fa
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

رفتن به کانال در Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

نمایش بیشتر
7 180
مشترکین
-1224 ساعت
-1087 روز
-54730 روز
آرشیو پست ها
😊

قیمت رمزارز های روی تون کوین: - تون کوین: کمترین قیمت از مارچ ۲۰۲۴ - نات کوین: کمترین قیمت پس از عرضه - میجور: کمتر از نسبت عرضه ( به ازای هر ۰.۲۵ دلار خرج ۱ میجور ایردراپ داده شده)

به نظر من در بازار های مالی به ترتیب سود ها به این شکل تقسیم میشه: ۱. صاحبین سرمایه سنگین و ایجاد کننده های موج ها ۲. صاحبین پلت فرم ها و سرویس دهنده ها ۳. هولدر ها ۴. تریدر ها

اخیرا جایزه TON که روی پلت فرم های دیفای روی جفت ارز های tsTON/USDT و TON/USDT میدادن هم صفر شده که در ۸ ماهه گذشته وجود داشته و رفته رفته کم شده.عرضه تون کوین از الان تا اواخر سال ۲۰۲۵ فقط میزان جوایز Staking هست. بعد از ایردراپ آخر سال هم ٬ اپن لیگ فعلا تمدید نشده. باید ببینیم پلن برای فصل جدید اپن لیگ چه خواهد بود!

فکر میکنم اون ۱۴ میلیون توی اون ولت همین ۱۴ میلیون TON ای هست که اخیرا وارد TON Stakers شده. 🤔
فکر میکنم اون ۱۴ میلیون توی اون ولت همین ۱۴ میلیون TON ای هست که اخیرا وارد TON Stakers شده. 🤔

حدود ۶ میلیون دلار از یه ولت که شایعه شده برای رییس جدید TON Foundation هست به صرافی (احتمالا برای فروش) منتقل شده. ولت اصلی که به این ولت تراکنش داشته چیزی حدوده ۱۳ میلیون تون کوین در پلت فرم TONStakers داره و فقط بخشی از سرمایه خودشو فروخته. اما با توجه به اینکه بازار تون کوین وضعیت خوبی رو نداره٬‌اینکار تعجب آوره. قبل تر ها بعد از اینکه رییس TON Foundation عوض شد رسما اعلام کردن که میخوان وارد بازار امریکا بشن.

البته که Roxman اعداد رند رو دوست داشته و پول پاشی کرده براشون
البته که Roxman اعداد رند رو دوست داشته و پول پاشی کرده براشون

یعنی این پروژه ها یه کاری میکنن از نفروختن اینا پشیمون بشیم 😁️️️️️️

اگر واقعا اتفاق بیافته خبر خوبیه. کمپین قبلیشون برای تون کوین همین حوالی مارچ و آپریل پارسال بود. امسال هم محتمل هست که همین حوالی کمپین برن. این KTON هم که قراره فوریه معرفی بشه.

هر کی میخواد مینی اپ بزنه باید بر بستر تون بزنه.$TON :)
هر کی میخواد مینی اپ بزنه باید بر بستر تون بزنه.$TON :)

به زودی امکان ست کردن NFT به عنوان تصویر پروفایل در تلگرام فراهم میشه

توی دادگاه فرانسه پاول گفته که تلگرام ۲ میلیارد دلار بدهی داره. اگرچه سال ۲۰۲۴ سال سودآوری بوده!

TRUMP توی بایننس لیست شد. https://binance.com/en/trade/TRUMP_USDT

تصور کنید بگن که اکانت توییتر ترامپ هک شده بوده :))

SOL Season

انقدری پولی توی بازار نیست که انقد ایردراپ باشه. ایردراپ های جدید همه حقه هست و در واقع پولی به کاربرا داده نمیشه تا به امید اینکه تون وارد بازار امریکا بشه و پول جدیدی بیاد و پروژه های خوب 🙂

قیمت کف 2.3 TON هست الان به ازای هر NFT. https://getgems.io/lostdogs?filter=%7B%22saleType%22%3A%22fix_price%22%7D
قیمت کف 2.3 TON هست الان به ازای هر NFT. https://getgems.io/lostdogs?filter=%7B%22saleType%22%3A%22fix_price%22%7D

photo content

اگر سرمایتون زیر ۵۰۰ دلار هست. NFT های لاست داگز رو از getgems تهیه کنید تا شامل ایردراپ $WOOF بشید.