ׁ֪海
رفتن به کانال در Telegram
نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
152
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-2130 روز
آرشیو پست ها
152
ببین من کار ندارم بقیه چی میگن یا هرچی
این کامیونیتی از تریسور و آدم های دورو خیلی آسیب دیده
لازم کار این که وقتی میای وارد کامیونیتی میشی همه کارهات اسپید پینت داشته باشن
اصول کشیدن یه اژدها با یه آدم فرق میکنه و این قطعا هیچکس رو راضی نمیکنه
الان حتی چنل های خیلی بزرگ هم یک کا و خورده ایی هستن هنوز هم اسپید پینت کارهاشون و میزارن
و تا جایی هم که دارم میبینم اون بچه ها به تو بی احترامی نکردن که تو داری اینجور رفتار میکنی
152
من به عنوان یک ادم بی طرف که تازه فهمیده دراما شده وارد اون چنل شده و چند تا از پیام هارو رو خوندم
و عزیزم باید بگم که انقدر که اونجا کصشر نوشته شده بود شما ویو نخورده بودی
و انقدر که کصو کونشون سر همون ویو های شما سوخته بود دود اتش سوزی باعث شد سرگیجه بگیره
باید بگم که واقعا اهمیت نده عزیزم
152
و یچیز دیگه
هرچقدرم ایشون تایم لپس بده مدرک بده ( از لایه های ارت عکس داد وقتی ازش خواستن )
ذات ادم تغییر نمیکنه
این ادما ذاتا قلدر هستن ( کامل میشناسمشون)
شما بشین تا صبح باهاشون منطقی و با مدرک حرف بزن بازهم به قلدری ادامه میدن و همین یه خصوصیت اونا با بسیجیا یکیه unfortunately
اگر شرف و انسانیت شما با ۲۰۰ تومن خریده میشه
شماره کارتتونو بدید من ۵۰۰ میزنم فقط برید خجالت بکشید.
152
میخوام یه شاهنامه بنویسم
دوستان عزیز
یه دو کلام حرف باهاتون داشتم
خوندم که بعضیا نگران اینن که ایشون کامیشن بگیره و ۲۰۰ هزار تومن ضرر کنن بقیه
اولا
ما تو ایرانیم نه انتالیا
ایران و اون مادرخرابایی که اون بالا نشستن رهبرشن هیچ ارزشی برا هنر و هنرمند قائل نیستن
دوما ما انقد اقتصادمون ریده که با ۲۰۰ تومن نه پولدار میشه شد نه فقیر انقد بی ارزشه
بنده دو شیفت سر کار میرم ( yes i have a job )
و همچنان نمیتونم پول ساده ترین چیزای موردنیاز زندگی رو بدم.
اما چرا اینارو گفتم
شما بخاطر ۲۰۰ تومن به یه ادم فحش ناموسی دادین، تهمت زدین، توهین کردین، ذوقشو کور کردید
میتونم بپرسم چه فرقی با یه بسیجی دارید؟
اونام بخاطر یه گونی برنج و روغن رفتن ادم کشتن
شماهم بخاطر ۲۰۰ تومن کامیشن از شرف و انسانیت خودتون شخصیت خودتون گذشتید و به یه ادم فحش دادین تو ناشناس
خجالت زده اش کردین جلوی یه جامعه و ذوقشو کشتید
این بنده خدا ۲ ساله میشناسم
یسال پیش یه چنل داشت ولی حمایت نمیشد ۳۰ ممبر داشت که چنلش رو دیلیت کرد و یسال نشست کار کرد روی ارت خودش
بعد یسال اومد چنل زد دید بلخره حمایت شده
اومد پیوی ماها از ذوق ویس میداد و جیغ میزد
که یه ادمای بلانسبت محترم
هرچی توهین و تهمت بود بهش زدن با وجود اینکه براشون توضیح داد.
" جبی ابیس پینت نسخه کرک داشت و نسخه کرکش outdate شده بود و کرش کرد و مجبور شد دیلیتش کنه "
بعدش که الان داره ارت جدید میزنه و ازش تایم لپس داد همچنان بازهم همونی هستید که بودید
فردا یه تایم لپس خوب داد چطور میخواید ابرو ریزی خودتون رو جبران کنید؟
بخاطر ۲۰۰ تومن شرف خودتونو انسانیت خودتونو زیر سوال بردید
من واقعا برا این جامعه احساس تاسف دارم
چون هیچ فرقی با این بسیجیای پرچم تکون داده ندارن.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
