fa
Feedback
ׁ֪海

ׁ֪海

رفتن به کانال در Telegram

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
154
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-67 روز
-2030 روز
آرشیو پست ها
الکی صغری کبری نچین عوض اینکه یه اثبات بکنی اومدی مارمولک تحویل دادی تازه همونم با لاین آرت های قبلیت کاملا تناقض داره بچه دو ساله هم میفهمه اونا ai ئه عوض فرافکنی و توهین به شعور مخاطبت، اگه جرئتشو داری ریکت های چنلو باز کن تا نظر واقعی افرادو بدونی نه اینکه هندونه بذاری زیر بغل خودت

عزیزای دل من😭

بقران ارت استایلت خداستتت

اینکه بخاطر حرف دو تا کودن و حرومزاده بخوای بگی که نباید باشی خیلی بچگونه‌ست، موفق ترین آدما هزاران آدم دورشونه که کونشون داره از حسادت میسوزه. قصد توهین بهت ندارم قصد باز کردن چشماتو دارم، هیچ انسانی نباید متوقفت کنه، اینطوری تو این جامعه‌ی کثیف دووم نمیاری. این هزارپدرایی که میان میگن aiئه و سر یه موضوع کسشعری بهت تهمت میزنن؟ عدد ممبرات مهم نیست مهم شعور و شخصیتیه که همین چند نفر باید داشته باشن میدونی، مشکل از تو نیست. هنر، نویسندگی، بازیگری، خوانندگی و بیشتر شغل های هنری هزاران ایراد ازشون گرفته میشه، دلیل میشه تو بگی وجودت بقیه رو اذیت میکنه؟ ببخشید ولی کصننه‌ی هرکسی که به کسی میگه خودتو بکش.

اونا بدون خوشحالی وجودش میپوسن

و نیازی به نظریه افرادی ندارم که هیچوقت نشناختنش و نخواهند شناخت

ببینید هرچقدر میخوایید به من برینید اما قبل از اینکه هیچکس اسم جو رو بدونه من دوستش بودم یا زنش بودم یا هرچیزی که میخوایید اسمشو بزارید ابروی من با هرچیزی میخواد بره با وجود جو نمیره شاید هیچکس بیشتر از من نشناستش شما تنها چیزی که ازش میدونید اسم مستعارشه میتونم بی درنگ بگم کامل ترین، زیبا ترین و بالغ ترین کسیه که باهاش ملاقات کردم

حتی ارتیستایی که دوستاش بودن یکیشون میترسید چنل بزنه بخاطر بولی های مشیانه و دوستاش از جو خواست ادمینش کنه تو چنلش تا بتونه حرفشو بزنه و ازش حمایت شه

اینا همون کسایین که میومدن ناشناس و پیوی اون و ازش التماس میکردن کمکشون کنه و زبون اونا بشه چقدر پیام ناشناس دادن که فلانی مارو بولی کرده و اون کمکشون کرد و بعدش خیلیا تونستن چنل بزنن و شجاعتش رو پیدا کنن

بفرمایید اینم شاهد 1
بفرمایید اینم شاهد 1

با موندن فقط آبروی خودتو داری میبری همه میدونن جو چجور ادمی بود و چقدر دروغ گفته تو این کامینیوتی وقتی کل کامینیوتی گرفتن روت دارن میگن برو، فقط برو با موندن داری فقط خودتو کوچیک میکنی و با طناب جو میری ته چاه هنوز هیچکس یادش نرفته جو چه بلاهایی سر بقیه ارتیستا آورده

No wonder most artists don't like you bro

این مال چند وقت پیش

خیلی بیشتر بودن ولی خب حذفش کردم اینا تقریبا همش مال امروزه به جز یکی

اونوقت از احترام برای ما حرف میزنه

بفرما اینا دوستای همون دانته عزیز و محترمن

خداییش کیرم توت حتی جرعت نداری پیامای منو فور بزنی😂😂😂

کصکش فحشای منو نمیزاری؟ نکنه حرف زشت یادت دادم ننه جندت توی گوشیت بلاکم کرد😂😂

میشه توهم زود تر خودتو بکشی بعد چنلتو دلیت کنی؟