fa
Feedback
باكلاس باشيم

باكلاس باشيم

رفتن به کانال در Telegram

✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام باكلاس باشيم

کانال باكلاس باشيم (@bakelasbashim) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 71 176 مشترک است و جایگاه 2 265 را در دسته آموزش و رتبه 4 516 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 71 176 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -540 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -21 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 4.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 1.55% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 906 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 105 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 14 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند وقت, آریا, ایتا, السلام, ایرانسل تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

71 176
مشترکین
-2124 ساعت
-1107 روز
-54030 روز
آرشیو پست ها
یه روزی… یکی از همین آدمای معمولی اطرافت با تصمیم‌هاش، با صبرش، با ایمانش همه رو غافلگیر می‌کنه… حتی خودش رو! شاید اون "یکی"
یه روزی… یکی از همین آدمای معمولی اطرافت با تصمیم‌هاش، با صبرش، با ایمانش همه رو غافلگیر می‌کنه… حتی خودش رو! شاید اون "یکی" خودِ تو باشی. #با_کلاس_باشیم @bakelasbashim

‏مراقب هم باشیم. .... کسی از زندگی کسی خبر نداره مرهم نیستید نمک هم نباشید .. 📚 @Academic_Library
‏مراقب هم باشیم. .... کسی از زندگی کسی خبر نداره مرهم نیستید نمک هم نباشید .. 📚 @Academic_Library

گروه باکلاس باشیم ۲ ✌️ مخصوص بانوان باکلاس🤩 😍 هر گرونه تبلیغ و بی ادبی و حرف سیاسی مسدود می شود 👇↙️ ورود آقایان ممنوع ❌❌↙️↙️↙️↙️ https://t.me/bakelasbashimbano

🔻وقتی که میگن توی فرودگاه از افراد ناشناس چمدون یا بار قبول نکنید دلیلش اینه ⚠️اگه توی فرودگاه کسی ازت خواست یه بسته کوچیک یا چمدون براش ببری، حتما درخواستش رو رد کن! 🆔 @GizmizTel 💯

انسان دو سال نیاز دارد که حرف زدن بیاموزد.. و پنجاه سال نیاز دارد تا سکوت را بیاموزد. @bakelasbashim
انسان دو سال نیاز دارد که حرف زدن بیاموزد.. و پنجاه سال نیاز دارد تا سکوت را بیاموزد. @bakelasbashim

دشت بکر دریاسر ببینید به چه روزی افتاده🤦🏻‍♂️ ‌🆔 @GizmizTel 💯

ما اغلب نگران این هستیم که دیگران درباره‌ٔ ما چه فکری می‌کنند، اما کمتر از خودمان می‌پرسیم: خدا درباره‌ٔ من چه فکری می‌کند؟ کلاس واقعی یعنی: وقتی کسی تو را نمی‌بیند، درست رفتار کنی. وقتی سودی به تو نمی‌رسد، باز هم انصاف داشته باشی. وقتی می‌توانی به راحتی زیرِ همه چیز بزنی، اما به قولت وفادار بمانی. باکلاس بودن یعنی به جای آن‌که فقط ظاهر شیک داشته باشی، جوری زندگی کنی که دنیا از حضورت بهتر شود. #باکلاس_باشیم #تفکر #اخلاق #کلاس_واقعی @bakelasbashim

"دلبسته باش نه وابسته" رودخونه حرکت میکنه،تو راه به درخت زیبایی برمیخوره،از زیبایی درخت لذت میبره،اونو تحسین میکنه و دوباره به راهش ادامه میده. رودخونه به درخت نمیچسبه چون در این صورت حرکتش متوقف میشه. به کوهی زیبا میرسه،به خاطر لذت گذر از چنین کوه زیبایی سپاسگزاری میکنه و به راهش ادامه میده.رودخونه همینطور به راهش ادامه میده.... مشکل انسان اینه که وقتی درختی زیبا میبینه دوست داره خونه اش رو همونجا بسازه و اونجا زندگی کنه؛ "به هیچ چیز‌ نچسبید" و وابسته نشید؛نه اینکه از زندگی لذت نبرید.در واقع با چسبیدن و وابسته شدن،نمی‌تونید لذت ببرید. لذت واقعی از عدم وابستگی ناشی میشه. @bakelasbashim

همه جا و همه وقت باید چارچوب داشته باشید، آدم بی در و پیکر خیلی خطرناکه. 📚 @BookTop
همه جا و همه وقت باید چارچوب داشته باشید، آدم بی در و پیکر خیلی خطرناکه. 📚 @BookTop

پدرم می‌گفت : مردم دو دسته اند بخشنده و گیرنده گیرنده ها بهتر می‌خورند اما بخشندگان بهتر می‌خوابند ... #مارلو_توماس 📚 @Acade
پدرم می‌گفت : مردم دو دسته اند بخشنده و گیرنده گیرنده ها بهتر می‌خورند اما بخشندگان بهتر می‌خوابند ... #مارلو_توماس 📚 @Academic_Library

🔥عکس بده لوکیشن بگیر 🔸شاید در سطح اینترنت تصاویر افراد یا مکان‌های مختلف را ببینید و بخواهید مختصات دقیق آن را بیابید. یکی از قابلیت‌های جذاب #ChatGPT که کم‌تر کسی از کاربردهای آن اطلاع دارد، امکان یافتن مکان دقیق تصاویر ثبت‌شده با استفاده از این چت‌بات است. 🔸برای این کار تصویر را در ChatGPT آپلود کنید و از آن بپرسید:«مکان دقیق این عکس را به من بگو.». بعد از این کار، از نتیجه شگفت‌زده خواهید شد. البته در نظر داشته باشید که ویژگی مورد اشاره با مدل o3 بهترین عملکرد را دارد؛ اما نسخه رایگان با مدل زبانی 4o نیز همچنان نتایج قابل‌قبولی را تحویل می‌دهد. 🔸🔸🔸 📲🤖https://t.me/Artificialintelligenc4 🤖📲 🧑‍💻بفرست برای دوستت👨‍💻

این پست رو ذخیره کن که حتما بدردت میخوره 🆔 📲🤖https://t.me/Artificialintelligenc4 🤖📲 🧑‍💻بفرست برای دوستت👨‍💻

مالک چت‌جی‌پی‌تی: دوست ندارم هوش مصنوعی با پسرم دوست باشد 🔹در جلسهٔ شهادت‌دادن مدیرعامل اوپن‌ای‌آی سنا، سناتور آمریکایی از آ
مالک چت‌جی‌پی‌تی: دوست ندارم هوش مصنوعی با پسرم دوست باشد 🔹در جلسهٔ شهادت‌دادن مدیرعامل اوپن‌ای‌آی سنا، سناتور آمریکایی از آلتمن پرسید «دوست داری پسرت با هوش مصنوعی دوست باشد؟» و او گفت «من این کار را نمی‌کنم». 🔹آلتمن همچنین گفت: هوش مصنوعی در طول زندگی‌تان شما را به‌خوبی خواهد شناخت که این باعث نگرانی‌هایی دربارهٔ حفظ حریم خصوصی می‌شود و در نتیجهٔ آن کودکان به محافظت بیشتری در برابر این سیستم نیاز دارند./فارس 📲🤖https://t.me/Artificialintelligenc4 🤖📲 🧑‍💻بفرست برای دوستت👨‍💻

بدتر از اون سگ رو میارن توی زمین بازی بچه‌ها و سوار سرسره می‌کنن حرف هم بزنی صاحب سگ یه جوری پاچه می‌گیره که سگه باید بیاد جداش کنه 》زکی‌پدیا《 @OfficialPersiaTwiter

میدونی "حارصه" چیست؟ یک کلمه قدیمی عربی است، هم خانواده با حرص، حریص، احتراص و محترص. الان برایت توضیح می دهم. میدونی که به ش
میدونی "حارصه" چیست؟ یک کلمه قدیمی عربی است، هم خانواده با حرص، حریص، احتراص و محترص. الان برایت توضیح می دهم. میدونی که به شتر میگویند کشتی صحرا. این حیوان مبارک می تواند سه هفته ی تمام، بی آنکه چیزی بخورد یا بیاشامد، تشنه و گرسنه، پیوسته در بیابان راهپیمایی کند. یعنی این قدر حیوان مقاومی است. اما یک جور خار بیابانی هست که شترها عاشق آنند. تا چشمشان به این خار می افتد، آن را با دندان می کنند و شروع میکنند به جویدن. خارها دهان شتر را زخمی میکنند و خون از زخمها جاری می شود. هرچه طعم تيغ و شوری خون بیشتر با هم قاطی میشود، شتر لذت بیشتری می برد. خلاصه هرچه بیشتر می بلعد، خون بیش تری می آید و هرچه خونریزی شدیدتر می شود، شتر ولع بیشتری پیدا میکند. از خون خودش سیر نمیشود و اگر جلویش را نگیرند، از فرط خونریزی می میرد. حارصه یعنی این. همان طور که گفتم، کلماتی مثل حرص و احتراص و حریص هم از همین ریشه است. داستان خاورمیانه هم همین است، پسرم. مردمانش در طول تاریخ یکدیگر را کشته اند، بی آنکه بدانند خون خود را می ریزند. آنها هم از خون خود سرمست می‌شوند. بی‌قراری/ زلفی لیوانلی

هرچیزی یه سنی داره برای اینجور مواقع گفتن😂😂 Rose Silverfox @twitter_farsy

چرا اسم خودکشی رو بزک می‌کنین؟؟ مرگ خودخواسته، رفتن را انتخاب کردن، با انتخاب خود از میان ما رفتن!!! کسی که به خودکشی فکر می‌کنه یا انجامش می‌ده، در شرایط روانی مساعدی نیست و نیاز به کمک داره! با قشنگ کردن اسمش، شاید یک عده برای انجامش، یک قدم مستحکم‌تر بردارن! بس کنید تو رو خدا ... @bakelasbashim

باور کن ، هر روز می‌تونه شروع یه زندگی تازه باشه... مهم نیست دیروز چقدر سخت گذشت مهم نیست چند بار زمین خوردی مهم اینه که هنوز ایستاده‌ای، هنوز نفس می‌کشی و هنوز فرصت داری خودت رو بسازی "با‌کلاس بودن" یعنی خودت رو بهتر بشناسی، رشد کنی، اشتباهاتت رو بپذیری و ازشون درس بگیری. آدم باکلاس، شیک نمی‌پوشه فقط... با ذهن و دلش شیک زندگی می‌کنه. @bakelasbashim

حرف مفت @chekidego

‏کمالگرایی(perfectionism) شاید تا یه جایی رشد به ارمغان بیاره، ولی بعد از مدتی حتماً به رنج مینجامه! @bakelasbashim