کال گراف
رفتن به کانال در Telegram
دلنگاره های یک گرافیستِ "نرسیده" وبلاگ: http://kaalgraph.ir/ ارتباط با من: @ebnesaeed
نمایش بیشتر2 388
مشترکین
+124 ساعت
+157 روز
+2130 روز
آرشیو پست ها
2 388
Repost from تا کوچ
این چهار دقیقه را به روح مجروح خودتان هدیه دهید. نگذرید. بگذارید این صدای زخمی، این پنجهٔ هنرمندانه بر تن خستهٔ گیتار، این کلمات سوزان که مثل گدازههای نرم از دهان این آزادمرد بیرون میریزند، روحتان را در آغوش بکشند. بشنوید تا جملهٔ آخر، تا کلمهٔ آخر. قسم میخورم برمیگردید همینجا و تشکر میکنید که نغمهای برای التیام اندوه این روزهایمان معرفی کردم.
من هم بعدش، دربارهٔ همان کلمهٔ آخر، چیزی را با شما شریک میشوم.
2 388
Repost from N/a
⬇️🇪🇬
اثر جديد امير عيد ، از گروه كايرو كى Cairo kee، گروه موسيقى مصرى با عنوان تلك القضيه … درباره وقايع غزه ،
يك شعر با محتواى هوشمندانه و كاملا ضد امپرياليستى و در نقد سياست هاى جهان غرب كه با ملودى همنشينى بسيار درستى دارند ، وقفه ها و سكوت ها به جا ، اوج و فرودها متناسب با معنا
زبان بدن درست خواننده و يك اجراى زنده فوق العاده عالى و بدون نقص و با تسلط به ريتم و اهنگ تو سط امير عيد
كه قالب و گونه ى موسيقيايى راك را براى ارائه محتوا به خدمت خود دراورده است .
————————————————-
@ amir.eid
#غزه_الان #غزه_تحت_القصف #غزه_تنتصر #قاهره #كايروكي #اميرعيد #راك
#softrock #music #arabicmusic #gaza
2 388
منتقم نام توست
نامی که طومار ظالمان و جنایتکاران عالم با آن پیچیده خواهد شد.
سربازان و سرداران مهدی(عج) با عروجشان روح تازهای در کالبد مقاومت میدمند و روز انتقام نهایی را نزدیکتر میکنند...
#شهید_حاج_قاسم_سلیمانی
#شهید_سید_رضی_موسوی
پوستر تولید شده در رویداد شهیدالقدس - کرمان
2 388
فاطمیهست
و این آتش بر خانهی زهرا
همان است که دیدی
کربلا، بر تن هر خیمه نشسته
همان شعله که امروز،
مشعلی گشته به دستِ
سمبل جنگ و شرارت
نامش آزادی و تمثیل اسارت
آتشافروزی این دوزخیان، شیوهی نمرود
انس دارند، شیاطین، همه با آتش و با دود
جِبت و طاغوت زمانند، هویدا
هُبَل و لات و مناتند، نمایان
در پیِ کشتن نورند و نجابت
قتل غیرت، هدف لشگر شیطان
جمع کودککش و هاران جهان، جمع
در دل قدس،
به خونخواهی از این حرمله، بر پا شده طوفان
لشگر فاطمیان، زینبیان، حیدریانند، خروشان
بخشی از شعر قاسم صرافان برای موزیک مجال برای فاطمیه
2 388
دخترای قشنگ فلسطینیم... پسرای عزیز مجاهدم... مبادا فکر کنید خون بچههای ما رنگین تر از شما ست. درد پدر و مادراتون درد ماست.
هر وقت بچههامون رو میبینیم یاد داغ پدر و مادر شما میفتیم.
درسته هر ده دقیقه یکی از شما با جور ظالم ترین ظالمان زمانه تا بهشت پر میکشه ولی هیچوقت برای ما عدد نمیشین. تک تک شما عزیز دل یه خانواده بودین. شما بچههای خود ما هستین. حتی عزیزتر🥺
لعنت به مرزهای جغرافیایی که ما رو از شما جدا کرد.
لعنت به دنیایی که نمیذاره تو خط مقدم کنار شما باشیم و پیشمرگتون بشیم.
لعنت به خیالی که با دیدن مصیبت شما هنوز آسوده باشه.
خوش بحال شما که در حال جهادید و بدا به حال ما که کاری جز دعا نداریم.
انشاءالله روزی بیاد که در رکاب حضرت صاحب الزمان یا برای مقدمه سازی ظهورش خانوادگی فدا بشیم...
بأبی أنت و أمی و نفسی أهلی و مالی و اسرتی...
بازسازی صحنه شهادت پنج نازدانه فلسطینی برای بیدار کردن وجدانهای خواب...
2 388
Repost from اخبار رهبر شهید انقلاب 🇮🇷
🎨 پوستر جدید Khamenei.ir از بیانات امروز رهبر انقلاب
📢 شریک جرم قطعی
✏️ حضرت آیتالله خامنهای، صبح امروز: آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران صهیونیست است؛ در این جنایت، دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران و زنها داخل شده و آلوده است؛ در واقع او دارد به یک نحوی مدیریت میکند این جنایتی را که در غزه دارد انجام میگیرد.آمریکاست که دارد مدیریت میکند. ۱۴۰۲/۸/۳
📥 نسخه قابل چاپ👇
2 388
آیت الله جاودان فرمودن این روزها به دنبال این بودم که افرادی را جمع کنم و درخواست کنم که أَمَّنْ یجِیبُ بخوانند.
اگر برای مردم غزه، ۱۰ هزار أَمَّنْ یجِیبُ برای این مردم خوانده شود، کارگشا خواهد بود...
2 388
توی این شرایطی که کار خاصی جز اظهار زبانی و نفرت قلبی و تحمل غم عمیق نشسته به دل ازمون برنمیاد برای کمک به مظلوم و ایستادن در برابر ظلم،
الحمدلله راهی هست که بتونیم کمکی برسونیم.
یک عمر گفتیم: بنفسی انت و اهلی و مالی
حالا شاید یکم، فقط یکم بتونیم آخریش رو
اثبات کنیم. حداقلشه در برابر فدا کردن خانواده و...
https://www.leader.ir/fa/monies
تو سایت رهبری برید و در بخش وجوهات شرعی، دکمه انتخاب وجوهات رو بزنید و از فیلد اول بابت کمکها رو انتخاب کنید و نوعش رو کمک به مردم مظلوم غزه بزنید.
2 388
کاور موزیک جدید "مجال" با عنوان "چهارصد" یا همون "لشکر علی ولی الله"2
ایده کاور برگرفته از این بخش موزیکه که میگه "تانک نمی خوای، میاریم پیکان کفی رو"
انشاءالله به زودی با همین پیکان گوجه ای تو خیابونای بیت المقدس با هم لشکر علی ولی الله رو زمزمه میکنیم✌🏻 😊
@mojallofficial @kaalgraph
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
