BA FESS
رفتن به کانال در Telegram
📈 تحلیل کانال تلگرام BA FESS
کانال BA FESS (@bafess) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 60 911 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 60 911 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 20 اوت, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 30 223 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0.21% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 0.16% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 129 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 97 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“SEND MF : @bafesbot
PENGADUAN : @laporbafessbot”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 اوت, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کردهاند.
60 911
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+1597 روز
+30 22330 روز
آرشیو پست ها
60 911
📬 kalau di liat 8, tapi kayaknya ga ada pergerakan sama sekali dari list nya. setiap hari aku pantengin, ini udah hari ke 3. dan masih stuck gitu gitu aja
60 911
📬 eh mau ask yg seller wtbs biasanya kalau 200mf kelar berapa hari biasanya? aku pesen buat store ku 6 hari baru dpt 24mf 😭😭
60 911
📬 klian klo promosi store/dagangan klian ky dibuat announcement/poster gt dan disebar ke lpm or mutual ba gak
60 911
📬 Telegram rewel banget ya puyeng. Akun gampang banget limper sekarang, gue yang seller wtbs ini puyeng jujur😭
60 911
📬 gak kerasa pengalaman ba sender di telegram udah mau 4 tahun, mana belajar otodidak lagi.. gak ada yg ngajarin dan ga bawa temen. semangat buat kalian yg new ba yaa guys! semoga rejeki kita selalu adaaa, kesabaran kita di tambahhh
60 911
📬 aku order upsubs dri tgl 18 sampai skrg belum di proses juga sama adminnya, menurut kalian aku lapor ke owner nya skrg atau nnti jam 9/10 pagi yaa? di store nya ada bot untuk lapor kinerja admin, kemarin aku rechat adminnya & dia bilang bakal di proses kemarin tpi sampai pagi ini belum di proses juga
60 911
📬 aku pengen mulai pf tapi mau mulai ngedit tu bimbang soalnya takut ada peraturan khusus gitu buat pf.. ada yang bisa jelasin ga peraturannya apa sajaa
