fa
Feedback
ׁ֪海

ׁ֪海

رفتن به کانال در Telegram

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
152
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-2230 روز
آرشیو پست ها
.... ای وای خاک به سرم این عکسو وقتی داشتم نقاشی بد بد میکشیدم گرفتم..-

اول اون بیس دست رو با رنگ سیاه درمیاریم بعد با پاک کن بهش حالت میدیم و بعد دور گیریش میکنیم و حالا با Special مرتبش میکنیم

photo content
+1

و خب برای دستتت که به بحث به شدتتتت زجر آوره یه روش دیگه وجود داره

حالا این یکم خرابه و نامرتب واقعا برای بحث مکعب😭 ولی خب جوری که من اناتومی رو درمیارم اینجوریه

photo content

عزیزی فدات شم😭💘 خب برای اناتومی من خیلی توی تیک تاک میگردم و خب واقعا نمیدونم چجوری زاد گرفتم انگار که یه سری قواعد داره هر عضو بدن مثل یه شکل هندسیه و خب دیگه کم کم دست به کشیدنش عادت میکنه بعد حالا هر حالت بدن با دیگری فرق داره یه نفر بالاتنه کوتاهی داره پاهای بلند یه نفر برعکس یه نفر هردو هم اندازست بعد چندین و چند نوع اناتومی داریم من با مربع میکشمش نمیدونم اگر رشته گرافیک باشید فکر کنم بدونید توی بحث طراحی پرسپکتیو مربع چقدر پدر ادمو درمیاره اون اوایل و من از اون قضیه برای کشیدن اناتومی استفاده میکنم

عاشق کارات شدم مخصوصا اناتومیت خیلی پیشرفت کرده نسبت به نقاشی قدیمیایی که نشون دادی میشه بپرسم چجوری پیشرفت کردی؟

این چنل قدیمیم بود الان که دیدم پشمام ریخت شدم که انقدر ویو خورده آرت هام بدون اینکه خودم بدونم
این چنل قدیمیم بود الان که دیدم پشمام ریخت شدم که انقدر ویو خورده آرت هام بدون اینکه خودم بدونم

خب اینا با قلم کشیده شده و به شششددددتتتت قدیمی هستش😭 الان شرم نیابتی بهم دست داد

photo content
+3

چشم الان میرم پیدا میکنم بزارم😭 فقط من قبلا هم توی کامیونیتی تلگرام بودم ولی هیچوقتتت انقدر طرفدار نداشتم یعنی اولین باره پیامام در ثانیه ۲۰ تا ویو میخوره خود گوشیم هم تعجب کرده گفتم شاید ارت های قدیمیم رو دیده باشید اسم چنلم My violin بود ولی خب سر اون درامایی که پیش اومد و خب اون خودکشی اون عزیز دل.. توی ناشناس من هم خفم کرده بودن انقدر گفتن نه ببین تو ارت استایلت 0.00000001 شبیه به مشیانست 😦😦😦 منم کل ممبرام که کلا کم بودنو دلیت زدم ولی اونجارو نگه داشتم

لایک که باز نیست مجبوریم بوس بدیم

https://t.me/Ocean_Veil/131 Oh well I'm really interested in that-

بوس یعنی آره-؟😭

عزیز دلم😭 یه مدت قلم داشتمم ولی خب نقاشی هام با قلم یکم قدیمیه و مثلا اناتومی و اینا یکم مشکل داره اگر بخوایید میزارمش-😭

How does one achieve this level of being good with fingers on A PHONE

بفرماییدد لاینش هم با همون dip pen خودمونه
+7
بفرماییدد لاینش هم با همون dip pen خودمونه

drop your brushs plsss

عزیزیددد😭💘
عزیزیددد😭💘