fa
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

رفتن به کانال در Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
296
مشترکین
-324 ساعت
-97 روز
-4730 روز
آرشیو پست ها
‏لو اتخدعت في حد بلاش تجلد نفسك وتلومها انت متربي صح، متربي إن اللي بيحلف مبيكدبش، اللي بيوعد بيوفي اللي بيقولك أنا بحبك فـ هو بيحبك، زي ما بتتمنى الخير للناس طبيعي الناس تتمنى ليك الخير، انت متربي صح . متعلمتش الكدب، الغش، الخداع، النفاق، الحقد، الغل من الناس، ازاي تدبر وتكيد لـ غيرك، أو توعد ومتوفيش، يمكن كان لازم تتعلم ازاي تكون حريص في التعامل مع الناس لكن مهما كانت النصايح فـ العلام الحقيقي من التجارب والمواقف، ف متجلدش ذاتك أو تقسو عليها انت اتربيت صح في زمن شح فيه التربية حقيقي .

عندي صفة وحشة اوي فيا وهي إني ممكن امتص زعلي من حد وافوت مرة واتنين وعشرة وأتكسف أعاتب.. ​وبعد فترة فاجأة طاقتي تخلص وأقرر أبعد مرة واحدة في لحظتها! من غير ما اعاتب وأبرر ولا أقول أسباب وإن قد ايه اللي قدامي جه عليا او جرحني أو أيا يكن.. ​ساعتها بتتقلب الأدوار والطرف التاني بيكون مصدوم اوي وفاكر إني ظلمته وبكون الشخص السيئ في روايته وقد ايه أنا في نظره بياعة! ​بس لو هو خد شوية كده بينه وبين نفسه يفكر بصدق هيعرف ويفهم أنا ليه بعدت.

ولعلّ لي نصيبًا من رجال الفجر رجلاً تطمئن معه الروح قبل القلب🌷
ولعلّ لي نصيبًا من رجال الفجر رجلاً تطمئن معه الروح قبل القلب🌷

الطرف التالت الي مسموح بيه فِ العلاقة🧚🏻‍♀️💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕.
الطرف التالت الي مسموح بيه فِ العلاقة🧚🏻‍♀️💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕.

ومشاعري مدفونه زي دموع عيني الي محبوسه

يا ترى الحياه شكلها إيه من غير الإحساس بالذنب بتاع اخر كل يوم الي ضيعته وان مهما اعمل برضو مش هوصل للي نفسي فيه ولا هنجح في أي حاجه لإن فيه ناس حواليك بتتعب وبتوصل وانت قاعد مستنى اللحظه الي شغفك هيرجع فيها تاني....

‏مُحاولاتي مَعك كانَت لأنَّك عَزيز عَلى قَلبي، لا لأنَّك الخيار الوَحيد.

وَيقصِدُني بِالهَجرِ عِلمًا بأنَّهُ إِليَّ عَلي ماكانَ مِنهُ حَبيبُ .

كنا أقرب من الأصحاب وأبعد من الأحباب .

بنجيبها ف "ضغط المذاكره" واهي ماشيه

الإعتذارات ملهاش لازمة لو مش قادر تغير كل اللي انت اسف عليه

طول عمري عندي هوس إني مزعلش حد ، ومخيبش ظن حد فيا ، حتى لو لسه عارفني، في الآخر إكتشفت إن اكتر حد زعلته وخيبت ظنه فيا هو نفسي..

يارب مَن لِي غيركَ أنتَ الرّحيمُ بعبدكَ فإرْحم عُبَيداً واقفاً قد ذاب مِن فَرط البكاءِ فيكَ الرّجاء لا يَخيب أنتَ الحليمُ والقريب❣️

انا شبه هاندا ارتشيل مشمعقول
انا شبه هاندا ارتشيل مشمعقول

متعاتبوش حد ولا تهلكو بنزين مع حد امشو وسبوهم لدماغهم وده لوحدو اكبر عقاب☝🏻