رو ببینن. بیش از ۲/۳ circulating supply تون کوین لاک هست اونیم که لاک نیست تو ولت بازیگر اصلیای تون کوین هست که قبلا گفتم اینا هنوز سودی نکردن که بخان خارج شن. تون کوین تو لیگ اتریوم هم نیست حتی، پلن تیم زدن وی چت هست. در مورد داستان تون کوین با ویچت بعدا صحبت میکنم.

همه اونایی که از قدیم تو بازار کریپتو بودن میدونن تون کوین با بقیه پروژه ها فرق و یه چیز فوق العادست. مخصوصا اونایی که یوزر و فن تلگرامم هستند. هیچ پروژه ای تو بازار کریپتو ۱ میلیارد یوزر اماده که منتظر اپلیکیشن باشن نداره. هیچ پروژه ای تو بازار کریپتو NFT هاش انقد کاربردی نیستند. هیچ پروژه ای انقد همه چیز رو با هم نداره. من حدود ۲۰٪ از سرمایه گذاریمو خود اپلیکیشن های داخل اکوسیستم گذاشتم. دامین، شماره، NFT و ارز dAPP ها. تلگرام و تون کوین قراره بشه نقطه شروع خیلی از پروژه های جدید و ایده های خفن که هنوز ساخته نشدن! یه عده میگن تون کوین اسکمه در صورتی که برعکس تون کوین پروژه ایه که کریپتو رو قراره legitimate تر و کاربردی تر بکنه.

TONBTC رو مستحضر هستید دیگه؟
TONBTC رو مستحضر هستید دیگه؟

تا الان بهونه این بود که اصلاح بده وارد میشیم. خب بفرمایید اینم اصلاح 😁

پله اول رو کسایی که تون از قبل ندارن میتونن الان وارد شن حوالی ۶ دلار.

$TON vs. $AVAX
$TON vs. $AVAX