fa
Feedback
آسمانی باش

آسمانی باش

رفتن به کانال در Telegram

راهی برای آسمانی شدن وجود دارد کافیست اراده کنیم راه مشخص است جهت تعجیل در فرج آقا دعا بفرمایید مدیر کانال @ali_reza_ayati

نمایش بیشتر
7 260
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-87 روز
-3630 روز
آرشیو پست ها
دوست و دشمن اهل بیت علیهم السلام سید علی صادقی @Asemani_bashim

نظر ولی شیخ اسماعیل رمضانی @Asemani_bashim

راه ثروتمند شدن شیخ اسماعیل رمضانی @Asemani_bashim

دین مردم آیت الله جوادی آملی @Asemani_bashim

آیت الله مشکینی: اثر گناه فقط در خود انسان ظاهر نمی شود، گناه انسانی در محیطش هم اثر دارد، گناه انسان در فرزندانش اثر دارد، گناه انسانی در فرشته ها اثر دارد، گناه انسانی در زراعت اثر دارد، گناه انسانی در جوّ اثر دارد. انسان گناه می کند و خیال می کند در جای خلوتی گناه کرد و تمام شد و رفت! گناه شما در همه چیز اثر می گذارد، در نسلتان اثر می گذارد، در محیطتان اثر می گذارد آیه شریفه می گوید: «ظَهَرَ الْفَسادُ فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما كَسَبَتْ اَيْدِي النّاس(روم، 41)»(فساد گناهان مردم در صحراها و دریاها ظهور پیدا می کند.) اگر کسی یک گناهی بکند، فوری یک نقطه سیاهی در قلب او پیدا می شود، یک تیرگی و ظلمتی در آیینه روح او می نشیند، غباری در آیینه قلب او می نشیند و قلب او کدر می شود و از آن طرف فرشته ها گناهان او را می نویسند  و به ملالی می برند، شاید فرشته های دیگر هم مطلع شوند و از طرف دیگر این گناه در نسل او اثر سوء می گذارد، در روح او اثر می گذارد. به واسطه ژن های او، کروموزم های نطفه او، در فرزندانش اثر می گذارد و به وسیله همین گناه گاهی خدا به باران دستور می دهد نبارد، گاهی به زمین دستور می دهد نرویاند، گاهی به نسیم دستور می دهد نوزد، گاهی به میکروب های مضر دستور داده می شود که به این جامعه حمله کنند و مسائل وبا و طاعون ایجاد بشود، گناه چنین اثراتی دارد، اما انسان خیال می کند یک گناهی کرد و تمام شد، گناه اثرهای خاص دارد و ما برخی از آثار آن را در این جا برشمردیم و توبه، همه این آثار را پاک می کند. منبع: پرتو سخن- شماره 635- 21 تیر 91 @Asemani_bashim

پادوی امام حسین علیه‌السلام حاج آقا حاتمی @Asemani_bashim

دو خط روضه شیخ اسماعیل رمضانی @Asemani_bashim

صاحب جلسه حاج آقا حامد کاشانی @Asemani_bashim

هر گناهی آلوده به شرک است آیت الله جوادی آملی @Asemani_bashim

آیت الله جوادی آملی: همان‌طورى كه انسان از ذات اقدس اله دو جور نگاه و دو جور شنيدن تحويل گرفت؛ يكى شنيدن فيزيكى و ديگرى شنيدن متافيزيكى؛ يكى نگاه طبيعى و ديگرى نگاه فرا‌طبيعى، و خدا دو تا نگاه و دو تا شنيدن دارد؛ ما هم دو جور ناله و گريه داريم. دو جور دعا داريم؛ يكى دعا و ناله و گريه طبيعى كه آن خيلى سهل است و ديگرى دعا و ناله فرا‌طبيعى كه آن سهل نيست و براى آن بايد خيلى طيب و طاهر بود. كسى كه با دهان غيبت‌كرده، با دهان بد‌گفته، با دهن دشنام و لعن‌گفته، اين دهانى كه مرتب باز شد و جوك گفت و خنديد و خنداند، آن طهارت را ندارد كه از اين دهان حرف بگذرد! رسول گرامى صلى‌اللّه‌عليه‌وآله‌وسلم فرمود: «طهّروا افواهكم فانّها طرق القرآن»، مستدرك‌الوسائل،1/368. مگر شما نمى‌خواهيد از اين دهان، قرآن بيرون بيايد؟ اين را آلوده نكنيد. حضرت امير عليه‌السلام در نهج‌البلاغه به پسرش فرمود: مبادا در جلسه‌اى كه نشستى، حرفى بزنى كه ديگران بخندند! اگر مى‌خواهند بخندند، ديگران بگويند و بخندند، نه اين‌كه تو حرفى بزنى و بخندانى! فرمود: اين دهان اگر بخواهد به جايى برسد، بايد اين كانال، پاك باشد. نه غذاى شبهه‌ناك برود و نه حرف مشتبه بيرون بيايد؛ بگذاريد اين كانال پاك باشد: «طهّروا افواهكم فانّها طرق القرآن». مگر اين كتابى كه: «لايمسّه الا المطهّرون»، واقعه/79، از هر دهان و زبان و قلمى كه بگذرد اثر مى‌گذارد؟! اگر شما از لوله آلوده، آب كوثر هم رد كنيد، بالاخره آلوده مى‌شود! شما اگر آب را تصفيه كرديد، تلاش و كوشش كرديد و از چشمه زلال آب گرفتيد، اما از اين مسير آلوده كه مى‌گذرد، آلوده مى‌شود! ✍️سایت معاونت تهذیب حوزه های علمیه @Asemani_bashim

زیارت قبور پدر و‌ مادر @Asemani_bashim

فرزندشیخ رجبعلی خیاط: یک خیاطی به اسم «آقا صمد» در بازار کار می‌کرد که یک چرخ خیاطی داشت و آن چرخ، همه زندگی‌اش بود. او از شاگردهای پدرم بود، با همان کسب ضعیف و درآمد کم همیشه بازارچه را ایام محرم خرج می‌داد. همین آقا صمد می‌گفت: یکی از دوستانم حدود 75 روز برای خودسازی جایی برای ریاضت و این نوع کارها رفته بود و بعد که برگشت به من گفت: صمد! برو ببین جناب شیخ درباره من چه می‌گوید؟ می‌گفت: وقتی که من وارد کارگاه جناب شیخ شدم، گفت: برو بیرون! گفتم: جناب شیخ، من آمده‌ام فیضی ببرم! گفت: به دوستت بگو بدبخت، تو مشرک شده‌ای! در آن مدت تو خودت را گذاشته بودی جلو که «من چشم برزخی‌ام باز شود!» «من!» ببینم، پس خدا کو؟! برای خدا چه کرده‌ای؟ بعد جناب شیخ گفت: به او بگو برو نمازت را بخوان! زنت هم از تو ناراضی است، برو دو حلقه النگو بگیر و او را راضی کن! ✍🏻 پایگاه اطلاع رسانی مشرق کد خبر: ۱۵۳۴۶۲ @Asemani_bashim

1_124581719763327188.mp37.94 KB

طرفدار حسین شیخ اسماعیل رمضانی @Asemani_bashim

حب امام حسن و امام حسین علیهم السلام حاج آقا کاشانی @Asemani_bashim

درجات عالی بهشت @Asemani_bashim

حاج آقا دولابی رحمت‌الله علیه : امیدوارم قلب‌هایتان مُحرم شود. عاشوراست. از فردا او خود همه را مُحرم می‌کند. وقتی که امشب یا فردا خبر به شما می‌رسد و بچه‌ها می‌گویند که از امروز در کربلا آب را بر اهل بیت(ع) بستند؛ خبر بالاخره به قلوبتان می‌خورد یا پیش از این خورده است. شیعه هول می‌کند. هول، غیر ترس است و خیلی مشکل است. اگر آدمی از هول افتاد و یک مرتبه جان داد، زیاد نیست. تازه آب را بسته‌اند و هنوز تشنه نشده‌اند. تازه می‌خواهند آب را ببندند؛ شیعیان و دوستان اهل بیت(ع) هول می‌کنند. فردا صبح آثار هول و وحشت در این مذهب- هر کجا که باشند- هست. یعنی به قلب طبیعی و خلقی‌مان سرایت می‌کند. مگر آنکه فرد، توجه نداشته باشد و اشعار را بگویند و گوش بدهد و رد شود. والا اگر به دل بخورد، هول و وحشت می‌کند. چطور وقتی می‌گویند فردا چنین و چنان می‌شود، آدمی برای آب و نان دنیا وحشت می‌کند؟ آب را بر اهل بیت(ع) بسته باشند و آدمی هم یقین داشته باشد که الان کربلاست ـ همه ما و مؤمنین و مؤمنات در کربلا هستیم و الان هم عاشورا است ـ آن وقت بگویند آب را بستند؛ به همین سادگی؟ آب هم از هر جور باشد؛ آب ظاهری باشد یا آب معنوی و تشنگی برای راه خدا باشد. آیا الان اهل مملکت شیعه، تشنه آن نیستند که به امام حسین (ع) نزدیک شوند؟ بیشتر، آن تشنگی است که این تشنگی را هم در کنارش می‌گذارند. برای شیعیان که آن تشنگی است. آنها در دریای غیب بودند و از عالم غیب، سیراب بودند؛ در ظاهر آب نداشتند. ولی ما در هر دو سر نشسته‌ایم؛ هم تشنه آب دنیاییم که مبادا آب را ببندند و هم وحشت داریم که نکند از کربلا محروم بمانیم. به ظهر عاشورا و آن زمانی که کار تمام می‌شود نرسیم و خدای نخواسته نیمه کاره از این دنیا برویم. این هم تشنگی و عطش است. خداوند عطش محبت، نصیب‌تان کند که وقتی بگیرد ریشه هر چه غیر خدا و غیر امام را می‌سوزاند. آن، عطشی بسیار قوی است که بدن انسان را خشک می‌کند، به حدی که مثل خاک خشک می‌شود. یحول العطش بینه و بین السماء کالدخان. – جبرئیل به آدم گفت - ای آدم، عطش بین اهل بیت حسین‌بن‌علی(ع) و آسمان، مثل دود است. عطش روز عاشورا این جور بود. این را ظاهری حساب کنید. اگر یک وقت بچه‌ای صدا بزند «آب» و کسی به او ندهد دفعه دوم که صدا می‌زند همه شما بلند می‌شوید. صدا طوری است که به همه جا می‌زند. اصلاً در عالم، هیچ چیز چون عطش نیست. ✍️طوبای محبت جلد 2 @Asemani_bashim

دلتنگی @Asemani_bashim

سه ساله حسین @Asemani_bashim

یا رقیه مهرداد ملکی @Asemani_bashim